Engelse competitie heeft de spaanse al lang ingehaaldquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Dit Realwtf is er gebeurd met het spaans voetbal
Zit wat in maar de VAR grijpt echt niet in als zoiets in het nadeel van Real gebeurt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan snap je de regels niet echt. Tadic doet actief mee aan het spel, staat in de baan van de kopbal, hindert de keeper én staat buitenspel.
Fluit een perfecte wedstrijd tot nu toe. Overigens doet de afgekeurde goal me wel een klein beetje denken aan die afgekeurde goal van Excelsior tegen Vitesse met Koolwijk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:46 schreef -Chakotay- het volgende:
ik vind de scheids wel tamelijk partijdig
Tadic stond er echter wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef Ferdii het volgende:
Als tadic daar niet had gestaan had courtois er compleet naast gezeten...
Hij had nooit op tijd geweest om Nico had koppen af te houden en kopballetje was alleen maar makkelijker geworden als hij verder van de goal af kwam
Maar dat zie je in Europees verband niet terug.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Engelse competitie heeft de spaanse al lang ingehaald
Je mag daar niet staan. Het gaat niet om het hinderen, maar om het deelnemen in buitenspelpositie. Hoe moeilijk is het?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie het hinderen niet echt, het is niet dat Tadic hem blokkeert. Courtois gaat er ook als een slappe zak in. Maar goed, je hebt vast 100% gelijk.
Buitenspel is clear genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar mag de VAR internationaal wel ingrijpen als het geen clear error is?
Bij de KNVB mag dat niet.
Volgens mij zijn de regels in de CL wat anders m.b.t. de VAR.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar mag de VAR internationaal wel ingrijpen als het geen clear error is?
Bij de KNVB mag dat niet.
De Engelse competitie kon dit seizoen 4 keer niet eens winnen van een Franse ploeg, dus dit vind ik een beetje een vreemde stellingquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor de zekerheid een TR gezetquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef RipCity het volgende:
RUST! Borussia Dortmund was heer en meester in de eerste helft, maar scoorde nog niet tegen Tottenham Hotspur: 0-0.
Ja leuk spoilerquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef RipCity het volgende:
RUST! Borussia Dortmund was heer en meester in de eerste helft, maar scoorde nog niet tegen Tottenham Hotspur: 0-0.
(lol)quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gordon heeft daar geen problemen mee hoorquote:
TRquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef RipCity het volgende:
Doe niet zo uit de hoogte.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Je mag daar niet staan. Het gaat niet om het hinderen, maar om het deelnemen in buitenspelpositie. Hoe moeilijk is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |