en ze liegt met haar vriendje meer dat jens gedronken had.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:43 schreef DKUp het volgende:
Tranny/Franny/Treurige Kut Vriendin: Ik ben een kut wijf.....
Ze lijkt het een fantastische uitdrukking te vinden... staat interessant.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:43 schreef DKUp het volgende:
Zij is echt niet van de eerste leugen gebarsten, dat blijkt keer op keerquote:Op maandag 11 februari 2019 13:43 schreef krabje het volgende:
[..]
en ze liegt met haar vriendje meer dat jens gedronken had.
Ok.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:43 schreef DKUp het volgende:
SMERIGE TREURIGE KUT VRIENDIN WAS HET![]()
Daarna ging hij pas bier drinken inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:43 schreef krabje het volgende:
[..]
en ze liegt met haar vriendje meer dat jens gedronken had.
Komt omdat ze de camera,s niet meer ziet..quote:Op maandag 11 februari 2019 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze lijkt het een fantastische uitdrukking te vinden... staat interessant.
Ze zit nu tegen Shelley te vertellen dat ze gedwongen werd om voor een camera te eten..... ze had weer te snel ja gezegd zonder na te denken........... man oh man.... waarom geloof ik haar toch niet?
Ze ligt wel in haar blote kont in beeld...... praat over de meest ranzige dingen..
ja vreselijk hoorquote:Op maandag 11 februari 2019 13:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zij is echt niet van de eerste leugen gebarsten, dat blijkt keer op keer
Helder...quote:Op maandag 11 februari 2019 13:43 schreef DKUp het volgende:
SMERIGE TREURIGE KUT VRIENDIN WAS HET![]()
tja ze ziet wel meer dingen niet die ze niet wil zien.......quote:Op maandag 11 februari 2019 13:45 schreef espri het volgende:
[..]
Komt omdat ze de camera,s niet meer ziet..
daarom,vind het weer frapant dat die 4 de hele dag in beeld zijn,ik probeer ze te ontwijken maar lukt niet echtquote:Op maandag 11 februari 2019 13:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarna ging hij pas bier drinken inderdaad.
Met haar grote steekneus er weer bovenop zitten zodat ze zich later weer met dingen kan bemoeienquote:
Ze had ook gezegd het wel te doen als het maar een hapje was. Er werd toen nog gezegd of al is het met het broodje hamburger in je hand.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze lijkt het een fantastische uitdrukking te vinden... staat interessant.
Ze zit nu tegen Shelley te vertellen dat ze gedwongen werd om voor een camera te eten..... ze had weer te snel ja gezegd zonder na te denken........... man oh man.... waarom geloof ik haar toch niet?
Ze ligt wel in haar blote kont in beeld...... praat over de meest ranzige dingen..
Zodat alles weer in het water kan lopen ja...quote:Op maandag 11 februari 2019 13:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met haar grote steekneus er weer bovenop zitten zodat ze zich later weer met dingen kan bemoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |