Omdat anders zijn neven verhaal komen halen?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef Bugno2 het volgende:
Waarom mag Ziyech nog steeds vriekiks nemen?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ziggie zeggen
ben je een homofiel of wat?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ziggie zeggen
ben je een homofiel of wat?
Ronaldo ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef Bugno2 het volgende:
Waarom mag Ziyech nog steeds vriekiks nemen?
‘onze’quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik juich vooral voor het Nederlandse voetbal, dus gelijktijdig voor PSV. In Nederland zijn we op dit momenten van elkaar afhankelijk, Real en Barca hebben dat sentiment natuurlijk helemaal niet omdat ze niet zo'n treurige plek in europa hebben. Daarbij heb ik - ondanks dat ik Ajax echt een clowneske club vind - altijd nog meer met Ajax dan met Real. Niet ten minste omdat het onze rivaal is.
moet je nagaan, ik ben niet eens voor ajax.. maar ik zit mijn tijd te verdoen met kansloos kindervoetbalquote:
Wat jij doet moet jij lekker zelf weten tochquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik juich vooral voor het Nederlandse voetbal, dus gelijktijdig voor PSV. In Nederland zijn we op dit momenten van elkaar afhankelijk, Real en Barca hebben dat sentiment natuurlijk helemaal niet omdat ze niet zo'n treurige plek in europa hebben. Daarbij heb ik - ondanks dat ik Ajax echt een clowneske club vind - altijd nog meer met Ajax dan met Real. Niet ten minste omdat het onze rivaal is.
doe maar gekquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat jij doet moet jij lekker zelf weten toch
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:34 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
moet je nagaan, ik ben niet eens voor ajax.. maar ik zit mijn tijd te verdoen met kansloos kindervoetbal
0-2 Asensio incomingquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Asensio, die kan er dit seizoen echt niks meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |