Ik vond de eerste aflevering best aardig. Bokser Rico Verhoeven blijkt een aardige Nico Dijkshoorn-imitatie in huis te hebben. En de terugblik op de Elfstedentocht van 2011 in Totaal Andere Tijden Sport was ook leuk gedaan.quote:Tex de Wit, Jonathan van het Reve en Diederik Smit bespreken in het nieuwe programma actuele gebeurtenissen en overige eigenaardigheden uit de sportwereld. Dat doen ze op komische wijze. Voor het programma hebben de heren compleet nieuwe onderdelen bedacht, maar ook het fameuze videoformat van Zondag met Lubach wordt veelvuldig gebruikt.
Hoe was de aflevering van gisteren? Die van vorige week vond ik erg matig.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:33 schreef RedFever007 het volgende:
Totaal andere tijden is het leukste inderdaad![]()
NK Scrabble 2011
Net even teruggekeken. Ze moeten het vooral van Totaal Andere Tijden Sport hebben inderdaad, maar dat is dan ook best wel erg goed gedaan. De ME op straat voor het NK Scrabble, 23 doden bij supportersrellen...quote:Op maandag 11 maart 2019 12:30 schreef EP3 het volgende:
Battle of the Scrabble is wel weer n hoogtepuntje.
quote:Makkelijk Scoren is terug! Vanaf maandag 13 mei 2024 verschijnt een nieuw seizoen van het satirische sportprogramma op NPO 3. Presentatoren Tex de Wit, Jonathan van het Reve en Diederik Smit nemen in hoog tempo de sportweek door aan de hand van elkaar.
vanaf 13 mei zeven weken elke maandagavond te zien om 21.10 uur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |