bijnaaaaquote:
yeah nu kun jij je film kijkenquote:
zelfs als je op de server zelf zou zitten is het nog steeds puur gokken newbyquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:31 schreef racerdkb het volgende:
oke ff alle downloads en stream pauzeren om de laagst mogelijke latency te hebben.
grapje van reesbeest en mijzelf..... niets te zien hier, loopt u gerust verderquote:
this aint my first rodeo sugarquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs als je op de server zelf zou zitten is het nog steeds puur gokken newby
hmz ik zie t in de OP, 4 voor jou 3 voor mij.quote:
Zometeen maar ajakkes kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:39 schreef racerdkb het volgende:
[..]
niks beters te doen die blauwen
edit: 450
zal wel in voetbaltopic vallenquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Tempo is fors omhoog gegaan nog 450.
duurt te lang... sta stil..... wat jij wil....quote:
Schijtnummerquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
duurt te lang... sta stil..... wat jij wil....
Ik ga weer ff wat anders doenquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
duurt te lang... sta stil..... wat jij wil....
2 woorden 9 lettersquote:
ja weer 1 weggejaagdquote:
ik kijk geen voetbal dus mij best. maar gaat nu niet meer zo lang duren dus lijkt me voor de aftrap.quote:
Rond 21u als ik de tijd tussen 800 en 450 aanhou.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:43 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ik kijk geen voetbal dus mij best. maar gaat nu niet meer zo lang duren dus lijkt me voor de aftrap.
shit gaat sneller nuquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rond 21u als ik de tijd tussen 800 en 450 aanhou.
die komt niet.quote:
En de VAR kijkt meequote:Op woensdag 13 februari 2019 20:45 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ze wachten tot post 185m is geplaatst, de scheids wilt hem pakken.
hard je best doen.quote:
ik zou nu een verwijzing kunnen maken vaan 0,08ct op een rekening.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:47 schreef racerdkb het volgende:
wel kut dat het op zo'n druk tijdstip is, nu is de kans helemaal klein dat ik hem pak.
dit is oprecht één van de belangrijkste dingen in mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |