Je moet op 'OPEN' klikken. Dan zie je ze wel na 10secondenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Mensen met Unibet
WAAROM ZIE IK MIJN ACTIVE BETS NIET
Precies jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Het is net als bij PSV - Barca...je denkt dat je leuk meedoet maar uiteindelijk verlies je gewoon.
@El-Stinhoquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik zie het nog niet helemaal.
Type Mbappe is wel ideaal in het moderne voetbalquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik zie het nog niet helemaal.
De 0-2 en 0-3 zullen snel volgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Is toch altijd zo tegen absolute topploegen? Ajax 'domineert', krijgt uit het niets de 0-1 tegen en ligt eruit
Omdat ze bijna alles of niets spelen, met veel risico lijkt het nog wat. Maar het is geen volwassen voetbal.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Is toch altijd zo tegen absolute topploegen? Ajax 'domineert', krijgt uit het niets de 0-1 tegen en ligt eruit
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Het is net als bij PSV - Barca...je denkt dat je leuk meedoet maar uiteindelijk verlies je gewoon.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef leolinedance het volgende:
verdientquote:
Alleen mensen die ed kijken denken dat. Zo gaat elke wedstrijd vam barca en real in la liga.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Het is niet alsof ze een keuze hebben he.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat ze bijna alles of niets spelen, met veel risico lijkt het nog wat. Maar het is geen volwassen voetbal.
Heracles heraclesquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef Coco. het volgende:
Heeft iemand nog die Tom Egbers Heracles gif?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
toch wel zielig het anti-Ajax sentiment dat de boventoon voert ipv steun voor een Nederlandse club.
We kunnen de punten wel gebruiken voor de coëfficiëntenlijst nu psv het wederom zo heeft laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |