Hiske is de enige die zo overdreven doetquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske met haar meewarige denigrerende toontje naar Daan gadverdamme sorry, ik word niet goed van dit gedoe, neem zelf wel ff pauze
O dat bedoel je?quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske met haar meewarige denigrerende toontje naar Daan gadverdamme sorry, ik word niet goed van dit gedoe, neem zelf wel ff pauze
het is maar goed dat er 'n begeleidster bij is, anders komen ze echt niet van Daan afquote:Op woensdag 13 februari 2019 16:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Vreselijk enig, maar er komt dus niets meer van vergaderen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O dat bedoel je?![]()
Tis tenenkrommend inderdaad. Kijk die bewoners eens leuk zijn met een mongooltje.O, hihihi hahaha, die Daan hahaha hihihi, he Daan?
koetsie koetsie.
ja natuurlijk bedoelde ik dat, godverdommequote:Op woensdag 13 februari 2019 17:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O dat bedoel je?![]()
Tis tenenkrommend inderdaad. Kijk die bewoners eens leuk zijn met een mongooltje.O, hihihi hahaha, die Daan hahaha hihihi, he Daan?
koetsie koetsie.
Ok, trut!!quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
ja natuurlijk bedoelde ik dat, godverdomme
apartquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:05 schreef kaatje5149 het volgende:
De begeleidster van Daan is zijn moeder.
Hij vond het ook helemaal niet leuk dat gebemoei van het schuimquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dankzij zijn fans moet hij aan het werk.
Nee, dat is dan wel weer erg geinig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond het ook helemaal niet leuk dat gebemoei van het schuim
Dat was het zekerquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat is dan wel weer erg geinig.![]()
En uiteindelijk zijn Adriaan en Jessie de dupe.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was het zeker
Stom volk, ze zeggen gewoon dat Adje vies doet vinden we niet erg, maar van Tim kunnen we het niet hebben
Hoe kortzichtig dat volk op FB zeg
Stemmingmakerijquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was het zeker
Stom volk, ze zeggen gewoon dat Adje vies doet vinden we niet erg, maar van Tim kunnen we het niet hebben
Hoe kortzichtig dat volk op FB zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |