quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
toch wel zielig het anti-Ajax sentiment dat de boventoon voert ipv steun voor een Nederlandse club.
We kunnen de punten wel gebruiken voor de coëfficiëntenlijst nu psv het wederom zo heeft laten liggen
En ze niet kunnen scoren of verdedigen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat ze bijna alles of niets spelen, met veel risico lijkt het nog wat. Maar het is geen volwassen voetbal.
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
toch wel zielig het anti-Ajax sentiment dat de boventoon voert ipv steun voor een Nederlandse club.
We kunnen de punten wel gebruiken voor de coëfficiëntenlijst nu psv het wederom zo heeft laten liggen
LOLquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - net als ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Haha welnee.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - net als ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Zelfs als hij zich technisch niet volledig gaat ontwikkelen heb je een topspeler. Geweldige atleet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
@:koffieplanter je had gelijk. tering wat een speler is vini jr.
We moeten nog wat minuten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had met elke uitslag wel vrede. Wel jammer dat het zo onverdiend ging, Ajax was lang veel dreigender
Ik ben voor Real, altijd al geweest, HALA MADRID, PUTA CATALUNYAquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Elke andere Nederlandse club support ik dan ook van harte in Europees verband.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
Hoe kan je uberhaupt nog ed kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Ja en Barcelona fans juichen nu massaal voor Realquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn - zoals ik - de meeste PSV en Fey supporters gewoon voor Ajax vandaag hoor.
Vind dat altijd zo'n dooddoener 'omdat het een club is uit je land'quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
@El-Stinhoquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Mbappé en Vini jr worden de nieuwe Ronaldo en Messi?
@:doublepain
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Onverdiendquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:25 schreef Twiitch het volgende:
Vrij onverdiend maar je kon er op wachten. Ajax had op dit niveau gewoon al 1 of 2 goals moeten maken.
Real heeft de uitgoal, die vinden het wel prima nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |