Ik was net te laat, er werd wat over en weer gepraat over elkaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet aan gedacht. Me hoofd is vol. Net vergadering gehad pppffff
Erik een groot bes zag net dat hij breed uit kon gaan liggen nu.
Ik heb vanmiddag nog net gezien dat jens met Franny ging praten. Is Tim nog boos geworden op Jens?
Thnx. Al schiet ik er niets mee opquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik was net te laat, er werd wat over en weer gepraat over elkaar.
Ik heb niet gezien wat er precies gebeurde.
Volgens mij niet. Tim heeft helaas door dat Jens hem uit de tent aan het lokken is. Letterlijk en figuurlijk haha. Tim gaat nu Utopia tegen Jens proberen op te zetten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet aan gedacht. Me hoofd is vol. Net vergadering gehad pppffff
Erik een groot bes zag net dat hij breed uit kon gaan liggen nu.
Ik heb vanmiddag nog net gezien dat jens met Franny ging praten. Is Tim nog boos geworden op Jens?
Ja dan moet je net mensen treffen zoals Rienk of Robert.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat het voor hen geen afgang is. Anderen schamen zich te veel om op tv te komen.
Mensen die wel onderdak of opvang hebben voor de nacht en ergens kunnen douchen maar voor de rest op straat leven.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net niet dakloos. Wat is dat dan weer.
Sorry meer weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Al schiet ik er niets mee op![]()
Van die selfkikkers die ervan genieten in beeld te komen, bedoel je? Ja, maar dat is voor ons kijkers niet zo leuk. Robert werd pas leuk toen hij moest vertrekken. Nou ja leuk...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dan moet je net mensen treffen zoals Rienk of Robert.
Neem maar aan. Aan niet anders waren er veel meer tt geweest.quote:
Ze bedolven met net geen dakloze die Robert toch niet ?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die selfkikkers die ervan genieten in beeld te komen, bedoel je? Ja, maar dat is voor ons kijkers niet zo leuk. Robert werd pas leuk toen hij moest vertrekken. Nou ja leuk...
Hangt ervan af wat Gizmo bedoelt. Was Robert geen dakloze?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze bedolven met net geen dakloze die Robert toch niet ?
Ja, en mee eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die selfkikkers die ervan genieten in beeld te komen, bedoel je? Ja, maar dat is voor ons kijkers niet zo leuk. Robert werd pas leuk toen hij moest vertrekken. Nou ja leuk...
Dit vond ik nog wel in de Utopiakrant:quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem maar aan. Aan niet anders waren er veel meer tt geweest.
Jens mist meer mensen als Ger om leuke dingen doen. Hij wil omgeven zijn door gekke mensen.
Dit stukje had ik nog net mee gekregen. Ik ging weg toen Franny bij Mike en Lotus was. Mike adviseerde haar er niet op te reageren en niets tegen Tim te vertellen. Was heel benieuwd of ze daarna geluisterd had.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit vond ik nog wel in de Utopiakrant:
imothy heeft het idee dat Jens zichzelf negatief profileert.
Timothy heeft een gesprek gehad met Jens, maar dit verliep niet soepel. De twee Utopianen hebben de laatste dagen veel mot. Wanneer hij tijdens zijn laatste gesprek van Jens wegloopt, geeft hij Jens mee dat hij nu de meest gehate persoon uit Utopia is in plaats van Timothy zelf. “Lotus, ik had net een gesprek met Jens en hij zei dat ik alleen maar dingen kapot maak”, legt hij uit aan de Utopiaanse zangeres.
Volgens Timothy heeft Jens gezegd dat hij Franny en hem wil chanteren. Jens vindt dat Timothy niet goed voor zijn bnb’ers zorgt en wil daar een stokje voor steken. Lotus vindt dat Timothy zich niet druk moet maken over de bedreiging van Jens. De Utopiaanse vrouw geeft aan dat het ook kan zijn dat Jens het gewoon wil uitlokken om Timothy in een negatief daglicht te zetten. Timothy begrijpt Lotus en geeft aan dat hij ook zeker niet erin gaat trappen.
Aan de andere kant van het terrein is Jens met Franny in gesprek. Wanneer Timothy wegloopt van het gesprek met Lotus, schreeuwt ze hem nog na: “Echt niet stiekem kijken naar hem", doelend naar het gesprek van Jens en Franny.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze bedolven met net geen dakloze die Robert toch niet ?
Nee ik reageerde op dat Disana schreef dat mensen zich schamen om op tv te komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat Gizmo bedoelt. Was Robert geen dakloze?
Ja was een dakloze maar heeft sinds kort een huisje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat Gizmo bedoelt. Was Robert geen dakloze?
Dat dacht ik ook, dat Robert een 'echte' dakloze was. Het zal me benieuwen wat voor types ze nu kunnen vinden, gelukkig is het maar een nachtje per dakloze.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik reageerde op dat Disana schreef dat mensen zich schamen om op tv te komen.
Dan moet je zulke types als Rienk en Robert treffen die schamen zich er niet voor.
Volgens mij was Robert dakloos toch?
Dan was hij dus zo'n 'net nog dakloze'.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een dakloze maar heeft sinds kort een huisje.
Hij wil graag terug en ik zie reggelmatig berichten van hem langskomen. Dat hij gesprekken met Talpa heeftquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan was hij dus zo'n 'net nog dakloze'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |