abonnement Unibet Coolblue
pi_184919867
Ze mogen niet de Arc van de politie en daar doet de politie dan ook alles aan :P

zo doe je dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paarden van stal gehaald :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 39% gewijzigd door StephanL op 09-02-2019 18:14:20 ]
pi_184920204
Misschien kan Duitsland zijn kans grijpen en Elzas-Lotharingen terug nemen. Dan wordt Straßburg weer eindelijk een Duitse stad.
pi_184920312
Nergens meer een livestream?
pi_184920349
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:18 schreef Blueheeler het volgende:
Nergens meer een livestream?
O.a. BFMtv, maar weinig actie te zien nu.

https://www.bfmtv.com/mediaplayer/live-video/

Ga ajax kijken :W
pi_184920740
Extreem-links was op slooptocht door Parijs aldus BFM
pi_184921168
Live multistream.

* Resistor gaat omhoog scrollen om te kijken of deze al niet is langsgekomen :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_184922447
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:31 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Bij de Eiffeltoren lopen tegenwoordig toch zwaar bewapende militairen? :')
Ja die liepen er 7 jaar geleden ook al.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2019 19:59:51 ]
pi_184923674
Hallo, hier uw correspondent live uit Parijs. De hel is uitgebroken hier. Heel veel straten afgesloten, gigantisch veel politie met geweren op straat en de hele tijd geluiden van sirenes. Was zelf gelukkig niet in het gebied waar de pleuris is uitgebroken.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_184923917
vraagje voor de hesjeswatchers..

Wat is dat met de omgekeerde Nederlandse vlag.
Wat willen ze zeggen daarmee?
CobinevdLouw twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 16:20:15 Gele hesjes demonstreren in centrum Breda #bndestem https://t.co/EJWiJhSXbl reageer retweet
Zie het filmpje bij deze tweet
pi_184924635
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef StephanL het volgende:

[..]

O.a. BFMtv, maar weinig actie te zien nu.

https://www.bfmtv.com/mediaplayer/live-video/

Ga ajax kijken :W
Had je beter niet kunnen doen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184925217
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Had je beter niet kunnen doen. :')
Nee :P
pi_184926055
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 20:50 schreef Bluesdude het volgende:
vraagje voor de hesjeswatchers..

Wat is dat met de omgekeerde Nederlandse vlag.
Wat willen ze zeggen daarmee?
CobinevdLouw twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 16:20:15 Gele hesjes demonstreren in centrum Breda #bndestem https://t.co/EJWiJhSXbl reageer retweet
Zie het filmpje bij deze tweet
Hier in NL zou ik het niet weten, maar in de VS staat het voor een "signal of distress", maar in ieder geval geen disrespect.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184926205
Heeft men daar niet een andere vlag voor?
  Moderator zaterdag 9 februari 2019 @ 22:21:00 #239
236264 crew  capricia
pi_184926281
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hier in NL zou ik het niet weten, maar in de VS staat het voor een "signal of distress", maar in ieder geval geen disrespect.
Het is de vlag van een Duitse deelstaat.
Definitely not CIA
pi_184926429
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 20:50 schreef Bluesdude het volgende:
vraagje voor de hesjeswatchers..

Wat is dat met de omgekeerde Nederlandse vlag.
Wat willen ze zeggen daarmee?
CobinevdLouw twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 16:20:15 Gele hesjes demonstreren in centrum Breda #bndestem https://t.co/EJWiJhSXbl reageer retweet
Zie het filmpje bij deze tweet
Blauw wit rood, Nederland in nood. Ik dacht dat dit het was. Kwam er ook ergens tegen in een filmpje van Gele hesjes in Amsterdam dacht ik, maar in Den Haag gebeurt het ook volgens mij.
pi_184926715
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:26 schreef StephanL het volgende:

[..]

Blauw wit rood, Nederland in nood. Ik dacht dat dit het was. Kwam er ook ergens tegen in een filmpje van Gele hesjes in Amsterdam dacht ik, maar in Den Haag gebeurt het ook volgens mij.
merci..
Het was een anti-eu-demonstratie. Niks met Macron of Rutte of hoger minimumloon
pi_184926968
Ik blijf me verbazen wanneer ik dit topic doorscrol en andere websites (geenstijl, dumpert enz). Dat er zoveel lui zijn die tegen de gele hesjes zijn en dingen roepen als "tijd dat de politie daar met scherp schiet." En het politiegeweld verheerlijken.

Dit soort mensen begrijpen het totaal niet en liggen graag krom voor de elite blijkbaar.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184928697
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Ik blijf me verbazen wanneer ik dit topic doorscrol en andere websites (geenstijl, dumpert enz). Dat er zoveel lui zijn die tegen de gele hesjes zijn en dingen roepen als "tijd dat de politie daar met scherp schiet." En het politiegeweld verheerlijken.

Dit soort mensen begrijpen het totaal niet en liggen graag krom voor de elite blijkbaar.
Er is natuurlijk een verschil tussen normaal demonstreren en dan is politiegeweld volslagen idioot, en demonstreren waarbij gereld en geplunderd wordt en waar chaos en anarchie regeert. In dat laatste geval juich ik politie optreden toe.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 00:17:09 #245
236264 crew  capricia
pi_184928873
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een verschil tussen normaal demonstreren en dan is politiegeweld volslagen idioot, en demonstreren waarbij gereld en geplunderd wordt en waar chaos en anarchie regeert. In dat laatste geval juich ik politie optreden toe.
Dit.
Je blijft als demonstrant gewoon af van spullen die niet van jou zijn. En je blijft af van mensen.
Anders lijkt het me volkomen normaal en gewenst dat de politie optreedt.
Definitely not CIA
pi_184929392
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een verschil tussen normaal demonstreren en dan is politiegeweld volslagen idioot, en demonstreren waarbij gereld en geplunderd wordt en waar chaos en anarchie regeert. In dat laatste geval juich ik politie optreden toe.
Ja klopt. Maar wat stel jij voor dan? De Nederlandse manier van demonstreren waar je met de bus naar t Malieveld gaat? Spandoeken maken in de bus, gezellig liedjes zingen en daarna een lekkere warme kop soep erbij. Daar worden de heren politici echt bang van...

Wel eens dat men geen dingen moet slopen maar een beetje meer pit dan de Nederlandse flutdemonstraties mag heus wel hoor.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184929716
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar wat stel jij voor dan? De Nederlandse manier van demonstreren waar je met de bus naar t Malieveld gaat? Spandoeken maken in de bus, gezellig liedjes zingen en daarna een lekkere warme kop soep erbij. Daar worden de heren politici echt bang van...

Wel eens dat men geen dingen moet slopen maar een beetje meer pit dan de Nederlandse flutdemonstraties mag heus wel hoor.
Bent het helemaal eens dat het allemaal wat pittiger en ongehoorzamer mag. In mijn beleving neemt de politiek op dit moment demonstraties voor kennisgeving aan. Het wordt tijd dat demonstraties/stakingen toch een bepaalde mate van maatschappij ontwrichting met zich meebrengt zodat de politiek zich toch minstens een keer achter de oren gaat krabben.

Maar rellen, geweld, chaos en anarchie hoort daar niet bij.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184930507
ook in Bretagne was het raak

  zondag 10 februari 2019 @ 02:23:43 #250
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184930622
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Ik blijf me verbazen wanneer ik dit topic doorscrol en andere websites (geenstijl, dumpert enz). Dat er zoveel lui zijn die tegen de gele hesjes zijn en dingen roepen als "tijd dat de politie daar met scherp schiet." En het politiegeweld verheerlijken.

Dit soort mensen begrijpen het totaal niet en liggen graag krom voor de elite blijkbaar.
Zo maskeren ze hun eigen lafheid als anderen de kastanjes uit het vuur halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')