Oke @FireFox1quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Ajax heeft geen vertrouwen meer, ik ook niet
tijd voor een netflixje
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:23 schreef falling_away het volgende:
toch wel zielig het anti-Ajax sentiment dat de boventoon voert ipv steun voor een Nederlandse club.
We kunnen de punten wel gebruiken voor de coëfficiëntenlijst nu psv het wederom zo heeft laten liggen
gayquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
tijd voor een netflixje
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af of er ook de VAR was bij gehaald als Real zo in de eerste helft had gescoord.
Laats ze het is vbl.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.
Successupporterquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
tijd voor een netflixje
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af of er ook de VAR was bij gehaald als Real zo in de eerste helft had gescoord.
Moest lachenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neres kijkt alsof ie doodmoe is.
Zou hij dat vuurwerk hebben aangestoken?
2e helft is ajax ook niet minder, gelijk op imo.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, dat Ajax de kansen met opportuniteitsvoetbal mist is ook een kwaliteitskwestie natuurlijk. Tweede helft is Ajax niet zo best, je had in de eerste het verschil moeten maken.
Ik kom nergens anders maar ken de Briennenoord meme ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat maar. Jij komt ook niet zovaak op VBL zie ik. #Dagjesvolk
Of als Ajax zo gescoord had tegen elke willekeurige club in de eredivisie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef TLC het volgende:
Vroeger vroeger, tijden veranderenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat maar. Jij komt ook niet zovaak op VBL zie ik. #Dagjesvolk
Zeg het ze Rolinhoquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef KingRoland het volgende:
jullie zeggen wel dat PSVers calimero's zijn, maar ik zie hier een hoop users die normaal voor Ajax juichen en de beslissing van de VAR nog steeds onterecht vinden.
Kijk lekker in de spiegel debielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |