SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Die van Neresquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:15 schreef TheArt het volgende:
Je begint haast te denken dat er een paar spelers over de vriendin van een medespeler heen zijn geweest afgelopen winter.
Die zit niet zo lekker in zn velquote:
Dit is inderdaad wel enorm pijnlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Op alle fronten afgetroefd. Zelfs op techniekop naar 2020!
Who cares. 85 miljoen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ik zei toch dat Frenkie gehyped was. Krijg nu gelijk.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
Die gaat een stuk beter spelen zodra die tussen spelers van zijn eigen kaliber speelt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
Prince Boateng en Vidalquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die gaat een stuk beter spelen zodra die tussen spelers van zijn eigen kaliber speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |