Met een biertje erbij.quote:
Ik had: Bier en kistjes.quote:
Je koopt het bakblik erbij,tegen een meerprijs van 5 euro.Ketsjing.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Kijk zo'n hele stapel bakblikken staan!
Poe hee, ze verwachten nogal wat van A3.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je koopt het bakblik erbij,tegen een meerprijs van 5 euro.Ketsjing.
Het zou leuk zijn als er eens iemand zou helpen. Een Christel, Hiske, klotus, makaak, shelley bv.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Kijk zo'n hele stapel bakblikken staan!
Poe hee, ze verwachten nogal wat van A3.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die clown in haar badjas toch allemaal achter de PC?
Ik vind niemand leuk daar, dus dat verwacht ik zeker niet en al helemaal niet van Cris en His, die drukken hun snor wanneer ze maar kunnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er eens iemand zou helpen. Een Christel, Hiske, klotus, makaak, shelley bv.
voorlopig wil hij nog geen hulp toch ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er eens iemand zou helpen. Een Christel, Hiske, klotus, makaak, shelley bv.
quote:
Merel zie ik al dagen spullen inpakken en net ook weer helpen met de kistjes. Die verkoopt merchandise als een malle. Plus al die dingetjes die ze regelt. Die doet echt meer dan waar ze credit voor krijgt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:43 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind niemand leuk daar, dus dat verwacht ik zeker niet en al helemaal niet van Cris en His, die drukken hun snor wanneer ze maar kunnen.
Merel komt er tenminste nog voor uit en die dooie geeft anderen de schuld van zijn nietsdoen, zo kan het ook natuurlijk.
Oh oke, dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
voorlopig wil hij nog geen hulp toch ?
Zelfs niet van Jessie....
Mag niet, nieuwe bewoner...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:45 schreef Bestweldonker het volgende:
High tea schuim komt maandag weer..........
Was Merel niet de taalkundige Utopiaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:46 schreef mazaru het volgende:
Merel gooit elke keer de ring in de handdoek
Das vaker met dooiequote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Shelly vraagt aan die dooie - Is het voor vandaag?
Dooie - .........blijft stil............
Nu ff niet danquote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Was Merel niet de taalkundige Utopiaan?![]()
Dit gaat uiteindelijk een lapjestrui worden? 😁quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Checken of deze lelijke shirtjes verkopen?
ik denk dat als je utopia ingaat dat je dus niet echt wil doen wat je buiten ook deed.(sorry was even eten)quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat is misschien ook wel weer waar.
Maar hij zou wel kunnen aantonen dat het anders kan.
Ik bedoel dit niet om te rellen ofzo. Ik begrijp alleen niet dat iemand die dus een opleiding in die richting heeft gedaan, overal heeft gewerkt, (en dat is echt hard werken) , dan nu gewoon aan kan zien dat iets dergelijks dus gewoon de vernieling in wordt geholpen.
Dat is hetzelfde als kok zijn en erbij gaan staan lachen als dag in, dag uit het eten wordt verpest en verbrandt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Heeft die dooie nou een huilende wolf op z'n rug?
Hoe sneu, hoe diep triest van die dooie, hij ziet zichzelf als volle wolfquote:
Ik vind dat hele daklozen gebeuren een gotspe!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef spapaars het volgende:
Geruchten gaan dat Rienk op zijn fiets is gestapt met een grote plunjezak,
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef DKUp het volgende:
Iemand had het hier gister over dat Maaik over de datum was......
Dat klopt wel![]()
Schijnt dat ie is omgekeerd omdat er deze maand geen dure kaas is.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef spapaars het volgende:
Het is een vaste ritueel, dat begon met DGK.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dat hele daklozen gebeuren een gotspe!
Walgelijk.
Dat kunnen ze niet. Echte daklozenproblematiek.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou laat die daklozen met alcohol-/drugsverslaving, gedragsstoornissen en psychische problemen maar komen. Denk dat Chris en Merel snel genezen zullen zijn van hun goeddeugdzaamheid.
Lastig hé Febo gemeente, nieuwe dingen verzinnen, ome John is te druk!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een vaste ritueel, dat begon met DGK.
Dat krijgen ze ook niet, echte daklozenproblematiek.........helaas.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet. Echte daklozenproblematiek.
Zijn bord lekker vol gestampt. Zo'n harde werker moet goed eten. Of was hij nou ziek?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is bijna 6 uur,dus Mike is wakker.
Er was ooit een aflevering van 24 uur met.Daar zat wel een echte zwerver in.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat krijgen ze ook niet, echte daklozenproblematiek.........helaas.
Herstellende.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn bord lekker vol gestampt. Zo'n harde werker moet goed eten. Of was hij nou ziek?![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, gisteren was hij stervende en viel hij flauwquote:
Enig.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, gisteren was hij stervende en viel hij flauw
Ik dacht dat die daklozen zouden komen omdat het 's nachts te koud werd, extra opvang dus. Maar voorlopig is die vrieskou voorbij.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet. Echte daklozenproblematiek.
quote:
een paar psychisch gestoorden zitten al binnen en nu een paar daklozen waar ze nog iets van kunnen lerenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:00 schreef DKUp het volgende:
Ze kunnen Tranny en Timo wel gebruiken als psychisch gestoorden in de tent.
Die is altijd onderweg. Maar heeft hij aangegeven specifiek dat hij onderweg was naar Utopia?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef spapaars het volgende:
Die dooie was Hoofd Samenleving, gebeurt daar nog weleens wat mee?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:07 schreef Bestweldonker het volgende:
De dooie gaat ook op de vrijwilligerslijst.......applaus!
Nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die dooie was Hoofd Samenleving, gebeurt daar nog weleens wat mee?
Hij had toen van de Febo op zijn flikker gehad dat hij zich meer moest laten zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:09 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Was wel een lange presentatie toen
Ook de meest zinloze.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:09 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Was wel een lange presentatie toen
De dooie wil geen volwassen mensen aanspreken op hun taken en daarom doet hij het niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die dooie was Hoofd Samenleving, gebeurt daar nog weleens wat mee?
Maak me nou niet bangquote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef spapaars het volgende:
quote:
Rienk eet wel een kilo kaas per dag!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef spapaars het volgende:
Gisteren had ze haar string al 3 dagen aan,zal wel kriebelen nu.quote:
Zegt hij dat ook tegen Tim die bier jat,die Mike weer opzuipt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike over het pilsen met de boys;Willen we dat wel uitstralen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:15 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lotus lijkt wel een herkauwende koe.
En dat zegt de zuiper van het eerste uur samen met johnquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike over het pilsen met de boys;Willen we dat wel uitstralen?
Waarom draagt zulks smerigs überhaupt ondergoed?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren had ze haar string al 3 dagen aan,zal wel kriebelen nu.
Euh.... Nee,natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:16 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Zegt hij dat ook tegen Tim die bier jat,die Mike weer opzuipt.
Haha die gedachte had ik dus ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:16 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Zegt hij dat ook tegen Tim die bier jat,die Mike weer opzuipt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
En dat zegt de zuiper van het eerste uur samen met john
Ik vind Meik nou niet echt een zuiper.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
En dat zegt de zuiper van het eerste uur samen met john
Nummer 5 zijn vind ik niet leuk. Nu hoor je hem niet meer over aansluiten, over achter de aanvoerder staan en kraaltjes rijgen om een te wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Utopia is echt leuk.
Ik vond ze niet mooi, make-up kistjes wel leukquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef PoezeligDing het volgende:
De perfectie die ik erachter steek ...
Hij trekt de stekker eruit.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike gaat alleen nog doen waar hij zin in heeft. Hij heeft genoeg gedaan.
Wat een afgang!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor ze zijn er echt af ...
[ afbeelding ]
ja tijd om te gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:21 schreef Goldencharly het volgende:
Mike heeft zijn beste tijd gehad daar.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
Dik respect voor Jessie die nog redelijk probeert te blijven
Nou, de stroom was al een tijdje afgeslotenquote:
zijn stekker.quote:
Als die man dat nou niet meer wil, prima toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
zijn stekker.
Alles is van Mike.
Maar anderen mogen ook niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als die man dat nou niet meer wil, prima toch?
Ja, maar zo zuur, laat je niet zo kennen denk ik dan. Hij moet toch wel weten dat ze achter ook een beetje aan het stoken zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als die man dat nou niet meer wil, prima toch?
zie de laatste tijd niet andersquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie lachend en Mike en Lotus met en zwaar zure bek.
Zeg dat wel!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Zure mensen zitten hier ook man man man
Jaloers...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Lotus lachend tegen Jessie - Jij hebt aardig wat setjes te showen, lekker buiten rennen in de regen, rond de silo!
Niks geleerd van de therapie.quote:
A3 heeft wel gelijk, hij hoeft geen opslag van andermans rotzooi te zijn.quote:
Dit draaiboek heeft Hiske samen met Shelley gemaakt.Het is nu al een chaos.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar zit volgens Hiske totaal geen structuur in?
Rot op met je draaiboek, clown. Oh, andere mensen moeten weer een oplossing voor de clown gaan vinden.
Ja jaja maaar meehhe eh eh de keuken is al niet hygienisch en tegen alle voedselbereidingsvoorschriften in ...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
A3 heeft wel gelijk, hij hoeft geen opslag van andermans rotzooi te zijn.
Goede vraag.Mike is net een half uurtje wakker.Gun hem nog even de tijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:30 schreef Derojo het volgende:
Heeft Mike nou al om de bankpas gevraagd?
Dit heb IK gebouwd,en dit heb IK geregeld,en dit ben IK aan het bouwen.quote:
dat zou hij niet perse vandaag doen maar vandaag of morgen ergensquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goede vraag.Mike is net een half uurtje wakker.Gun hem nog even de tijd.
“Hier lopen zaaaaaaai nu te kutten!”quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit heb IK gebouwd,en dit heb IK geregeld,en dit ben IK aan het bouwen.
Met d'r vier standhoudersquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:41 schreef Laysa het volgende:
Hiske die zelf niks voor elkaar krijgt staat/zit daar belachelijk te krijsen.
Sjel heeft de rode loper gister geaaitquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley,jij hebt zelf je taken ook niet gedaan.
Echt wel hoor, ze was gisteren al druk aan het vegenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley,jij hebt zelf je taken ook niet gedaan.
En dozen verplaatst.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:47 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Sjel heeft de rode loper gister geaait
Ow en de 1e verdieping 80x geveegd
Ze moet nog lootjes maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel hoor, ze was gisteren al druk aan het vegen
Waarvoor dat dan?quote:
Voor de 25 mensen die naar boven mogen,en de anderen krijgen een rondleiding.quote:
@FANNquote:
Ah op die manierquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor de 25 mensen die naar boven mogen,en de anderen krijgen een rondleiding.
Das ook een mooie, winkel faalt bij voorbaat al..quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:50 schreef Jemoederniet het volgende:
En Merel maar toeteren: hele evenement afblazen en verplaatsen naar volgende week.
Echt hoor;Ik ben er helemaal klaar mee roepend.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:57 schreef DKUp het volgende:
Maaik: Mensen lopen telkens weg, daaf ben ik zo klaar mee!
![]()
U weet wel die wegloper van de meeste discussies....
Inderdaad, ik heb van de week meerdere mensen (o.a. Jens en Adriaan) aan Shelley horen vragen of ze haar met iets heel kleins kon helpen. 'Nee.'quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer iemand Shelley iets vraagt is haar standaard antwoord;NEE.
Mike over mensen die steeds weglopen.
Nee. Incompleet wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
We hebben iets onclompeets.Is dat een woord/
Nu wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
We hebben iets onclompeets.Is dat een woord?
ja toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:05 schreef DKUp het volgende:
Sheil: Vieze mensen echte misgunners!
Tranny: Ja, vindt je het gek dat ik niet in de groep......
Heel Nederland in de zelfde bhquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:06 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Plenty beehaaas op voorraad, zie t probleem niet
Ze zullen bij jou op de stoep staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het gaat inderdaad nergens meer om, 50 bezoekers voor twee uurtjes, next ...
Liever geen inloop voor schuimpjes .....quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze zullen bij jou op de stoep staan.
Ze heeft toch wel gelijk dat Shelly altijd er maar vanuit gaat dat alles vanzelf gebeurt. alles wat ze regelt is altijd slecht voorbereid . De lingerie party sloeg ook nergens op. gewoon een lachertjequote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel wat een verzuurde kut is dat geworden
Plus het feit dat Shelley ook nooit iets voor een ander doet. Ook niet als daarom gevraagd wordt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:13 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel gelijk dat Shelly altijd er maar vanuit gaat dat alles vanzelf gebeurt. alles wat ze regelt is altijd slecht voorbereid . De lingerie party sloeg ook nergens op. gewoon een lachertje
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:13 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel gelijk dat Shelly altijd er maar vanuit gaat dat alles vanzelf gebeurt. alles wat ze regelt is altijd slecht voorbereid . De lingerie party sloeg ook nergens op. gewoon een lachertje
Gratis af te halen; timtimquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim;Kleding is niks,ze komen voor ons.
Dat is al een tijdje bezig.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Voel een aansluiting aankomen; 4ling wordt 5ling
Heeft hij vandaag ook weer 10x gezegd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim;Kleding is niks,ze komen voor ons.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik snap Merel wel.Andersom bij Shelley als van die iets gevraagd wordt gaat ze 9 van de 10 keer dwarsliggen,of zegt gewoon nee.Valt ook niet over te praten,ze doet wat ze zelf wilt.Je kan niets met Shelley,het moet haar allemaal komen aanwaaien.
Precies dat Fritsie.En dat backfired nu.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sherry verwijt de andere wat ze zelf ook altijd doet, door te zuchten/puffen als er eens
iets gevraagd wordt...
Gister verelde ze nog heel stoer aan jens en Greet dat het haar Utopia is en dat zijn (Jessies) wet geen wil is.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Njein in mijn beleving, sjel leunt nog veel op janky (of is doodsbang voor m)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |