Hij is vrij volgens mij, wil weer trainer worden. Het zou me echt niets verbazen als Geel bij hem uitkomt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook heel bang voor.
Dit, precies dit. Hij zal het vast drie weken leuk doen maar daarna...quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij is vrij volgens mij, wil weer trainer worden. Het zou me echt niets verbazen als Geel bij hem uitkomt.
Voor wat het waard is: volgens Gouka van beide kanten geen interesse.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij is vrij volgens mij, wil weer trainer worden. Het zou me echt niets verbazen als Geel bij hem uitkomt.
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 19:49:29@Arnoldvdberge Zelfs niet gesproken. Allebei geen interesse reageer retweet
Die komt dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: volgens Gouka van beide kanten geen interesse.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 19:49:29@:Arnoldvdberge Zelfs niet gesproken. Allebei geen interesse reageer retweet
Nou als Gouka zegt dat het niet zo is.....quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: volgens Gouka van beide kanten geen interesse.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 19:49:29@:Arnoldvdberge Zelfs niet gesproken. Allebei geen interesse reageer retweet
Bovendien de kroonprins van het Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:23 schreef Oldground het volgende:
Nu we bij Ron Jans zijn aangekomen, misschien is Robert Maaskant wel iets? Halve Rotterdammer en kent de club. Daarnaast kan hij communiceren.
Dat zijn volgens sommigen namelijk de belangrijkste kwaliteiten die de nieuwe trainer nodig heeft.
Laten we anders John Guidetti alvast vragen. Kent de club ook, is fan, heeft veel krediet, voelt de supporters goed aan. Kortom: een succes!quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:23 schreef Oldground het volgende:
Nu we bij Ron Jans zijn aangekomen, misschien is Robert Maaskant wel iets? Halve Rotterdammer en kent de club. Daarnaast kan hij communiceren.
Dat zijn volgens sommigen namelijk de belangrijkste kwaliteiten die de nieuwe trainer nodig heeft.
Ik denk dat Van Gastel hoe dan ook niet vertrekt..quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik wil juist af van Van Gastel. We hebben genoeg te klagen over de fitheid van onze spelers, en ik zou graag zien dat we een andere assistent krijgen die niet zo in de Verheijen methodiek zit.
Mee eens.quote:Op woensdag 13 februari 2019 15:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik wil juist af van Van Gastel. We hebben genoeg te klagen over de fitheid van onze spelers, en ik zou graag zien dat we een andere assistent krijgen die niet zo in de Verheijen methodiek zit.
De RvC moet ingrijpen, maar dat moeten ze al een aantal jaar en dat gebeurt ook niet. Als we écht willen dat vGeel vertrekt zullen de supporters druk moeten zetten, maar dat zie ik niet gebeuren. En zelfs dan vraag ik het me af aangezien ze in dat Maasgebouw allemaal hun hand boven elkaars hoofd houden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:27 schreef macca728 het volgende:
Zeker en daarom zou Jan de Jong in moeten grijpen. Maar die is ook niet geschikt.
Martin zit er alleen maar om zijn eigen baan te redden.
Toen bekend werd dat gio stopt:quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mee eens.
Overigens vermoed ik dat Feyenoord lekker een maand gaat wachten en dan alsnog Advocaat aanstelt.
Eerst had Feyenoord haast met Advocaat en nu nemen ze opeens de tijd. Dat laat maar zien hoe ongelooflijk amateuristisch het er aan toe gaat in het Maasgebouw.
Om binnen een week Advocaat te benaderenquote:Van Geel zegt dat er nog geen opvolger is. "Ongetwijfeld vliegen de namen van vermeende kandidaten ons vanaf morgen om de oren, maar wij zijn zo ver nog niet. We nemen echt de rust en de tijd om zorgvuldig af te wegen wat straks het beste voor Feyenoord is."
quote:Analist René van der Gijp stelde dat hij verwacht dat Advocaat alsnog aan de slag gaat in De Kuip. „Ja, wie moeten ze anders nemen?”, stelde hij, waarop de Haagse trainer met een lach reageerde: „Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.”
Advocaat gaf vorige week aan dat hij door de meerdere nederlagen met FC Utrecht ’niet lekker in zijn vel’ zat en daarom geen trek had in een avontuur bij Feyenoord. De deur lijkt echter op een kier te staan.
„We stonden met FC Utrecht vierde en nu zesde. Ik kan niet zo goed tegen verlies en onrecht en dat kwam allemaal samen. Dat was vervelend”, aldus de 71-jarige oefenmeester doelend op enkele discutabele VAR-momenten.
„Het was een momentopname”, zei hij over zijn ’nee’ tegen Feyenoord. „Het kwam niet zo goed uit. Of het zomaar anders kan worden? Als je mijn carrière bekijkt, kan dat zomaar gebeuren”, besloot Advocaat, die jaren terug al riep dat hij wilde stoppen met coachen.
Advocaat was nadrukkelijk in beeld om na dit seizoen het stokje van Giovanni van Bronckhorst over te nemen bij de Rotterdammers. Nadat zijn naam in verband werd gebracht met de club waren er echter behoorlijk wat negatieve geluiden en dat was tegen het zere been van De Kleine Generaal. Hij besloot daarop om het eerste gesprek met de Rotterdamse clubleiding geen vervolg te geven.
Als er iemand in gaat grijpen is het Sjaak Troost, maar die schijnt nu op vakantie te zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:27 schreef macca728 het volgende:
Zeker en daarom zou Jan de Jong in moeten grijpen. Maar die is ook niet geschikt.
Martin zit er alleen maar om zijn eigen baan te redden.
Ik vind ook oprecht dat Gio niet de krediet krijgt die hij verdient. Geen wereldtrainer maar echt een prettig figuur.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:47 schreef Haringkop het volgende:
Wat dat betreft is Gio een echte gentlemen, nooit gezeurd over transfers, over topsportklimaat, het ontbreken van jeugd, nam zelf de verantwoordelijkheid om rotte appels weg te halen (Kazim, Kramer).
Hij werd ook nooit gesteund door Van Geel als het moeilijk was, die zag je pas weer als het beter ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |