Gadverdamme roepen terwijl het eten wordt opgediend, is waarschijnlijk niet de beste manier.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:47 schreef Lyza666 het volgende:
Je hoeft ook niet gelijk spugend naar het toilet te lopen hè, je kunt het ook subtiel brengen. Voor een volgende keer.
Ja ok dan zou ik het wel zeggenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
Ja maar het is wel een verschil of je ergens niet zo dol op bent of echt over je huig gaan bij het ideeeee alleen al.
lekker tactischquote:Op maandag 11 februari 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Gadverdamme roepen terwijl het eten wordt opgediend, is waarschijnlijk niet de beste manier.
Lekker romantiesquote:Op maandag 11 februari 2019 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Je date onder kotsen lijkt mij ook niet echt handig
Yups. Het lijkt me heel zeldzaam dat iemand een heel mijnenveld heeft aan dingen waar hij/zij echt van moet kokhalzen.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
Ja maar het is wel een verschil of je ergens niet zo dol op bent of echt over je huig gaan bij het ideeeee alleen al.
@Soulravenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze DMde mij dat het net kots is
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, wat doen we moeilijk. Die krijgen helemaal geen vreten bij mij
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kopje thee toch wel?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel een behoorlijke afknapper, dat een vrouw zegt: ik lust geen groenten.quote:
Nou, gezellig.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Groentenquote:Op maandag 11 februari 2019 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel een behoorlijke afknapper, dat een vrouw zegt: ik lust geen groenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |