En nu ik je toch spreek, waar was je al die tijd?quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:33 schreef porsche1 het volgende:
@:yvonne Geef hier ook eens antwoord.![]()
Niet dat ik mijn hand daar voor omdraai hoor.quote:
Soms loopt het leven wat anders dan gepland. De hoge heren van justitie gunnen niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu ik je toch spreek, waar was je al die tijd?
Da's kut dan. Dan moet het verschil met vroeger wel opvallend zijn, qua FOK! dan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Soms loopt het leven wat anders dan gepland. De hoge heren van justitie gunnen niet.
Maar ben nu back in business, wordt toch wel eens tijd dat ik na al die jaren eindelijk mod rechten krijg?
Hou maar op.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's kut dan. Dan moet het verschil met vroeger wel opvallend zijn, qua FOK! dan.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hou maar op.
Ik heb een tijdje terug in het KLB FB topic een aantal keren vermeld dat ik het maar een softe, dode boel vond in vergelijking met vroeger.
Kan het inmiddels wel weer een beetje waarderen, maar het is niet meer te vergelijken met hoe het was.
Ik als fervent Braddie basher kom nu niet meer zo makkelijk aan mijn trekken t.o.v. vroeger, toen je alles en iedereen nog kapot mocht maken om zijn eigen stommiteiten.
Gelukkig is die lekkere GILF van een admin nog steeds aanwezig op dit forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |