sowieso geen groenten lustenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel een behoorlijke afknapper, dat een vrouw zegt: ik lust geen groenten.
Gewoon bierquote:Op maandag 11 februari 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, wat doen we moeilijk. Die krijgen helemaal geen vreten bij mij
Jij ook draak op je 1e datesquote:Op maandag 11 februari 2019 21:55 schreef TillyB het volgende:
[..]jij hebt héél wat toneelstukjes op zitten voeren
Ik vind groenten ook niet het allerlekkerste eten, maar het hoort wel bij een maaltijd en ik kan me niet voorstellen dat je ze niet eet.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
sowieso geen groenten lustenkan me er geen voorstelling bij maken.
hey heb je mn tinder bio gevondenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben Till ik hou niet van dieren en heb smetvrees, wil je verkering?
Tilly wil vast alleen zoenen met plastic folie ertussen.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben Till ik hou niet van dieren en heb smetvrees, wil je verkering?
echt? Ik vind ze heerlijk. En fruitquote:Op maandag 11 februari 2019 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind groenten ook niet het allerlekkerste eten, maar het hoort wel bij een maaltijd en ik kan me niet voorstellen dat je ze niet eet.
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly wil vast alleen zoenen met plastic folie ertussen.
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet echt dol op. Uiteraard eet ik het ook wel, want gezond. Maar als dat niet zo zou zijn weet ik niet of ik het wel zoveel zou eten.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind groenten ook niet het allerlekkerste eten, maar het hoort wel bij een maaltijd en ik kan me niet voorstellen dat je ze niet eet.
Je spaghetti is idd lekker. Ik ben gewoon een moeilijke. Ik haat ui, ben niet dol op tomaat(tomatenpuree is ok), hou niet van cremesoepen, slierten. Maar dat is ook de ocd een beetje denk ik.quote:
Beflapjes ook natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly wil vast alleen zoenen met plastic folie ertussen.
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik word misselijk van mijzelf nog EENS
quote:Op maandag 11 februari 2019 22:01 schreef TillyB het volgende:
Beflapje is wel echt het goorste woord ever
moest t effe Googlen...oke danquote:Op maandag 11 februari 2019 22:01 schreef TillyB het volgende:
Beflapje is wel echt het goorste woord ever
Ik ben ook wel een behoorlijke fruiteter. Als je verder weinig zoet dingen eet, wordt dat na een tijdje een soort snoep.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt? Ik vind ze heerlijk. En fruitBen niet echt een vleeseter. Lust het wel maar ik eet het weinig. Als ik het niet heb mis ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |