Mogelijk, zal even kijken of het uitkomt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:00 schreef phoenyx het volgende:
@:Linkse_krijger vanavond misschien even een keertje? Voor 8 uur het liefst, merk nu al dat ik wat losser word namelijk
Kan het straks, de kip is nu net klaarquote:Op zondag 24 februari 2019 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wil wel een potje nu. Zolang ik maar geen account hoef te maken.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan het straks, de kip is nu net klaar
Oke nou ja kunnen straks alsnog wel spelen als je wil, tijd speelt altijd wel mee ja ;pquote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ow, wow de tijd
Sorry, ik lette daar niet op. Je stond er trouwens wel beter voor.
Eet eerst je kip maarquote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke nou ja kunnen straks alsnog wel spelen als je wil, tijd speelt altijd wel mee ja ;p
zie het nu pas, kreeg de @ niet mee zo lijkt hetquote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
Iemand anders mag natuurlijk ook.
https://lichess.org/TCVh49hEquote:Op maandag 25 februari 2019 18:28 schreef phoenyx het volgende:
Nog mensen die vanavond zit hebben ergens?
Misschien zo tijd/zin?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:28 schreef thabit het volgende:
Ik zit ook op lichess; daar heet ik manoftheforest
Ja heeft een rating systeem maar je kan ook vrijblijvend doen (en dan hoef je ook geen account aan te maken)quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef manny het volgende:
heeft dat leeches een soort rating systeem ? dan kan ik eerst even oefenen met de andere kneuzen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |