Een zin las Jens voor: Tim heeft niet veel concurrentie binnen de poort, want niemand wilt Frannyquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel heeft een clomn geschreven over Franny en ze laat het Gerrit en Jens lezen.
1. dat geldt ook voor Jens.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Helemaal waar. Waar bier is is Erik en ben je de bom voor Erik
Tim, Jens en Franny zou een mooie bank zijn ....quote:
Heel stoer van Merel. Ze weet nog steeds niet wat een column eigenlijk is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een zin las Jens voor: Tim heeft niet veel concurrentie binnen de poort, want niemand wilt Franny
Of ze knallen Gerrit er weer op. Daar zit Maaik wel op te azen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tim, Jens en Franny zou een mooie bank zijn ....![]()
Maar helaas gaat het Tim, Jens en een Petertje worden vrees ik ...
Wie gaat het Petertje doen denk je?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou niet Timwaardig zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat bedoel je?![]()
Ik denk dat Tim gewoon gaat en terecht.Kan ook best zonder al die heisa er om heen.
Ik heb goede (waarschijnlijk ijdelequote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht tot gisteren Chris, maar die valt nu af. Overblijven Adriaan, Hiske of Mike.
Hij is ook wel een tikkende tijdbom. Hij heeft best een agressieprobleempje als ik hem zo aanschouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Tim voorlopig echt niet gaat, die maakt veel teveel TV ....
Dat is hij zeker, maar ze hebben een Patje nodig .....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:18 schreef tonja het volgende:
Hij is ook wel een tikkende tijdbom. Hij heeft best een agressieprobleempje als ik hem zo aanschouw.
Ja maar die werd ook succesvol weggestemd.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is hij zeker, maar ze hebben een Patje nodig .....
Het is een beetje te vergelijken met mensen die halfvette boter dubbel smeren. Of zoietsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit: we kunnen de blikken gewoon laten staan. Ze weten toch niet van wie het is.
O nee, toch wel en hij neemt de blikken mee.![]()
Gekocht van de eindeloze stroom zakgeld?
Die stelen dat ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een beetje te vergelijken met mensen die halfvette boter dubbel smeren. Of zoiets
Nou soort van. Je koopt halfvet om niet dik te worden maar als je het dubbel smeert dan neem je jezelf in de maling. Naja laat maar. Dit is best wel vaag gewauwelquote:
Ja heel erg eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou soort van. Je koopt halfvet om niet dik te worden maar als je het dubbel smeert dan neem je jezelf in de maling. Naja laat maar. Dit is best wel vaag gewauwel
Thanks voor het plaatsen van het Metro bericht.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een zin las Jens voor: Tim heeft niet veel concurrentie binnen de poort, want niemand wilt Franny
Een mega Mac menu met een cola light.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou soort van. Je koopt halfvet om niet dik te worden maar als je het dubbel smeert dan neem je jezelf in de maling. Naja laat maar. Dit is best wel vaag gewauwel
Van dattum!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een mega Mac menu met een cola light.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |