quote:Op maandag 11 februari 2019 13:51 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Gaat tegen Adriaan/Chris zeggen, dat hij/zijde afwas moet doen
Vast
alleen mee eten en wat er over is onder haar bed bewarenquote:Op maandag 11 februari 2019 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alle B&B's moeten een beetje op 1 lijn komen. Ik zie Hiske echt geen ontbijt maken.
quote:Op maandag 11 februari 2019 13:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Franny, ze noemt zich ruim een dag een kut wijf
of KOETWIJF kan ookquote:
Met inkoop bedoel ik groot inkopen ...de helft zal wel weer verdwijnen onder hun bedden...quote:Op maandag 11 februari 2019 13:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik luister nu niet. Dit was wat ik vanmorgen meekreeg.
Die is zo lui, als ze nog langzamer adem gaat halen is ze dood.
Ja, maar het stomme is dan weer wel, dat ze zo mager als een panlat wordt en ik Chris regelmatig toespelingen hoor maken, dat ze meer moet eten.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
alleen mee eten en wat er over is onder haar bed bewaren
Ja, ik schreef al een keer, die zijn bijna aan hoogslapers toe, zoveel gejatte meuk ligt daar.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Met inkoop bedoel ik groot inkopen ...de helft zal wel weer verdwijnen onder hun bedden...
Word dan ook schaamteloos overgenomen...quote:Op maandag 11 februari 2019 13:54 schreef DKUp het volgende:
Het mooiste is dat we die naam niet eens hebben verzonnen in de TT maar letterlijk op de streams is gezegd
Ze liep daarnet weer te klagen dat het vegan eten haar gaat opbrekenquote:Op maandag 11 februari 2019 13:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is dan weer wel, dat ze zo mager als een panlat wordt en ik Chris regelmatig toespelingen hoor maken, dat ze meer moet eten.
Dat is natuurlijk de schuld van Jessie ...die zit nu bovenop de boodschappen...sjoemelen kan niet meer..quote:Op maandag 11 februari 2019 13:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar het stomme is dan weer wel, dat ze zo mager als een panlat wordt en ik Chris regelmatig toespelingen hoor maken, dat ze meer moet eten.
quote:Op maandag 11 februari 2019 13:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik schreef al een keer, die zijn bijna aan hoogslapers toe, zoveel gejatte meuk ligt daar.
Zij noemde Linda en Billy zo.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha was dat niet de naam van de vrouw van Baldr???
nee die vond dat van iemand Linda of zoquote:Op maandag 11 februari 2019 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha was dat niet de naam van de vrouw van Baldr???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |