Bedankt kanjer!quote:Op zondag 10 februari 2019 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Merel spreekt Tim aan op de B&B - 9 februari 2019.
x724rzz
Van mij mag je wijzigen via een MOD hoor, ga je gang ...quote:Op zondag 10 februari 2019 00:20 schreef Yaksa het volgende:
TT: Ik had: Morgen 50 rollators voor de opening van de Fanshop?
En een roltrap.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:20 schreef Yaksa het volgende:
Het eerste wat Jessie tegen Shelley zei toen ze zo uit het niets aankondigde dat de winkel boven in de silo kwam..quote:Op zondag 10 februari 2019 00:20 schreef Yaksa het volgende:
Leuk idee en ik wens je ook heel veel plezierquote:Op zondag 10 februari 2019 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaan er nog COSsers naar het etentje met Bas en Do aanstaande donderdag, ik ga wel ....
Ja, dank je, alle kaarten zijn verkocht nu ...quote:Op zondag 10 februari 2019 00:55 schreef snetje het volgende:
Leuk idee en ik wens je ook heel veel plezier...
Ah ja! Nog zo iets weer..Shelley gaat er maar vanuit dat Adriaan lekkere verse broden klaar heeft staan voor de gasten ...koekjes en cake..op de vraag van Adriaan of zij dan ook om 5.00 op gaat staan om mee te helpen was haar antwoord natuurlijk NEE....quote:Op zondag 10 februari 2019 00:52 schreef DKUp het volgende:
Morgen moeten ze er vroeg uit voor die opening om 9 uur![]()
Normaal slapen de meeste bewoners uit op zondag en dat kan niet door Sheil en vermoedelijk Talpa.
Kijk ernaar uit...quote:Op zondag 10 februari 2019 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dank je, alle kaarten zijn verkocht nu ...![]()
Ga een verslag doen hier in de COS.
Ik denk dat je beter een apart topic daarover kunt openen.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dank je, alle kaarten zijn verkocht nu ...![]()
Ga een verslag doen hier in de COS.
Ja, ga ik doen, de Twins komen, Romy, Victoria, Kevin en nog een paar koppels ...quote:Op zondag 10 februari 2019 01:02 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat je beter een apart topic daarover kunt openen.
Bas en Do zijn allang niet meer COS gerelateerd.
Maar ik wacht jouw verslag met spanning af.
quote:Op zondag 10 februari 2019 01:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een apart topic daarover kunt openen.
Bas en Do zijn allang niet meer COS gerelateerd.
Maar ik wacht jouw verslag met spanning af.
Oh, je neemt stiekem een bloemetje voor haar mee?quote:Op zondag 10 februari 2019 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar wat is leuker om op een Valentijns diner te komen shinen ....
Vegan eten kan heel lekker zijn hoor.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar jammer dat het Vegan is Bas .....
Da's minder. Ik hoop dat je 'm nog gefixed krijgt. Tot morgen.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, een laptop is vandaag gecrashed, dus even minder filmpjes ...
Post je daar ook een filmpje vanquote:Op zondag 10 februari 2019 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaan er nog COSsers naar het etentje met Bas en Do aanstaande donderdag, ik ga wel ....
O leuk DGK, had dit berichtje niet gezienquote:Op zondag 10 februari 2019 06:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Post je daar ook een filmpje van
quote:Op zondag 10 februari 2019 06:00 schreef Dotteke het volgende:
Helaas, geen beelden van een Adje in de keuken, althans op de momenten dat ik kijk
Alleen een Jessie achter de pc
Wat ik vanmorgen nog wel opving was dat Adje geld ging omzetten in bitcoins
Aanname. Nivea.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:53 schreef Yaksa het volgende:
Ondanks alle stress slaapt de organisatrice van het 'evenement' morgen best redelijk:
[ afbeelding ]
Die laat het hele scenario nog even in haar slaap de revue passerenquote:Op zondag 10 februari 2019 06:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Shelley ook al volop bezig, zie ik![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen cos
quote:Op zondag 10 februari 2019 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die laat het hele scenario nog even in haar slaap de revue passeren
Ze heeft een wekker zij Jessie, dus hij gaat haar niet wakker maken
Adje heeft haar die wekker gegeven maar wil hem terug hebben
Ik heb geen idee, heb gisteren niet hier gelezen en niet terug gelezenquote:Op zondag 10 februari 2019 06:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]LOL
Gaat Adje wel bakken vooor haar? Ik kon niet meer terugvinden of daar nu een harde afspraak over is.
Ik zie nu wel, dat hij koekjes aan het maken is.
Ja, het is een grote viespeuk hoor, en dan lekker etenswaar gaan verkopen heerlijkquote:Op zondag 10 februari 2019 06:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Eventjes lekker in zijn oor peuteren... en weer verder met het bereiden van voedsel.
Hoe laat begint dat evenement eigenlijk?quote:Op zondag 10 februari 2019 06:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Voorlopig ligt die kut op haar nest te rotten en lopen er 2 te ruimen......
Ik trok haar mooi uit haar nest![]()
De Fles 2.0quote:Op zondag 10 februari 2019 06:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Eventjes lekker in zijn oor peuteren... en weer verder met het bereiden van voedsel.
Ik heb geen idee. Misschien wel pas vanavond.quote:Op zondag 10 februari 2019 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat evenement eigenlijk?
quote:Op zondag 10 februari 2019 06:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien wel pas vanavond.
Hij zat ook in het deeg te kneden met zijn horloge om. Nooit eerder over nagedacht en misschien niet zo'n probleem maar de gedachte die ik daar bij had is dat ik koks op tv nooit met horloge om eten zie bereiden. Kan me best voorstellen dat dat een grote bron van bacteriën is en dat ze daarom nooit een horloge dragen.quote:Op zondag 10 februari 2019 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is een grote viespeuk hoor, en dan lekker etenswaar gaan verkopen heerlijk
Jessie rookt alleen puurquote:Op zondag 10 februari 2019 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Adje heeft zin in een dikke joint
Dit was zo dag dat hij dat gedaan had en zou denken, ik ga hard lopennnnnnnnnnn
Jessie zegt nog nooit een jointje gerookt te hebben
Adje gelooft het niet
Ook heeft hij een ring om zijn vinger, het maakt hem niets uitquote:Op zondag 10 februari 2019 06:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij zat ook in het deeg te kneden met zijn horloge om. Nooit eerder over nagedacht en misschien niet zo'n probleem maar de gedachte die ik daar bij had is dat ik koks op tv nooit met horloge om eten zie bereiden. Kan me best voorstellen dat dat een grote bron van bacteriën is en dat ze daarom nooit een horloge dragen.
ex drinkers zijn net zo fanatiek als ex rokersquote:Op zondag 10 februari 2019 07:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Die Jessie doet ook niets anders dan zeiken over anderen.![]()
![]()
En maar zeiken over dat anderen drinken![]()
![]()
Het zit hem nogal hoog, dat hij zelf niet kan zuipen zeker.
20 seconde meekloppen met Adje en weg was hij weer. Die heeft hij ook weer in zijn zak.quote:Op zondag 10 februari 2019 07:04 schreef Dotteke het volgende:
De heren kloppen de mat uit, en Adje gaat weer ff naar zijn koekjes, was wel zijn handen maar zijn kleren daar in tegen.....
[ afbeelding ]
9 uurquote:Op zondag 10 februari 2019 07:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben even gaan kijken. Volgens de site is de winkel al open.![]()
Ik kan niet ontdekken hoe laat de opening is.
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe laat jij leeft, maar het is pas 7 uur en geen 8 uur Nijnquote:Op zondag 10 februari 2019 07:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben even gaan kijken. Volgens de site is de winkel al open.![]()
Ik kan niet ontdekken hoe laat de opening is.
[ afbeelding ]
Gebruiken ze wel zeep bij het handen wassen? Koud water ontvet toch niet?quote:Op zondag 10 februari 2019 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Hatsikiflatie, lekker zand en stof in je kleren van het kleden kloppen en zo weer de horeca in
[ afbeelding ]
Geen idee, ik vind het daar een grote vieze bendequote:Op zondag 10 februari 2019 07:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gebruiken ze wel zeep bij het handen wassen? Koud water ontvet toch niet?
Nee, ging niet om de tijd, maar ik las het verkeerd.quote:Op zondag 10 februari 2019 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij leeft, maar het is pas 7 uur en geen 8 uur Nijn
Koekje eten en flossen tegelijk, super handigquote:Op zondag 10 februari 2019 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Adje krabt ff op zijn hoofd en gaat zo verder met het maken van koekjes, een beetje haar er tussen heerlijk ambachtelijk
quote:
Het is je vergevenquote:Op zondag 10 februari 2019 07:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ging niet om de tijd, maar ik las het verkeerd.
Het staat er ook verkeerd 'is geopend' ipv 'wordt geopend' of 'opening fanstore'quote:Op zondag 10 februari 2019 07:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ging niet om de tijd, maar ik las het verkeerd.
Adje maakt zeker zandkoekjesquote:Op zondag 10 februari 2019 07:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Koekje eten en flossen tegelijk, super handig
Geen idee, maar het is wel de keus van die twee om zo vroeg op te staanquote:
Hier laat Jessie naast zijn lippen ook zijn handen wapperen. Ik zag dat gisteren ook al, gaat het wel goed met hem?quote:
Ik denk het niet, moet een klap van de molen gehad hebbenquote:Op zondag 10 februari 2019 07:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hier laat Jessie naast zijn lippen ook zijn handen wapperen. Ik zag dat gisteren ook al, gaat het wel goed met hem?
Echt he, hij gaat maar door en door en door en doorquote:Op zondag 10 februari 2019 07:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo vermoeiend, dat domme gelul van Jessie altijd.
Jessie 's lijf is geen lichamelijke arbeid gewendquote:Op zondag 10 februari 2019 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zijn handen trillen, en zijn lichaam voelt slap
Nou mafklapper, lekker je nest in
Adje geeft aan dat hij vanaf morgen weer 2 uur per dag wil gaan sporten
Dat is hetquote:Op zondag 10 februari 2019 07:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jessie 's lijf is geen lichamelijke arbeid gewend
Elke seconde van de dag wil hij aandacht. Net schreeuwde hij naar Shelly die 50 meter verderop liep dat hij gaat douchen. Wat bezielt een mens om dit soort totaal onbelangrijke dingetjes iedereen te willen laten weten.quote:Op zondag 10 februari 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, hij gaat maar door en door en door en door
Hij is toch zo goed, hij doet het toch allemaal zo goed, hij weet het allemaal zo goed
Iedereen die het niet op zijn manier doet, doet het bij voorbaat al niet goed
De dag is nog niet voorbij, ze kan straks nog iedereen bedanken hequote:Op zondag 10 februari 2019 07:31 schreef Crabapple het volgende:
Die Shel spoort echt niet, geen dank je wel naar Adje en Jessie die al druk bezig zijn geweest
Hij houdt van aandacht dat is het en laten zien hoe goed hij wel niet isquote:Op zondag 10 februari 2019 07:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Elke seconde van de dag wil hij aandacht. Net schreeuwde hij naar Shelly die 50 meter verderop liep dat hij gaat douchen. Wat bezielt een mens om dit soort totaal onbelangrijke dingetjes iedereen te willen laten weten.
Een clownsneusquote:Op zondag 10 februari 2019 07:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Hiske op haar neus?
Het zijn een stel malloten bij elkaar, maar soms hebben ze echt leuke humor (op Shelley na, realiseer ik mij nu)quote:Op zondag 10 februari 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Adje heeft twee taken op zich genomen, koken en bakken
Hij zit een beetje euhhhhhhhhh normaal is 4 uurtjes is niet erg,voor eenmarkt maak je soms 12 uur dat is het probleem niet............ weer een onsamenhangend gesprek met veel euhs en euhs
Op de andere stream horen we Chris weer met haar toneel stemmetje
Ik zat een filmpje terug te luisteren dat Merel Tim aan sprak over de B&B, ik moest lachen toen Tim tegen haar zei dat hij ook in het kluis verhaal zat
Zou het bezoek van Christel het gifje vab Fritsie hebben gezien of denk ik te ver door?quote:Op zondag 10 februari 2019 07:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met die Hiske kan je altijd wel lache he. Hilarisch.![]()
Ik kan van Jessie weinig humor ontdekken, het is altijd over andere dat hij aan het zeiken isquote:Op zondag 10 februari 2019 07:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het zijn een stel malloten bij elkaar, maar soms hebben ze echt leuke humor (op Shelley na, realiseer ik mij nu)
Je bedoelt deze Crab?quote:Op zondag 10 februari 2019 07:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zou het bezoek van Christel het gifje vab Fritsie hebben gezien of denk ik te ver door?
quote:Op zondag 10 februari 2019 07:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt deze Crab?
[ afbeelding ]
Ach, het is een groot jankend kind die Jessiequote:Op zondag 10 februari 2019 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie kan wel overdrijven hoor met wat die allemaal doet, nu is die alweer UREN bezig voor HAAR![]()
Ik zou die gebreide onderbroek uittrekken want dat kan niet tochquote:Op zondag 10 februari 2019 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet toch eigenlijk eerst eens bij mezelf te rade gaan. Dat ik op zondagmorgen 7.45 uur naar 2 vowassen wijven met een clownsneus op zit te kijken i.p.v. tegen opa zijn gebreide onderbroek aan lig:')![]()
't is 'n keer wat anders dan 'n vossejacht Omaquote:Op zondag 10 februari 2019 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet toch eigenlijk eerst eens bij mezelf te rade gaan. Dat ik op zondagmorgen 7.45 uur naar 2 vowassen wijven met een clownsneus op zit te kijken i.p.v. tegen opa zijn gebreide onderbroek aan lig:')![]()
Ik denk dat Shelley de overtreffende trap van haar moeder is in botheidquote:Op zondag 10 februari 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Jessie diie de hele dag mensen aan het commanderen is wat ze doen moeten schiet helemaal in de zeik omdat Shel vraagt of hij de munten klaar wil zetten
Oke, ze heeft dan nog wel geen dank je wel gezegd, maar wel dat het mooi er uit zag
Dat punt kan die lekker stoppen waar het altijd donker isquote:Op zondag 10 februari 2019 07:49 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie jankt maar hij heeft echt wel een punt
Ja, mensen dansen weer niet zoals hij wil dansenquote:Op zondag 10 februari 2019 07:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Al snotterend marchandeert het snotjong weer over het terrein naar zijn volgende bestemming.
goedemorgen, mijn uiquote:Op zondag 10 februari 2019 07:37 schreef oma-Nijn het volgende:
WTF.... dit is niet echt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde het kletteren op de streamquote:Op zondag 10 februari 2019 07:51 schreef Crabapple het volgende:
Het regent hier behoorlijk, hoop voor de schuimpjes dat het droog is daar.
Jessie na 30 seconde: oke ik vind het wel weer mooi.quote:Op zondag 10 februari 2019 07:53 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Adje en Jessie kloppen het kleed uit. Kan Jessie mooi ff zijn frustratie kwijt. Wat een mokkel die Shelley, heb ze zelden zo dom gezien
Snap het ook niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 07:54 schreef Crabapple het volgende:
Shel heeft verder niemand wakker gemaakt, zie Tim, Fran, Ger, Mike en Lotus nog slapen?
30 seconden een kleed uitkloppen klinkt als lang genoeg haha.quote:Op zondag 10 februari 2019 07:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jessie na 30 seconde: oke ik vind het wel weer mooi.
Ze hebben er allemaal mee ingestemdquote:Op zondag 10 februari 2019 07:55 schreef Crabapple het volgende:
Het is ook geen tijd voor een opening, zondagochtend om 9 uur
Volgens mij was het al een voldongen feit toen Shelley het aan de vroep vertelde vrijdag, uitnodigingen waren al verstuurd.quote:Op zondag 10 februari 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben er allemaal mee ingestemd
Ik was al verbaasd dat daar boven een winkel kwam, het zou een opslagruimte/kantoor. wc en douche ruimte worden toch,
Wat ik hier las was dat Merel had laten ontglippen dat het een moetje wasquote:Op zondag 10 februari 2019 07:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Volgens mij was het al een voldongen feit toen Shelley het aan de vroep vertelde vrijdag, uitnodigingen waren al verstuurd.
Ok, straf van de Febo geen uitslapen op Zondagquote:Op zondag 10 februari 2019 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik hier las was dat Merel had laten ontglippen dat het een moetje was
Zo hoort dat!quote:Op zondag 10 februari 2019 08:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ok, straf van de Febo geen uitslapen op Zondag
Die willen natuurlijk ook geld zien, waarschijnlijk hebben sommige medewerkers weer een dagje uit gekregen. Want als ik zo lees worden die regelmatig uit de kast getrokken om op te dravenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ok, straf van de Febo geen uitslapen op Zondag
quote:Op zondag 10 februari 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die willen natuurlijk ook geld zien, waarschijnlijk hebben sommige medewerkers weer een dagje uit gekregen. Want als ik zo lees worden die regelmatig uit de kast getrokken om op te draven
Ze bewijst wel weer dat organiseren niet tot haar kwaliteiten behoortquote:Op zondag 10 februari 2019 08:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zo hoort dat!
Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat Shelley dit organiseert. Die is zo lui als dikke boter
Ze moet tegen zichzelf beschermd worden. Die gaat evenementenorganisatie bovenop haar cv zettenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze bewijst wel weer dat organiseren niet tot haar kwaliteiten behoort
Wat we tot nu toe gezien hebben is dat niemand zijn kwaliteit daarquote:Op zondag 10 februari 2019 08:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze bewijst wel weer dat organiseren niet tot haar kwaliteiten behoort
Dat dacht ik ook, het is eigenlijk een vorm van geestelijke mishandeling. Ze loopt ook zo verdwaasd rond, net of ze haar emotie heeft uitgeschakeld.quote:Op zondag 10 februari 2019 08:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze moet tegen zichzelf beschermd worden. Die gaat evenementenorganisatie bovenop haar cv zetten
quote:Op zondag 10 februari 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat we tot nu toe gezien hebben is dat niemand zijn kwaliteit daar
Ff wachten skeet, zometeen wordt de fanstore overspoeld met klantenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:08 schreef renevanlaaren het volgende:
laat er iets gebeuren, ik verveel mij
quote:Op zondag 10 februari 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff wachten skeet, zometeen wordt de fanstore overspoeld met klanten
Het schuim is nieuwsgierig en wil graag zien hoe het winkeltje er uit ziet
Er mogen er maar 25 tegelijk naar bovende rest moet beneden wachten
Het is toch onvoorstelbaar, het is net een klein kind, drammen en drammen dat iemand geen dank je wel zegt op het moment dat jij wil. Het het ziet er mooi uit is toch ook een vorm van bedankenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:11 schreef Crabapple het volgende:
Oh Shel zegt tegen Jes dat ze na afloop iedereen bedankt. Jes zegt 'iedereen'? En ontploft
quote:Op zondag 10 februari 2019 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jesssie: Je ziet toch wel hoe moe IK er uit zie![]()
![]()
Nee LUL, je bent al ze lelijk vanaf je geboorte
Denk dat ze al in grote massa's staan te wachten Rene, maar ze mogen pas om 9 uur naar binnenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:14 schreef renevanlaaren het volgende:
kan ik nog een broodje maken, of klimmen ze al over de hekken
Ja hoor, Utopiatijd 9 uur is ca. 9:45 Cos tijdquote:Op zondag 10 februari 2019 08:14 schreef renevanlaaren het volgende:
kan ik nog een broodje maken, of klimmen ze al over de hekken
mijn vrouw moet maar even uitslapen vandaagquote:Op zondag 10 februari 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze al in grote massa's staan te wachten Rene, maar ze mogen pas om 9 uur naar binnen
Zachtjes maar doen dan sssstttttttquote:Op zondag 10 februari 2019 08:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mijn vrouw moet maar even uitslapen vandaagdit wil ik zien
De koekjes zien er niet uit zei hij net. Maar de taarten welquote:Op zondag 10 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
O,ze krijgen het toch gratis die cake/taart van Adje?
Hij zegt net als ze voor de verkoop zijn zien ze er netter uit
quote:Op zondag 10 februari 2019 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zit met z'n hoofd op 'n plek waar het heel donker is
quote:
Ik zag hem net zijn bed opmaken, er lagen rare pluizen op zijn laken maar hij dekte ze gewoon toequote:
Dat was een gesprek daarvoor, die wilde hij weggeven aan de gasten of zelf houdenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
De koekjes zien er niet uit zei hij net. Maar de taarten wel
Heeft Shel niet iedereen een hapje en een drankje beloofd bij de uitnodiging?quote:Op zondag 10 februari 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een gesprek daarvoor, die wilde hij weggeven aan de gasten of zelf houden
Toen begon hij over de taarten en dat er 10 uit konden, waarop hij zei............ voor de verkoop zien ze er mooier uit. DUs dacht dat hi jhet daar over had
Die lijsten had Jessie al gemaakt van de vorige markt én gelamineerd, maar Meneer heeft zequote:Op zondag 10 februari 2019 08:26 schreef Braindead2000 het volgende:
De muntenlijst moet nog uitgeprint worden en gelamineerd worden. Achterlijk als ze zijn kunnen ze de tafel van twee niet uit hun hoofd en hebben daar een lijst voor nodig.
ooooooo dit was wel een reden geweest bij andere om te flippen dat ze hun zooi niet opruimenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die lijsten had Jessie al gemaakt van de vorige markt én gelamineerd, maar Meneer heeft ze
niet opgeruimt en ff zoeken is te veel werk. Dus dan maar nieuwe maken.
Jessie denkt dat hij Napoleon II isquote:Op zondag 10 februari 2019 08:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Mike heeft gelijk, Jessie is echt ziek in zijn hoofd.
En het nog durf te zeggen ook, chapeau voor Mikequote:Op zondag 10 februari 2019 08:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Mike heeft gelijk, Jessie is echt ziek in zijn hoofd.
Het lijkt zo net of ze aan het zoenen zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 08:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vond dat ook al een opvallende pose van Gerrit
Dieren mogen niet loslopen als er bezoekers komenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Schreeuwt nu weer over het terrein tegen de kippen en tegen iedereen die daar loopt iets over de kippen.
Heeft hij nog nooit een kinderboerderij bezocht?quote:Op zondag 10 februari 2019 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dieren mogen niet loslopen als er bezoekers komen
Hij is bang dat ze ontvoerd worden en er losgeld wordt gevraagdquote:Op zondag 10 februari 2019 08:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft hij nog nooit een kinderboerderij bezocht?
Nou de organisator is zich aan't opmaken, dus ik zou ook van de gelegenheid gebruik maken om te gaan douchenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen had om 8.30 uur klaar staan, maar Jessie moet nog douchen,
In alles een sukkeltje uiteindelijk.quote:Op zondag 10 februari 2019 08:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Jessie, de succesvolle zakenman, raakt al in paniek als hij 50 bezoekers 2 uurtjes moet ontvangen.
zit achter de streamlockquote:Op zondag 10 februari 2019 08:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Waar zijn al die zenderchecks gebleven? Ik hoor ze nooit meer.
Eerst Jessie, dan Frannyquote:
Ja maar, ja maar, ze is niet zo vaak in beeld dan Jessiequote:Op zondag 10 februari 2019 08:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik kan haar stem niet meer aanhoren
quote:Op zondag 10 februari 2019 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ze is niet zo vaak in beeld dan Jessie
EN ik kan zijn stem, zijn aanblik niet meer verdragen![]()
![]()
![]()
En jij bent er niet zo vaak![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het wordt elke dag ergerquote:Op zondag 10 februari 2019 08:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gelukkig kijk ik meestal zelf de streams, want als je alle met gif doordrenkte Stream verslagen doorleest is de mood alweer gezet.....
in de rij voor de spiegel Mike kamt zijn haar Lotus doet haar make uppie, het terrein ziet eruit zegt Franny..... dat zouden wij opruimen zegt Lotus maar Franny weet van niks
gevaarlijk. lotus heeft nog niet gegetenquote:Op zondag 10 februari 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 9 minuten en dan rennen de kopers het terrein op
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2019 08:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
“Hoerig scheitweer” zegt Jens maar zou ook “oe echt scheitweer” kunnen zijn....
Dat zou een stunt zijn, maar het schijnt een moetje te zijn deze openingsdag van de fanstorequote:Op zondag 10 februari 2019 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop echt dat er niemand komt![]()
bij een deden ze het ooit met kleding, kwam ook geen hondquote:Op zondag 10 februari 2019 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn, maar het schijnt een moetje te zijn deze openingsdag van de fanstore
Dan zullen er wel mensen komen neem ik aan
Ja, die hadden ook een winkel he,quote:Op zondag 10 februari 2019 08:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bij een deden ze het ooit met kleding, kwam ook geen hond
Hoe reageerde Jessie hierop?quote:Op zondag 10 februari 2019 06:16 schreef Dotteke het volgende:
De heren doen zich weer tegoed aan een smootie
Adje zegt dat h ij en Jessie wel in veel dingen het zelfde zijn, ze zijn allebei autistisch
[ afbeelding ]
niet echt een beetje lachendquote:
Dat kan Jessie zien van zijn troon in de siloquote:Op zondag 10 februari 2019 09:00 schreef renevanlaaren het volgende:
nog 3 minuten zeggen ze, moeten alles nog bespreken.geen bezoekers bij het hek
quote:Op zondag 10 februari 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan Jessie zien van zijn troon in de silo
Nee, ze had haar speciale dank voor Jessie uit moeten spreken (en eigenlijk vind ik haar ook niet overlopen van dankbaarheid)quote:Op zondag 10 februari 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Als eerste bedankt Shelly iedereen die meegeholpen heeft met het evenement tadaaaaaaaaaa Jessie nu heb je niets meer te zeiken
Hij is de hele morgen al aan hetjanken dat SHelly vroeg of hij de muntjes wilde klaar zettenquote:Op zondag 10 februari 2019 09:03 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom moet Jessy altijd overal complimentjes voor hebben, wat een zaffeltje!
Ja,dat is Shel, die heeft niet echt een open uiterlijk en de toon hoe ze praat zit ook zonder emotie, een soort van vrouwelijke Jessie die is ook emotieloosquote:Op zondag 10 februari 2019 09:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bee, ze had haar speciale dank voor Jessie uit moeten spreken (en eigenlijk vind ik haar ook niet overlopen van dankbaarheid)
Precies, beiden geen empatisch vermogen alleen emotie voor zichzelfquote:Op zondag 10 februari 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,dat is Shel, die heeft niet echt een open uiterlijk en de toon hoe ze praat zit ook zonder emotie, een soort van vrouwelijke Jessie die is ook emotieloos
Zou toch een stunt zijn als de silo instortquote:Op zondag 10 februari 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weer zeiken dat ze iets weer gratis gaan doen omdat ze iets kunnen winnen _P-
Merel waarschuwt dat de mensen zo binnen kunnen komen en Shel zegt nogmaals dat er echt niet meer dan 25 man naar boven mogen
Dan halen ze wel het nieuwsquote:Op zondag 10 februari 2019 09:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zou toch een stunt zijn als de silo instort
Er komen er vast nog meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |