abonnement Unibet Coolblue
pi_184951899
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef Bestweldonker het volgende:
! ding weet ik wel, het is sinds de komst van Jessie nou niet bepaald leuker geworden in Utopia, ook niet in de Cos en al helemaal niet op FB.
maar nooit saai, van s morgens vroeg tot s avonds laat is er iets te zien en te horen sindsdien
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184951902
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef Bestweldonker het volgende:
! ding weet ik wel, het is sinds de komst van Jessie nou niet bepaald leuker geworden in Utopia, ook niet in de Cos en al helemaal niet op FB.
Dat komt omdat er een aantal uitgesproken types in zitten waar iedereen een mening over heeft.
Ik vind dit niet alleen vanaf Jessie. Ik vind dat Lotus en Tim hier ook een groot aandeel in hebben. Je bent voor of tegen en dat zorgt voor heftige tegenstand
  maandag 11 februari 2019 @ 10:57:18 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_184951906
Zelfs Brandon wint het niet altijd met woorden .... :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_184951909
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:55 schreef snetje het volgende:

[..]

Jessie kan ze allemaal nog af ...Lotus blijft steken bij die 3... :')
Liever 3, dan die andere anaalridders w/ .
  maandag 11 februari 2019 @ 10:57:55 #180
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184951913
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, nog niet en daarna gaat het in de herhaling. Dit gaat nog uren duren. :O
Wel handig met al die SL's zo krijg je steeds weer een kort stukje mee..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184951917
Tering........ en weer 18 seconde beeld 8)7
pi_184951918
quote:
99s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:28 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Punt 1 is het het enige privé wat ze zo'n beetje hebben
Punt 2 vanaf die tijd gebruikt Lotus steeds opmerkingen daar over tegen/over Jessie die hem bliljkbaar raken
Dat is dan ook wel heel vies vind ik
Punt 3 het was uitgaande post
Dus wat jessie schrijft, nasr buiten NIET andersom
Jessie liet zijn kladbok slingeren, waar hij over van alles aantekeningen maakte, dat wilde ze waarschijnlijk lezen, maar het bleek uitgaande post te zijn
pi_184951919
quote:
99s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:57 schreef chufi het volgende:
Zelfs Brandon wint het niet altijd met woorden .... :+
dat is wel een geruststelling ja
Make trouble not war
pi_184951920
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef Bestweldonker het volgende:
! ding weet ik wel, het is sinds de komst van Jessie nou niet bepaald leuker geworden in Utopia, ook niet in de Cos en al helemaal niet op FB.
Heeft niks met Jessie te maken. Het heeft te maken met jaloers gedoe. Die Lotus is een slang met haar gejank dat mensen prikken. Ze doet niet anders. Tim is agressief en laat dit keer op keer blijken. Mike houdt alleen maar vakantie.

en hier in de cos, wil iedereen zijn mening doordrukken en zijn mensen gewoon aant trollen.

Lekker makkelijk om dit op 1 persoon te schuiven. Jessie mocht willen dat ie zo goed was dat ie dit voor elkaar krijgt.
  maandag 11 februari 2019 @ 10:58:16 #185
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_184951923
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:56 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik vind het wel lachen :D :D .

Ik ben geen fan van iemand en heb geen roze bril op *O* *O* .
Ik ben ook van niemand fan, maar de Jessie voor en tegenstanders verzieken wel de sfeer voor de rest, ook in Utopia.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_184951926
Ik begrijp het niet. Alss er een fles Fanta weg is, worden mensen aangesproken, maar als er post gelezen wordt niet.
Voor mij een teken dat Jessie het maar al te graag inzet om het te gebruiken wanneer het hem uitkomt. :Y
pi_184951931
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Ik lurk al weer een tijdje.
Posten is bijna niet te doen. Sfeer niet okee hier.
Jammer. :(
Eens :7
pi_184951933
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:58 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Punt 3 het was uitgaande post
Dus wat jessie schrijft, nasr buiten NIET andersom
Jessie liet zijn kladbok slingeren, waar hij over van alles aantekeningen maakte, dat wilde ze waarschijnlijk lezen, maar het bleek uitgaande post te zijn
_O_ _O_
  maandag 11 februari 2019 @ 10:59:23 #189
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184951937
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef Bestweldonker het volgende:
1 ding weet ik wel, het is sinds de komst van Jessie nou niet bepaald leuker geworden in Utopia, ook niet in de Cos en al helemaal niet op FB.
Iedereen daar kan overweg met Jessie ...alleen Lotus met haar gevolg vanaf het begin al niet en ja dat is te merken...wel mooie tv... :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184951940
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:57 schreef snetje het volgende:

[..]

Wel handig met al die SL's zo krijg je steeds weer een kort stukje mee..
De Febo wordt er nerveuzig van. :)
pi_184951941
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

_O_ _O_
Nope niet waar, het was een zwarte map, ze moest bladeren naar pagina 5, en dat zijn Lotus haar eigen woorden
pi_184951942
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:50 schreef Mylene het volgende:
Gerrit die zelf aan de persoonlijke foto's van Lotus zat en haar over de zeik wilde hebben :') .
Wat is dit weer voor een vergelijking. Foto s die aan de muur hingen en die door Ger en Shel netjes in een doos gedaan werden. (keur dit ook niet goed) daar ging mevrouw helemaal over de zeik van Maar wel een map in bladeren en dan persoonlijke post Waar boven staat lieve papa en mama met zijn vieren lezen en hem daarna steeds op pakken met steekjes.
pi_184951947
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:51 schreef schizolientje het volgende:
30 seconden Tim op geluid en ik krijg al weer braakneigingen. Wat een hypocriet. Zelf bier jatten en onder Mike bed verstoppen en een ander betichten dat hij naar alcoholisme neigt. En dan ook nog een struggle benoemen van een ander. Hoe krijgt hij het verzonnen allemaal, En zijn aardige vriendin zit er naar te luisteren, die moet toch ook een keer denken van wat lult hij nou. OOOOOOOOOOOOOh denken zeg ik. Dit is interresting om te lezen https://dezieligenarcist.(...)op-de-kinder-manier/
leuk stukje :)

“Het gedrag van een peuter die zich gepest voelt en naar mama rent en roept dat ze zand over zich heen gegooid kreeg en geholpen moet worden. Dat de verborgen narcist zelf de aanleiding is van het geheel of net als de peuter die vervelend deed en daardoor een handje zand toegeworpen kreeg word er niet bij verteld”

Tim ten voeten uit, ik dacht dat Gerrit het begonnen was met zand gooien, maar na het filmpje heb ik gezien dat het Tim was.....
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184951948
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:56 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik vind het wel lachen :D :D .

Ik ben geen fan van iemand en heb geen roze bril op *O* *O* .
Dat heb ik ook eigenlijk, ik kan me op sommige momenten wel heel erg ergeren aan iemands gedrag maar dat kan iedereen zijn in dit geval. Echt een oordeel kan ik ook niet hebben over mensen want kennen doe je ze niet. En wat binnen Utopia gebeurd is best een afspiegeling van de maatschappij en dus ook hier binnen de cos club
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184951952
Scheve bek van Lotus maakt weer overuren _O- _O-
pi_184951956
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:59 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Wat is dit weer voor een vergelijking. Foto s die aan de muur hingen en die door Ger en Shel netjes in een doos gedaan werden. (keur dit ook niet goed) daar ging mevrouw helemaal over de zeik van Maar wel een map in bladeren en dan persoonlijke post Waar boven staat lieve papa en mama met zijn vieren lezen en hem daarna steeds op pakken met steekjes.
Proest :D :D
  maandag 11 februari 2019 @ 11:01:11 #197
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_184951957
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:58 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Heeft niks met Jessie te maken. Het heeft te maken met jaloers gedoe. Die Lotus is een slang met haar gejank dat mensen prikken. Ze doet niet anders. Tim is agressief en laat dit keer op keer blijken. Mike houdt alleen maar vakantie.

en hier in de cos, wil iedereen zijn mening doordrukken en zijn mensen gewoon aant trollen.

Lekker makkelijk om dit op 1 persoon te schuiven. Jessie mocht willen dat ie zo goed was dat ie dit voor elkaar krijgt.
Ik vind dat het WEL met Jessie te maken heeft.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_184951958
Ik zie het maar als Alexis(Lotus) uit Dynasty en JR Ewing (Jessie) uit Dallas die met elkaar hebben gevonden in Utopia 🤣
pi_184951959
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:29 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Dat liegt hij die zat on doe map van jessie
dat zeg ik.. ze wilde het kladblok lezen waar jessie over van alles en nog wat aantekeningen en opmerkingen in schrijft..
Het was niet doelbewust naar de post gericht maar naar het kladblok

Weet 100 % zeker dat jessie hetzelfde gedaan zou hebben..
Sommige zijn nog heiliger dan de paus daarzo... want is er niet eerder ook aan het schrijfblok van merel gezeten toen met die colums??
pi_184951963
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 11:01 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dat zeg ik.. ze wilde het kladblok lezen waar jessie over van alles en nog wat aantekeningen en opmerkingen in schrijft..
Het was niet doelbewust naar de post gericht maar naar het kladblok

Weet 100 % zeker dat jessie hetzelfde gedaan zou hebben..
Sommige zijn nog heiliger dan de paus daarzo... want is er niet eerder ook aan het schrijfblok van merel gezeten toen met die colums??
Het zat in een zwarte map, dus geen kladblok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')