Dan zeker niet gaan zien.quote:
Typisch: die film krijgt ook goede kritieken, maar ik had er tot 5 minuten geleden nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:55 schreef Five4Nine het volgende:
Mr. Church (2016) - IMDb
[ afbeelding ]
Zoals in deze film heb ik Eddie Murphy nog nooit gezien. Dit is zo een triest verhaal wat toch ook weer met enige humor gebracht wordt ook al heeft de drama de overhand. Voor mij is het echt zeldzaam als ik met tranen in mijn ogen naar een film zit te kijken maar dat gebeurde hier toch echt een aantal keer. Dit is vooral een erg mooie film met ook humor maar ook keiharde realiteit.
Absoluut het zien waard. Terwijl jij op mij reageert heb ik mijn post een beetje aangepast. Want niet alleen Eddy Murphy is erg goed in die film, ook de andere actrices vooral.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Typisch: die film krijgt ook goede kritieken, maar ik had er tot 5 minuten geleden nog nooit van gehoord.
Klinkt goed, ik ga 'm zeker nog even opzoeken dan!quote:Op zondag 5 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Absoluut het zien waard. Terwijl jij op mij reageert heb ik mijn post een beetje aangepast. Want niet alleen Eddy Murphy is erg goed in die film, ook de andere actrices vooral.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Five4Nine op 06-05-2019 20:54:40 ]
13 juni in de bios.quote:
Ik dacht ohja die was vet, maar als ik IMDb terug kijk heb ik hem een 5 gegeven, was denk ik te vaag.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Under the silver lake
[ afbeelding ]
Een beetje vreemde nietsnut krijgt crush op meisje in zijn wooncomplex, waarna t meisje verdwijnt. Hij gaat op zoek en komt via de ene vreemde clue naar de andere terecht in een mysterieuze quest.
Heel erg veel meer is er niet over t plot te zeggen, aangezien t super vaag blijft. Het is een beetje Mulholland Drive meets Springbreakers of Mean Girls qua vibe. Het mysterieuze van Mulholland gecombineerd met t zonnige felle van LA. Heel vaag. Bij vlagen heel grappig. Absurd. Maar net als Mulholland denk je achteraf: Uh, waar ging dit nu heen? Soms kan ik daar goed tegen en doet me dat meteen googlen naar clues. Soms is t ook puur vaag om t vaag zijn, en dat kan ik iets minder goed hebben.
Ik weet nog niet waar ik deze moet plaatsen.
Entertaining is ie wel. Maar ja... vaag, heel heel vaag.
IMDB 6.4
Ik 7.0
Ik vond de franse beter, op een of andere manier vind ik die franse een stuk cynischer en had ik daarbij net iets vaker een hardop lach moment. Dat maakt de engelse niet persee minder maar wel anders. Grote verschillen zijn er in de opzet van de swimclub, ik vond bij de engelse ook het "silent bob" karakter nogal vergezocht terwijl de franse immigrant beter leek te kloppen. Miisschien komt het ook gewoon door welke je eerder zag. De engelse voelt vergeleken bij de franse ook nogal leeg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:00 schreef danos het volgende:
[..]
Als je nog puf hebt, kijk de britse versie dan eens:
Swimming with Men (2018) - IMDb
Vond ik beter, Britse humor +1000
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Het mysterieuze van Mulholland gecombineerd met t zonnige felle van LA.
Die is tof!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Under the silver lake
[ afbeelding ]
Een beetje vreemde nietsnut krijgt crush op meisje in zijn wooncomplex, waarna t meisje verdwijnt. Hij gaat op zoek en komt via de ene vreemde clue naar de andere terecht in een mysterieuze quest.
Heel erg veel meer is er niet over t plot te zeggen, aangezien t super vaag blijft. Het is een beetje Mulholland Drive meets Springbreakers of Mean Girls qua vibe. Het mysterieuze van Mulholland gecombineerd met t zonnige felle van LA. Heel vaag. Bij vlagen heel grappig. Absurd. Maar net als Mulholland denk je achteraf: Uh, waar ging dit nu heen? Soms kan ik daar goed tegen en doet me dat meteen googlen naar clues. Soms is t ook puur vaag om t vaag zijn, en dat kan ik iets minder goed hebben.
Ik weet nog niet waar ik deze moet plaatsen.
Entertaining is ie wel. Maar ja... vaag, heel heel vaag.
IMDB 6.4
Ik 7.0
Ook Babydriver vond ik goed!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:30 schreef dabadbass het volgende:
Baby Driver
IMDB 7.6/10
After being coerced into working for a crime boss, a young getaway driver finds himself taking part in a heist doomed to fail.
Ik: 7/10
Volgens de Netflix omschrijving heeft de regisseur er 2 jaar over gedaan om de bijbehorende muziek te matchen bij de scenes.
Beats die tegelijkertijd met kogelschoten klinken.
Wel aardig maar de muziek (meestal funk en disco) is gewoon niet zo mijn ding. Meestal vond ik de muziek maar in de weg zitten en niet complementair zoals die van Ennio Moricone bij de Tarantino films.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |