Yw. Was best een klusquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks voor het plaatsen van het Metro bericht.
Naar stoer mannetje is het zo en alleen is hij helemaal niets, maar als hij gehoord en gevoerd wordt vindt hij zichzelf helemaal de bomb.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit nu zelf terug te luisteren, wat een vuile flikker die Jens ....![]()
![]()
Kutregiequote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit begint met dubbele tong te praten en SW naar slapende mensen.
Ik hoor geen dubbele tong bij Gerritquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit begint met dubbele tong te praten en SW naar slapende mensen.
Hele gesprek gaat nergens over.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: en dan wil hij binnen 4 weken trouwen en dat kan helemaal niet. De meesten doen er een jaar over.
O ja, dan is alles geoorloofd. En wie bepaalt wie de juiste is?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:35 schreef tonja het volgende:
Ik mag dat vileine van Jens wel. Hij gebruikt het tegen de juiste persoon.
Het is dan ook maar de vraag of Tim zich daar door tegen laat houdenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hele gesprek gaat nergens over.
Timo en Franny weten toch allang dat in Utopia trouwen het niet gaat worden omdat de familie er niet bij mag zijn.
Dat weten Gerrit, Jens en Merel dus overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Timo en Franny weten toch allang dat in Utopia trouwen het niet gaat worden omdat de familie er niet bij mag zijn.
Ik wel. Hij liep al naar boven om zijn biertje te halen, terwijl die beneden stond.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoor geen dubbele tong bij Gerrit
De persoon die vilein is. En wat mij betreft heeft Jens de juiste persoon uitgekozen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, dan is alles geoorloofd. En wie bepaalt wie de juiste is?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik wel. Hij liep al naar boven om zijn biertje te halen, terwijl die beneden stond.
En wie bepaalt wat vilein is?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:37 schreef tonja het volgende:
[..]
De persoon die vilein is. En wat mij betreft heeft Jens de juiste persoon uitgekozen.
O ja natuurlijk. Het was ook zijn 1e biertje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat heeft in Utopia niet zo veel met drank te maken meestal. Het zijn bijna allemaal chaoten
Gebaseerd over hoe vroeger meestal een verloving gezien werdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Maar die domheid van dit soort opmerkingen.
Ach kom. Als je wil trouwen kan je dat binnen 2 weken geregeld hebben. En dat is al heel lang zo. Domme opmerking dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gebaseerd over hoe vroeger meestal een verloving gezien werd
Tim heeft na post van familie besloten dat er niet getrouwd gaat worden in Utopia omdat familie erbij wil zijn en dat dat niet kan als ze in Utopia gaan trouwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach kom. Als je wil trouwen kan je dat binnen 2 weken geregeld hebben. En dat is al heel lang zo. Domme opmerking dus.
Ja, dat weet ik. Maar Merel beweert in al haar wijsheid *kuch* dat je niet binnen 4 weken kan trouwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Tim heeft na post van familie besloten dat er niet getrouwd gaat worden in Utopia omdat familie erbij wil zijn en dat dat niet kan als ze in Utopia gaan trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |