GMquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Was gisteren flink aan het zuipen met alcohol van de boot. Ze waren gisteren flink op roverstocht.
Soms is iemand de liefde verklaren zó enorm overdreven dat je er vanuit kunt gaan dat er niets van klopt.quote:
Zouden haar adresgegevens er ook op staan?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is echt net een halsband.
Morgen ochtend van 9 tot 11 geloof ikquote:
Mag wel even uitgewassen worden iddquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:10 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een smerige jas heeft \franny aan
Aha, dank je.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen ochtend van 9 tot 11 geloof ik
Elke zondag is de fanstore open, alleen morgen is de opening met alles erop en er aanquote:
Niet in beeld geweest, gebeurd wel vaker dat bezoek niet in beeld komtquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:13 schreef schizolientje het volgende:
bezoek is uit beeld gehouden he? Of zat ik op de verkeerde streams, kan ook nog
Had het over het laatste, die final opening.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Elke zondag is de fanstore open, alleen morgen is de opening met alles erop en er aan
Ik denk dat de bezoekers dat zélf aan kunnen geven.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet in beeld geweest, gebeurd wel vaker dat bezoek niet in beeld komt
Ach, die hadden we nog niet gehad. Leuk ook voor de dieren daar.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
His en Chris hebben een verrassing voor Erik, de groep moet straks bij elkaar komen, komt een crossmotor op het terrein
Met die rode jas geloof zus, maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat nou haar moeder of een oudere zus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |