Daar hoef je niet over te twijfelen. Tim kan de rest van de maand roepen dat hij bakken met geld verdient voor de BVquote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef yaello het volgende:
[..]
Oh help, straks ziet Tim dit als een compliment. Weer een schouderklopje
En wat is hij toch uniek en creatief he? Voorbeeld voor iedereen.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar hoef je niet over te twijfelen. Tim kan de rest van de maand roepen dat hij bakken met geld verdient voor de BV
quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat hamburgergebeuren heb ik niet goed meegekregen.
Ik kan als schuimpje dus hamburgers kopen en die vreten de Utopianen dan op?
Yep.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Waarom is hij opgefokt dan?quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
Brandon probeert gitaar te spelen, maar hij is er te opgefokt voor.
Voor het eerst dat ik die gast meer dan 2 zinnen hoor spreken en nog verstaanbaar ook
Yep en als je het daar niet mee eens bent, mag je doneren aan de voedselbank (Brandons woorden)quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedereen wil Tim zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 16:27 schreef yaello het volgende:
[..]
En wat is hij toch uniek en creatief he? Voorbeeld voor iedereen.
Ja, ik meende te horen dat dat 7.50 kost je krijgt er dan ook een filmpje bijquote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zou nog geen 7,50 in de snackbar betalen voor mezelf. Laat staan voor de Utopianenquote:Op zondag 10 februari 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik meende te horen dat dat 7.50 kost je krijgt er dan ook een filmpje bij
Maar of ze het ook zo zijn gaan doen geen idee
De waanzin.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar waarom zou je geld betalen voor een filmpje van iemand anders die een hamburger eet?quote:Op zondag 10 februari 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik meende te horen dat dat 7.50 kost je krijgt er dan ook een filmpje bij
Maar of ze het ook zo zijn gaan doen geen idee
Ik ook niet hoor, maar ze zijn er ook toe in staat die schuimpjesquote:Op zondag 10 februari 2019 16:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zou nog geen 7,50 in de snackbar betalen voor mezelf. Laat staan voor de Utopianen
Weet jij het, weet ik hetquote:Op zondag 10 februari 2019 16:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar waarom zou je geld betalen voor een filmpje van iemand anders die een hamburger eet?
Daarom. Ik snap het ook niet. En dan ook nog eens iemand die zonder dit gebeuren, ook genoeg kan eten haha.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar waarom zou je geld betalen voor een filmpje van iemand anders die een hamburger eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |