Die zal toch spijt hebben, of tja het was niet geheel zijn eigen keuzequote:Op maandag 11 februari 2019 15:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit en Jens maken snode plannen over hoe ze Tim over de rooie kunnen krijgen. Sukkeltje Jens, die Tim erin gelaten heeft.
Bovenin zie ik al een deuk.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Jammer, dat die kalk niet breekt. Gun haar wel een krater in die kop.
[ afbeelding ]
Nee klopt, moest van Jessie.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die zal toch spijt hebben, of tja het was niet geheel zijn eigen keuze
Niks geen humor nu, lekker kleppen over hoe ze Tim over de rooie kunnen krijgen etcquote:Op maandag 11 februari 2019 15:19 schreef Danchelle het volgende:
Ik vind ze wel leuk samen, Gerrit en Jens. Beetje studentikoos, leuke humor
Dat vind ik juist minder want dan krijg ik weer een Tim en Joa, Gerrit deja-vu. Die tijd is nu wel geweest.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:19 schreef Danchelle het volgende:
Brenda ook. Joaquin had het wel overleefd als hij was gebleven.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Bedoel meer omdat Joa naar huis wilde
Denk dat Gerrit dat nodig heeft, iemand aan wie hij zich op kan trekken.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist minder want dan krijg ik weer een Tim en Joa, Gerrit deja-vu. Die tijd is nu wel geweest.
quote:Op maandag 11 februari 2019 15:19 schreef Danchelle het volgende:
Tsja karma....quote:Op maandag 11 februari 2019 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks geen humor nu, lekker kleppen over hoe ze Tim over de rooie kunnen krijgen etc
Wat een gotspe!quote:Op maandag 11 februari 2019 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Merel wil maatschappelijk werk gaan doen![]()
![]()
Je zal er mee gezegend worden..![]()
Ja maar zie hem dan liever meer met Jessie dan met Jens want dan verzand hij weer in het oude pest gehalte.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat Gerrit dat nodig heeft, iemand aan wie hij zich op kan trekken.
Die gaat echt die opleiding niet halen.quote:Op maandag 11 februari 2019 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Merel wil maatschappelijk werk gaan doen![]()
![]()
Je zal er mee gezegend worden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |