Echte spoilers komen meestal de eerste week in spoilers.. dat jij een backlog heb is jouw probleemquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
In dit topic? Geen. Maar daar had ik me al eerder over uitgelaten. Ik speel games via een ps4 met een enorme backlog. Helaas wordt hier enorm veel gespoilerd over de games. Zet die spoilers toch in een eigen game topic.
Maar nee, god behoeve als daar niemand op reageert. Nee, we verkloten alles in een ps4 topic.
Drogreden. Dit is een ps4 topic, ik ga mezelf niet herhalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echte spoilers komen meestal de eerste week in spoilers.. dat jij een backlog heb is jouw probleem
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Goh....https://nl.wikipedia.org/wiki/Kylian_Mbapp%C3%A9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vergat een p, maar gast is de nieuwe ronaldo zn beetje, geweldige speler en nog ontzettend jong
speelt nu voor psg die goed aan 'm gaan verdienen.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Psg?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kylian_Mbapp%C3%A9
ik vergat een p, maar gast is de nieuwe ronaldo zn beetje, geweldige speler en nog ontzettend jong
speelt nu voor psg die goed aan 'm gaan verdienen.
PSG is zegmaar dé club van frankrijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Psg?
Sorry, voetbal volg ik niet. Vroeger grapte ik altijd dat ik voor fortuna sittard was (ben een Limburger), maar die lachers heb ik ook niet meer op m'n hand.
Ronaldo, die naam heb ik uiteraard van gehoord. Maar dat is dan ook alles.
Okay. Maar dan is het toch logisch dat die kerel op de cover komt van een voetbalspel? Hetzelfde dat brock lesnar op de cover staat van een wwe spel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
PSG is zegmaar dé club van frankrijk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
PSG is zegmaar dé club van frankrijk. een neppe club met bloedgeld uit qatar
Het is net zoals in de tv serie topics... 1 week spoilers ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Drogreden. Dit is een ps4 topic, ik ga mezelf niet herhalen.
A-HA! nu wordt het interessant.quote:
Ajax?quote:
Dit versterkt je argument echt niet. Waarom worden spellen gespoilerd worden in een topic dat over de ps4 gaat? Dat is bij definitie onzin.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is net zoals in de tv serie topics... 1 week spoilers ofzo
De kans is groot ja, maar zat andere grote namen in die wereldquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Okay. Maar dan is het toch logisch dat die kerel op de cover komt van een voetbalspel? Hetzelfde dat brock lesnar op de cover staat van een wwe spel.
Een week is wel heel snel maar ja vaak wordt er na een tijdje zonder spoilers gelult.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dit versterkt je argument echt niet. Waarom moeten spellen gespoilerd worden in een topic dat over de ps4 gaat? Dat is bij definitie onzin.
Omdat 5 jaar lang shit in spoilers zetten tot iedereen door zijn backlog heen is schijt irritant is?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dit versterkt je argument echt niet. Waarom worden spellen gespoilerd worden in een topic dat over de ps4 gaat? Dat is bij definitie onzin.
Zolang het geen "schweinsteiger" Oid is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De kans is groot ja, maar zat andere grote namen in die wereld
Maar ik zie t wel gebeuren, messi en ronaldo kappen wel een keer en verder heb je neymar enzo dus wie weet
Dit is officieel het ps4 topic. Geen "game" topic. Dus dit argument is ook al onzinnig.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat 5 jaar lang shit in spoilers zetten tot iedereen door zijn backlog heen is schijt irritant is?
PS4 en alles er omheen topicquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dit is officieel het ps4 topic. Geen "game" topic. Dus dit argument is ook al onzinnig.
quote:Voordat je reageert
Geen console vs pc en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
HD's, koptelefoons, updates, controllers.quote:
Mensen met ene Xboxquote:Op woensdag 13 februari 2019 00:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PS4 en alles er omheen topic
[..]
ALLES wat is er zo moeilijk aan dat woord? Als het je niet bevalt je hoeft hier niet te zijn he?quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
HD's, koptelefoons, updates, controllers.
Games? Alleen echt ps4 exclusive, maar dan nog kan je daar een eigen topic voor aanmaken en erover hebben.
Godver, nu begin ik mezelf toch echt te herhalen.
Maar, dat werkt niet op fok, vandaar een centraal topic waar we alles van de ps4 en aanverwanten kunnen bespreken als slowchat.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
HD's, koptelefoons, updates, controllers.
Games? Alleen echt ps4 exclusive, maar dan nog kan je daar een eigen topic voor aanmaken en erover hebben.
Godver, nu begin ik mezelf toch echt te herhalen.
En ditquote:Op woensdag 13 februari 2019 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, dat werkt niet op fok, vandaar een centraal topic waar we alles van de ps4 en aanverwanten kunnen bespreken als slowchat.
Zodra je een topic voor een game hebt wordt er amper gepost. Zeg 10 jaar terug was dat goed te doen maar nu is fok niet meer geschikt manEn degene die nu overblijven zitten alleen nog in SC's
Dan kan fok net zo goed de hele GAM sectie opheffen. Trouwens, ik zit al een aantal jaar in dit topic. Dat jij dat niet weet is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ALLES wat is er zo moeilijk aan dat woord? Als het je niet bevalt je hoeft hier niet te zijn he?
Het is allemaal vrijwillig![]()
dat ik wat niet weet?quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dan kan fok net zo goed de hele GAM sectie opheffen. Trouwens, ik zit al een aantal jaar in dit topic. Dat jij dat niet weet is niet mijn probleem.
Dat werkt niet omdat de mods hun taak niet doen en we veels te weinig users hebben. Feitelijk is dit dus een SC, maar dat mag dan weer niet want we mogen niet teveel SC's hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2019 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, dat werkt niet op fok, vandaar een centraal topic waar we alles van de ps4 en aanverwanten kunnen bespreken als slowchat.
Zodra je een topic voor een game hebt wordt er amper gepost. Zeg 10 jaar terug was dat goed te doen maar nu is fok niet meer geschikt manEn degene die nu overblijven zitten alleen nog in SC's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |