kan er ook niks anders van makenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef danaqui het volgende:
Indd Jessie dat wijf is verknipt en heel ziek in haar hoofd
Maar in mails van anderen snuffelen is dan geen probleem zeg maar...quote:Op maandag 11 februari 2019 10:17 schreef krabje het volgende:
[..]
onzin,als je ziet dat het niet van jou is blijf je er af.
zeker weten.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef danaqui het volgende:
Doe jij toch ook?, en waarom denk je dat ik er nog maar weinig ben, ben het alweer zat ga lekker een ander vervelen en niet mijquote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doe ik ook maar jullie blijven aan de gang en er komt steeds meer agressie bij kijken. Waarom denk je dat de Cos leegloopt?
Dus dát.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een gescript programma, maar dan reallive..Wat als een kleinkind hier nu mee zou lezen en zijn oma deze woorden ziet typen, wat zou dat kind dan denken?...vul het zelf maar in..
..ik vind het net zo ergquote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef krabje het volgende:
[..]
ik vind dat je dit niet kan vergelijken,post naar familie is PRIVE en die mailtjes niet.
Deze uitspraak vind ik nogal wat...quote:Op maandag 11 februari 2019 10:17 schreef krabje het volgende:
[..]
jullie is jodenvolk,maar je mag dus niet voor of tegen een bewoner zijn?
Hij heeft zoooo gelijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef danaqui het volgende:
wat heeft dat met post te makenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doet hij ook niet, zoals Teddy die Jessie in water gooide
nou dat geloofik nie5, zo dikis lotus niet met merelom haar zoiets te vertellenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef snetje het volgende:
Merel: Omdat ze het mij heeft verteld en heeft gezegd wat ze heeft gelezen weet ik precies waarom het gaat ...
gewoon blijven en posten wat je zelf wilt,en lees over bepaalde mensen heenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Doe jij toch ook?, en waarom denk je dat ik er nog maar weinig ben, ben het alweer zat ga lekker een ander vervelen en niet mij
Juist alles uitpraten en open gooien.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Dus nu gaat Hiske de discussie voor Lotus voeren? En alles moet onder het tapijt, het moet juist wel allemaal op tafel
Omdat het ook iets is wat niet van iemand anders is dat is mijn puntquote:
Merel verzint ze waar je bijstaatquote:Op maandag 11 februari 2019 10:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou dat geloofik nie5, zo dikis lotus niet met merelom haar zoiets te vertellen
jij mag dat net zo erg vinden,we verschillen dan van meningquote:Op maandag 11 februari 2019 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
..ik vind het net zo erg
Als is het reclame ..als je naam er niet op/bij/ in staat blijf je er af
Jessie kan haar niet aan en heeft geen controle over haar en dat steekt hem...Zie je dat je het ook netjes kunt verwoorden...quote:Op maandag 11 februari 2019 10:16 schreef danaqui het volgende:
Joh, dat is een gezegde, nog nooit van gehoord?quote:Op maandag 11 februari 2019 10:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze uitspraak vind ik nogal wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |