abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:40:03 #1
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184990776

Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_184990848
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:39 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook heel bang voor. :')
Hij is vrij volgens mij, wil weer trainer worden. Het zou me echt niets verbazen als Geel bij hem uitkomt.
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:49:34 #3
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184990909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hij is vrij volgens mij, wil weer trainer worden. Het zou me echt niets verbazen als Geel bij hem uitkomt.
Dit, precies dit. Hij zal het vast drie weken leuk doen maar daarna... -O- Mochten we volgend jaar kampioen worden onder Jans dan heb ik de rest van Mn fokleven een Ron Jans ui.
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:09:40 #4
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184991270
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Voor wat het waard is: volgens Gouka van beide kanten geen interesse.

MikosGouka twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 19:49:29 @Arnoldvdberge Zelfs niet gesproken. Allebei geen interesse reageer retweet
pi_184991290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:09 schreef fetX het volgende:

[..]

MikosGouka twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 19:49:29 @:Arnoldvdberge Zelfs niet gesproken. Allebei geen interesse reageer retweet
Die komt dus.
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:10:43 #6
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184991295
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:09 schreef fetX het volgende:

[..]

MikosGouka twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 19:49:29 @:Arnoldvdberge Zelfs niet gesproken. Allebei geen interesse reageer retweet
Nou als Gouka zegt dat het niet zo is..... :D :P
pi_184991506
Nu we bij Ron Jans zijn aangekomen, misschien is Robert Maaskant wel iets? Halve Rotterdammer en kent de club. Daarnaast kan hij communiceren.

Dat zijn volgens sommigen namelijk de belangrijkste kwaliteiten die de nieuwe trainer nodig heeft.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184992381
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:23 schreef Oldground het volgende:
Nu we bij Ron Jans zijn aangekomen, misschien is Robert Maaskant wel iets? Halve Rotterdammer en kent de club. Daarnaast kan hij communiceren.

Dat zijn volgens sommigen namelijk de belangrijkste kwaliteiten die de nieuwe trainer nodig heeft.
Bovendien de kroonprins van het Nederlands voetbal.
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:14:04 #9
268491 fetX
pi_184992438
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:23 schreef Oldground het volgende:

Laten we anders John Guidetti alvast vragen. Kent de club ook, is fan, heeft veel krediet, voelt de supporters goed aan. Kortom: een succes!
pi_184993724
Laten we hopen dat er toch nog iets verrassends uit de hoge hoed getoverd wordt.

Wat ook nog zou kunnen is Van Gastel met alsnog Advocaat erbij, maar dan meer op de achtergrond (zoals de tijdelijke constructie die bij Gio in elkaar geflanst werd. Maar als ik goed onthouden heb wat JP zelf zei ten tijde dat Gio hoofdtrainer werd, ambieerde hij dat helemaal niet, en streefde hij meer naar een langdurigere betrokkenheid bij de club. Maar tijden veranderen natuurlijk, we zijn al weer een 4 jaar verder. En misschien dat dat nog niet eens zo slecht zou zijn. Van Gastel heeft op zich natuurlijk wel oog voor de jeugd, is natuurlijk lang zat bij de jeugdopleiding betrokken geweest.

Ik zeg niet dat het dan maar de ideale trainer zal zijn, of trainersduo, maar ik denk dat Van Geel het toch vrij lastig heeft een goede opvolger te vinden. De kans dat hij buitenlandse trainer overweegt is nihil, en dan kom je al vrij snel in het bekende en reeds genoemde rijtje terecht.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184993764
Ik wil juist af van Van Gastel. We hebben genoeg te klagen over de fitheid van onze spelers, en ik zou graag zien dat we een andere assistent krijgen die niet zo in de Verheijen methodiek zit.
pi_184993946
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik wil juist af van Van Gastel. We hebben genoeg te klagen over de fitheid van onze spelers, en ik zou graag zien dat we een andere assistent krijgen die niet zo in de Verheijen methodiek zit.
Ik denk dat Van Gastel hoe dan ook niet vertrekt..

Ik ben het wel eens dat ik graag van die Verheijen-methode af zou stappen hoor, is misschien wel beter voor de fysieke ontwikkeling van spelers, maar volgens mij niet voor de prestaties van het elftal.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 13 februari 2019 @ 17:24:24 #13
268491 fetX
pi_184995365
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mee eens.

Overigens vermoed ik dat Feyenoord lekker een maand gaat wachten en dan alsnog Advocaat aanstelt.

Eerst had Feyenoord haast met Advocaat en nu nemen ze opeens de tijd. Dat laat maar zien hoe ongelooflijk amateuristisch het er aan toe gaat in het Maasgebouw.
pi_184995405
Zeker en daarom zou Jan de Jong in moeten grijpen. Maar die is ook niet geschikt.
Martin zit er alleen maar om zijn eigen baan te redden.
  woensdag 13 februari 2019 @ 17:30:05 #15
268491 fetX
pi_184995470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 17:27 schreef macca728 het volgende:
Zeker en daarom zou Jan de Jong in moeten grijpen. Maar die is ook niet geschikt.
De RvC moet ingrijpen, maar dat moeten ze al een aantal jaar en dat gebeurt ook niet. Als we écht willen dat vGeel vertrekt zullen de supporters druk moeten zetten, maar dat zie ik niet gebeuren. En zelfs dan vraag ik het me af aangezien ze in dat Maasgebouw allemaal hun hand boven elkaars hoofd houden.
  woensdag 13 februari 2019 @ 17:50:11 #16
269692 Divje
brr brr patapim
pi_184995848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 17:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Mee eens.

Overigens vermoed ik dat Feyenoord lekker een maand gaat wachten en dan alsnog Advocaat aanstelt.

Eerst had Feyenoord haast met Advocaat en nu nemen ze opeens de tijd. Dat laat maar zien hoe ongelooflijk amateuristisch het er aan toe gaat in het Maasgebouw.
Toen bekend werd dat gio stopt:

quote:
Van Geel zegt dat er nog geen opvolger is. "Ongetwijfeld vliegen de namen van vermeende kandidaten ons vanaf morgen om de oren, maar wij zijn zo ver nog niet. We nemen echt de rust en de tijd om zorgvuldig af te wegen wat straks het beste voor Feyenoord is."
Om binnen een week Advocaat te benaderen _O-

En nu gaan ze weer rustig op zoek. Man man man.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_185002923
quote:
Analist René van der Gijp stelde dat hij verwacht dat Advocaat alsnog aan de slag gaat in De Kuip. „Ja, wie moeten ze anders nemen?”, stelde hij, waarop de Haagse trainer met een lach reageerde: „Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.”

Advocaat gaf vorige week aan dat hij door de meerdere nederlagen met FC Utrecht ’niet lekker in zijn vel’ zat en daarom geen trek had in een avontuur bij Feyenoord. De deur lijkt echter op een kier te staan.

„We stonden met FC Utrecht vierde en nu zesde. Ik kan niet zo goed tegen verlies en onrecht en dat kwam allemaal samen. Dat was vervelend”, aldus de 71-jarige oefenmeester doelend op enkele discutabele VAR-momenten.

„Het was een momentopname”, zei hij over zijn ’nee’ tegen Feyenoord. „Het kwam niet zo goed uit. Of het zomaar anders kan worden? Als je mijn carrière bekijkt, kan dat zomaar gebeuren”, besloot Advocaat, die jaren terug al riep dat hij wilde stoppen met coachen.

Advocaat was nadrukkelijk in beeld om na dit seizoen het stokje van Giovanni van Bronckhorst over te nemen bij de Rotterdammers. Nadat zijn naam in verband werd gebracht met de club waren er echter behoorlijk wat negatieve geluiden en dat was tegen het zere been van De Kleine Generaal. Hij besloot daarop om het eerste gesprek met de Rotterdamse clubleiding geen vervolg te geven.
pi_185002976
quote:
9s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het bericht die je wist dat zou komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185005053
‘ik zat niet lekker in m’n vel’

Als Van Geel hier nog intrapt heeft hij wat mij betreft z’n eigen ontslag aangekondigd.
#12 is not for sale!
pi_185005209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 17:27 schreef macca728 het volgende:
Als er iemand in gaat grijpen is het Sjaak Troost, maar die schijnt nu op vakantie te zijn
pi_185005459
Zo lang het legioen Van Geel zijn gang laat gaan, is de kans dat we Advocaat krijgen vrij groot.

Dan moet je misschien achteraf ook niet zeiken, maar nu gewoon actie ondernemen en spandoeken ophangen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_185005721
Het gemor komt vanzelf. Mocht je de halve finale verlies begint het al. En een Advocaat heeft volgend seizoen nooit hetzelfde krediet als Van Bronckhorst.

Daarnaast is Advocaat zelf ook een trainer die om zich heen gaat slaan als het mis dreigt te gaan. Wat dat betreft is Gio een echte gentlemen, nooit gezeurd over transfers, over topsportklimaat, het ontbreken van jeugd, nam zelf de verantwoordelijkheid om rotte appels weg te halen (Kazim, Kramer).
Hij werd ook nooit gesteund door Van Geel als het moeilijk was, die zag je pas weer als het beter ging.
#12 is not for sale!
  donderdag 14 februari 2019 @ 00:51:00 #23
268491 fetX
pi_185006415
Godverdomme.

Van Geel gaat dat natuurlijk gewoon doen. Binnen twee weken belt 'ie Advocaat. Let maar op.
  donderdag 14 februari 2019 @ 01:08:32 #24
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_185006506
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 23:47 schreef Haringkop het volgende:
Wat dat betreft is Gio een echte gentlemen, nooit gezeurd over transfers, over topsportklimaat, het ontbreken van jeugd, nam zelf de verantwoordelijkheid om rotte appels weg te halen (Kazim, Kramer).
Hij werd ook nooit gesteund door Van Geel als het moeilijk was, die zag je pas weer als het beter ging.
Ik vind ook oprecht dat Gio niet de krediet krijgt die hij verdient. Geen wereldtrainer maar echt een prettig figuur.

En tja, als Advocaat nog komt... wat wil je dan nog als club? Ik zie oprecht nog liever Steijn voor een seizoen komen. Dan probeer je tenminste nog iets.
Makkelijk eerste
pi_185007351
Is Advocaat nu echt het beste wat jullie kunnen bedenken als trainer?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')