quote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef Backpackinglife het volgende:
Die was niet heel moeilijk te vinden![]()
La asunción, Venezuela
Antigua is de bekende backpackershotspot in Guatemala. Mooie oude stad tussen de vulkanen. Volgens mij ook de oude hoofdstad tot ze na een vulkaanuitbarsting dachten: We verplaatsen het een stukje en stichten Guatemala City.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus? Ik ken het alleen als eiland
Maar ja, Caribisch gebied dus.
Je zit zeker wel in de goede richtingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
of aan de andere kant van de wereld in Australië of Nieuw-Zeeland
Geelong, Australiëquote:
Tja, als je zo'n beetje de gehele Westerse wereld als mogelijkheid aanduidt ...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:13 schreef Cinemaniak het volgende:
Je zit zeker wel in de goede richting
Nooit van gehoord.quote:Geelong, Australië
Bouwstijl doet me denken aan Centraal Europa. Verder zie ik een meer of rivier en bergachtig terrein. Aan het meer van Balaton?quote:
Nopequote:
Je moet me echt uitleggen hoe je hierop komt zonder Google Image search.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef Backpackinglife het volgende:
Die was niet heel moeilijk te vinden![]()
La asunción, Venezuela
Ah, dat helpt. Aan het Meer van Neuchâtel vind je het Château de Neuchâtel in Neuchâtel dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:39 schreef Backpackinglife het volgende:
Zwitserland geloof ik, maar weet niet meer waar. Heb het wel ooit gezien

Ljubljana!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Aangezien het goed is de volgende:
[ afbeelding ]
Zeker!quote:
Bij de eerste oogopslag dacht ik Greystones in Ierland, maar dat is 'm niet. Het is wel ergens aan de oostkust van (één van) de Britse eilanden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:35 schreef Jappie_Sea het volgende:
Alright, hier de volgende:
[ afbeelding ]
Je zit inderdaad in de goede richtingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij de eerste oogopslag dacht ik Greystones in Ierland, maar dat is 'm niet. Het is wel ergens aan de oostkust van (één van) de Britse eilanden.
Nope...quote:
Heel gemakkelijk: ik had dat bruine gebouw gezien toen ik zocht op de kathedraal van asuncion ^^quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:23 schreef miro86 het volgende:
[..]
Je moet me echt uitleggen hoe je hierop komt zonder Google Image search.
Dat zag ik pas nog voorbijkomen bij 3 op Reisquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:17 schreef Individual het volgende:
Lijkt een beetje op Scala dei Turchi op Sicilië, maar die tempels zijn er 13 in een dozijn van.
Juistemquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:17 schreef Backpackinglife het volgende:
Tempel van Aphaia - ligt niet echt in een stad ofzo, maar op een Grieks eiland.
Google zegt dat dat goed is. Next!quote:
Ja klopt, lokquote ^^quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat moet San Antonio wel zijn...
Augsburgquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:07 schreef laziness het volgende:
Tinypic ligt er uit en de bereikbaarheid op de Duitse Autobahn laat soms best te wensen over![]()
[ afbeelding ]
Kon niks bedenken dus dan maar onze eindbestemming van vanavondquote:
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Kon niks bedenken dus dan maar onze eindbestemming van vanavond
Is het ookquote:Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik dacht dat Koper een hint wasSowwy
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Backpackinglife het volgende:
Eindelijk gevonden dankzij het koper en het andere continent. Arizona state capitol in Phoenix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |