Yep een geanimeerd gesprekquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:57 schreef Bonken het volgende:
Wow, een goed te volgen gesprek op dit tijdstip ... En nog wel met redelijk labiele Utopianen. En met steekhoudende argumenten. [ link | afbeelding ]
Ze klagen best vaak over hem. Niet heel vreemd. Jessie lijkt de hele dag bezig te zijn met anderen wijzen op de steken die ze laten vallen, maar laat er zelf ook best veel vallen.quote:
Ja, vandaag zette hij Jens en Hiske op hun plek, deed hij goed.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
Ze klagen best vaak over hem. Niet heel vreemd. Jessie lijkt de hele dag bezig te zijn met anderen
wijzen op de steken die ze laten vallen, maar laat er zelf ook best veel vallen. Dat is ergerlijk.
Ik heb geen last van Jessie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze klagen best vaak over hem. Niet heel vreemd. Jessie lijkt de hele dag bezig te zijn met anderen wijzen op de steken die ze laten vallen, maar laat er zelf ook best veel vallen.
Dat is ergerlijk.
Morgen wel. Maar vaker? Tot de stemming, hooguit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:01 schreef DKUp het volgende:
Maar gaat Tim morgen en vaker om 6 uur opstaan om te helpen?
Woon jij er ook?quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Jessie.
Ja, de hele dag sex en sperma aan zijn handen .....quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens begint weer een verhaal over Tim, dat mensen geen hamburger van het willen eten, die denken joh.....SL
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Jessie.
Moet dat dan? Zie er hier zat die wél last van hem hebben. En toch hun ogen niet van hem af kunnen houden.quote:
Dan denkt Jens: joh.....quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de hele dag sex en sperma aan zijn handen .....
O, daar heb ik nou weer geen last van.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet dat dan? Zie er hier zat die wél last van hem hebben. En toch hun ogen niet van hem af kunnen houden.
Dan ga ik er wat serieuzer op in, Jens heeft er alleen last van omdat 'ie zoveel zuipt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaar daar hadden we het niet over
Ja, hun mening boeit me niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O, daar heb ik nou weer geen last van.Maar het ging om zijn medebewoners.
Merel is een diva, die wil trouwen met toeters en bellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ze niet. Ze breide er een verhaal van trouwen met toeters en bellen, maar ze bedoelde wel degelijk dat het niet kon.
Natuurlijk vertelde alles aan Tim, nog meer zelfs dan dat er daadwerkelijk is gezegd, zodat Tim weer wat af te zeiken heeft, op Jens dit x...quote:[..]
Dit stukje had ik nog net mee gekregen. Ik ging weg toen Franny bij Mike en Lotus was. Mike adviseerde haar er niet op te reageren en niets tegen Tim te vertellen. Was heel benieuwd of ze daarna geluisterd had.
Dat is wat Merel niet weet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Merel is een diva, die wil trouwen met toeters en bellen.
Dus: een mooie trouwjurk, bruidegom in een mooi pak, met een koets naar het gemeente huis, bruiloftsdiner met de familie, groot feest daarna in een zaal met een leuke band.
En misschien ook nog wel trouwen in de kerk voorafgaand.
En ja, dat regel je niet in twee weken.
Je kan wel voor de wet trouwen in je dagelijkse kloffie binnen twee weken, dat wel.
Maar dat is waarschijnlijk niet wat Merel bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |