Gewoon nog 1x proberen joh.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan je zien 1 post boven jou...of zie je dat niet?
Weird.
Ik reageerde op de post van DGK over een tijdstip van een mailtje van Ruud en Rowena
Vast welquote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:24 schreef Chea49 het volgende:
Zal het Mike niet steken dat Eric wordt geroemd om zijn werk en hij niet?
Vraag mij toch af wat je eigenlijk met zo'n kistje moet...?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die wel werken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die wel werken.
[ afbeelding ]
En was het nou nog een mooi kistje. Maar die troep die Mike heeft gemaakt ziet er niet uit!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Vraag mij toch af wat je eigenlijk met zo'n kistje moet...?
ik zie hem er niet bij staan met zijn alter en ook Tim en Franny nietquote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ligt die al weer te mokken in bed?
Misschien een kwartetje aan het doenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zie hem er niet bij staan met zijn alter en ook Tim en Franny niet
Ze schuren nu ook goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
En was het nou nog een mooi kistje. Maar die troep die Mike heeft gemaakt ziet er niet uit!
Hij heeft er zin in en was in 1 seconde het halve terrein over.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in. Die ligt zo dadelijk zand te happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |