Dus dat,quote:Op maandag 11 februari 2019 09:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De anderen hebben lol omdat ze steeds die 4 aan het treiteren zijn. Zo gaat dat in een grote groep. Het een gaat altijd ten koste van het andere.
Ja om 9 uur zou die beginnen en aansluitend de groepsvergaderingquote:Op maandag 11 februari 2019 09:21 schreef Angelique61 het volgende:
Is er ook nog een vergadering voor allemaal vandaag?
Zuinigheid geldt niet voor Jessie.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie dus weer van alles besteld wat geld gaat kosten
Wie nog meer dan ?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:21 schreef Angelique61 het volgende:
Is er ook nog een vergadering voor allemaal vandaag?
Die ene stream is goed te doen hoor.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga de volgende maand niet meer betalen voor de streams, betaal niet voor 10 SL IN 30 min....
quote:Op maandag 11 februari 2019 09:18 schreef espri het volgende:
[..]
Voor rust moet je echt niet uto kijken of cos lezen hoor.![]()
Dit was wel een korte vergadering, is er straks ook nog 1 met de hele groep of bestaan die niet meer?
Rust in de zin van, laat een ander ook eens aan het woord.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:18 schreef espri het volgende:
[..]
Voor rust moet je echt niet uto kijken of cos lezen hoor.![]()
Dit was wel een korte vergadering, is er straks ook nog 1 met de hele groep of bestaan die niet meer?
brainstormsessie voor ideen die in de markt gezet moeten wordenquote:Op maandag 11 februari 2019 09:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rust in de zin van, laat een ander ook eens aan het woord.
Las net hierboven dat er om 13.00 uur nog een vergadering is?
His en iets goed uitvoeren... uh uh.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
His wil zich storten op de B&B's. Met een groepje het regelen, gezamenlijk ontbijtje met corissantje, verse jus.... Dat heb ik in al die jaren daar nog niet voorbij zien komen.
Denk dat het er idd nog meer zijn...GM topperquote:Op maandag 11 februari 2019 09:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bent nog mild, het zijn er veel meer![]()
![]()
Gm kanjer
TimTim heeft zich weer lekker op laten naaien, toont aan hoe onvolwassen die gozer is.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:29 schreef espri het volgende:
Tim zit er al klaar voor, kijk hem met die rare ogen zitten.Shel boos op Tim dat ie Jens zo vroeg riep, zij sliep ook nog, Tim heeft er geen boodschap aan.
Normaal zou het Jessie zijn die de mensen wakker maakt...quote:Op maandag 11 februari 2019 09:29 schreef espri het volgende:
Tim zit er al klaar voor, kijk hem met die rare ogen zitten.Shel boos op Tim dat ie Jens zo vroeg riep, zij sliep ook nog, Tim heeft er geen boodschap aan.
quote:Op maandag 11 februari 2019 09:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Normaal zou het Jessie zijn die de mensen wakker maakt...
Welke ellende?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh vandaag is ook die ellende van Merel toch?
ik denk dat het de ziekte van Pik isquote:Op maandag 11 februari 2019 09:32 schreef schizolientje het volgende:
nog ff over het herhalen van woorden van Franny , al eerder geprobeerd uit te leggen maar dit is Wikipedia. : echolalia is een begrip uit de psychologie en psychiatrie. Het is het dwangmatig herhalen van woorden of zinnen van een gesprekspartner of een andere bron (bijvoorbeeld de radio). Het verschijnsel doet zich het meest voor bij personen met autisme, maar komt ook voor bij mensen met een verstandelijke beperking, schizofrenie en het syndroom van Gilles de la Tourette. Het kan echter ook deel uitmaken van de ziekte van Pick,
En apart is ook dat de medebewoners het niet na gaan doen want dat zie je vaak. Ook het woordje toch in vragende zin na heel veel zinnen die ze uitspreekt.
"toch"?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
“We gaan zo beginnen zeker of niet”
Franny
WRTW?!? of ziets. Wat staat er op die truien van haar?quote:
Owja, dan zou er toch iemand langs komen om er over te praten?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WRTW?!? of ziets. Wat staat er op die truien van haar?
Ik heb haar alleen maar horen roepen, dat iedereen in haar kleding moet lopen.
quote:Op maandag 11 februari 2019 09:35 schreef espri het volgende:
[..]
Owja, dan zou er toch iemand langs komen om er over te praten?
Iva Bicanicquote:Op maandag 11 februari 2019 09:35 schreef espri het volgende:
[..]
Owja, dan zou er toch iemand langs komen om er over te praten?
WRTW “Who Run The World”quote:Op maandag 11 februari 2019 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WRTW?!? of ziets. Wat staat er op die truien van haar?
Ik heb haar alleen maar horen roepen, dat iedereen in haar kleding moet lopen.
Jessie en Mike een normaal gesprekquote:Op maandag 11 februari 2019 09:39 schreef espri het volgende:
De stroom gaat er zo een uur uit en er komen 10 groepen in de silo.
Ze kunnen het ook wel.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jessie en Mike een normaal gesprek![]()
.
Weet ik wel zéker!quote:Op maandag 11 februari 2019 09:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat het de ziekte van Pik is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |