abonnement Unibet Coolblue
pi_184918519
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Toen was ik oude beelden van Aage M en Willem Duys aan het kijken. _O-
Met zijn thermische lans :+
pi_184918528
Daar is Rob. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:52:53 #228
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918530
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:51 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!
Maar niet met Tim, dan is hij ineens te druk in zijn hoofd met andere dingen.
Zo raar is dat toch niet dat hij niet met Tim wil? Tim is een arrogante, achterbakse, luie lul.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184918547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:

[..]

Hij is toch hier ook niet in een hotel?
Hij valt me toch tegen van Jens. Ik heb zelf in Maastricht in hotels gewerkt en ken die lui van de hotelschool wel. Dat waren echt aanpakkers die nieuwe concepten bedachten, gasten in de watten legden en alle cijfers nauwlettend in de gaten hielden. Bij Jens zie ik niets van dat alles. Wel dat hij inmiddels diep in de kont van Gerrit en Jessie is gekropen.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:54:43 #230
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918581
Ze zijn echt goed bezig met die kistjes. Ik zie de stapel de hele dag door al groeien *O*
Mike zal wel weer zeggen dat hij ze niet heeft zien werken _O-

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184918585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:53 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Hij valt me toch tegen van Jens. Ik heb zelf in Maastricht in hotels gewerkt en ken die lui van de hotelschool wel. Dat waren echt aanpakkers die nieuwe concepten bedachten, gasten in de watten legden en alle cijfers nauwlettend in de gaten hielden. Bij Jens zie ik niets van dat alles. Wel dat hij inmiddels diep in de kont van Gerrit en Jessie is gekropen.
Ik ken ook veel hotello`s die nu een heel andere baan hebben.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184918587
Goedkoop bier bestellen maar wel door een koerier laten halen.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:55:24 #233
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_184918593
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet dat hij niet met Tim wil? Tim is een arrogante, achterbakse, luie lul.
Ik zeg toch niet dat het raar is?

Ik vond Tim gewoon slim (het blijft een eikel)
Jens wil samen met Gerrit de B&B doen en Tim zegt - Ik wil het wel samen met jou doen, leren wij elkaar beter kennen.
En dan trekt Jens zijn keutel in.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_184918598
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:54 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn echt goed bezig met die kistjes. Ik zie de stapel de hele dag door al groeien *O*
Mike zal wel weer zeggen dat hij ze niet heeft zien werken _O-

[ afbeelding ]
Hij had gisteren ook al commentaar op de kwaliteit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184918615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:52 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Met zijn thermische lans :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_184918616
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet dat hij niet met Tim wil? Tim is een arrogante, achterbakse, luie lul.
Maar een collega hebben die je niet zo mag is heus niet het eind vd wereld. Ik heb vaak genoeg samengewerkt met iemand die ik persoonlijk echt niet mocht.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:56:21 #237
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918618
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:55 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het raar is?

Ik vond Tim gewoon slim (het blijft een eikel)
Jens wil samen met Gerrit de B&B doen en Tim zegt - Ik wil het wel samen met jou doen, leren wij elkaar beter kennen.
En dan trekt Jens zijn keutel in.
Omdat hij niet met voor tim wil werken maar wel samen met Gerrit
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:57:06 #238
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918634
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hij had gisteren ook al commentaar op de kwaliteit.
:Y
Onder andere! De zuurgraad was weer extreem hoog in het neukhuisje
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:57:33 #239
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918640
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar een collega hebben die je niet zo mag is heus niet het eind vd wereld. Ik heb vaak genoeg samengewerkt met iemand die ik persoonlijk echt niet mocht.
MET iemand. Maar doe je het samen met tim dan sta je er alleen voor.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184918654
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar een collega hebben die je niet zo mag is heus niet het eind vd wereld. Ik heb vaak genoeg samengewerkt met iemand die ik persoonlijk echt niet mocht.
dat dus.

En zo ontzettend veel gasten hebben ze niet. Die twee gasten, kan Jens natuurlijk ook heel makkelijk gewoon zelf helemaal verzorgen.Gewoon Tim niet erbij roepen en even laten zien hoe het ook kan, een B&B runnen.

Het zou hem sieren als hij dat een keer zou doen.
pi_184918659
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:

[..]

MET iemand. Maar doe je het samen met tim dan sta je er alleen voor.
En als het goed gaat pakt Tim de credits.
Gaat het fout,dan ligt het aan Jens.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:58:58 #242
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

En als het goed gaat pakt Tim de credits.
Gaat het fout,dan ligt het aan Jens.
^O^ Dat dus!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184918676
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

En als het goed gaat pakt Tim de credits.
Gaat het fout,dan ligt het aan Jens.
Als Jens al niet eens in staat is om twee gasten te voorzien van een ontbijt en wat entertainment, heeft hij denk ik niet veel opgestoken bij zijn opleiding
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:00:48 #244
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918698
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:59 schreef Verida het volgende:

[..]

Als Jens al niet eens in staat is om twee gasten te voorzien van een ontbijt en wat entertainment, heeft hij denk ik niet veel opgestoken bij zijn opleiding
Als 2 gasten al in de steek worden gelaten door tim en de rest van de utopianen die mensen op moeten vangen dan is hij heel slim om te zeggen dat tim het dan maar lekker in zijn eentje uit mag zoeken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184918746
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als 2 gasten al in de steek worden gelaten door tim en de rest van de utopianen die mensen op moeten vangen dan is hij heel slim om te zeggen dat tim het dan maar lekker in zijn eentje uit mag zoeken.
Ja, zo kun je het ook zien.

Maar Jens zou het ook gewoon op zich kunnen nemen en daardoor wel laten zien hoe het kan en hoe het hoort. Als hij Tim niet wakker maakt 's morgens, maar gezellig een lekker ontbijt regelt voor de gasten, lijkt me dat ook wel iets om Tim dan onder de neus te wrijven.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:04:05 #246
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918773
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:02 schreef Verida het volgende:

[..]

Ja, zo kun je het ook zien.

Maar Jens zou het ook gewoon op zich kunnen nemen en daardoor wel laten zien hoe het kan en hoe het hoort. Als hij Tim niet wakker maakt 's morgens, maar gezellig een lekker ontbijt regelt voor de gasten, lijkt me dat ook wel iets om Tim dan onder de neus te wrijven.
Daar trekt hij zich niets van aan. Die mensen hadden vanmorgen een ontbijt omdat Jessie het voor ze heeft klaargemaakt. Anders hadden ze gewoon weer zonder ontbijt op moeten rotten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184918789
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als 2 gasten al in de steek worden gelaten door tim en de rest van de utopianen die mensen op moeten vangen dan is hij heel slim om te zeggen dat tim het dan maar lekker in zijn eentje uit mag zoeken.
Ik begrijp Jens ook wel dat hij niet met Tim wil samenwerken.

Maar als je toch de opleiding hebt gehad, zoals Jens en in binnen en buitenland hebt gewerkt in die branche, dan moeten toch je vingers jeuken om eens te laten zien hoe ze die B&B tot een groot succes zouden kunnen maken.

Los van de scripts die door de febo worden gegeven, maar gewoon op eigen initiatief.
pi_184918804
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:02 schreef Verida het volgende:

[..]

Ja, zo kun je het ook zien.

Maar Jens zou het ook gewoon op zich kunnen nemen en daardoor wel laten zien hoe het kan en hoe het hoort. Als hij Tim niet wakker maakt 's morgens, maar gezellig een lekker ontbijt regelt voor de gasten, lijkt me dat ook wel iets om Tim dan onder de neus te wrijven.
Maar samen met Gerrit zie ik hem er wel iets meer van maken als dat hij aan Tim moet gaan lopen trekken. Al eerder met gasten bezig gezien, lekkere hapjes, beschaafde conversatie, hij kan het echt maar wie wil er nou met Tim werken
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184918824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:05 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Maar samen met Gerrit zie ik hem er wel iets meer van maken als dat hij aan Tim moet gaan lopen trekken. Al eerder met gasten bezig gezien, lekkere hapjes, beschaafde conversatie, hij kan het echt maar wie wil er nou met Tim werken
Dat bedoel ik, Hij kan het wel.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:06:52 #250
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184918838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:05 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik begrijp Jens ook wel dat hij niet met Tim wil samenwerken.

Maar als je toch de opleiding hebt gehad, zoals Jens en in binnen en buitenland hebt gewerkt in die branche, dan moeten toch je vingers jeuken om eens te laten zien hoe ze die B&B tot een groot succes zouden kunnen maken.

Los van de scripts die door de febo worden gegeven, maar gewoon op eigen initiatief.
Maar dat gaat gewoon niet lukken samen met Tim. Hij wil het goed doen en dat denkt hij te kunnen doen samen met Gerrit. En ik denk ook dat als Jens het samen met Gerrit gaat doen de B en B veel vaker geboekt zou worden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')