abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184907038
registreer om deze reclame te verbergen
Mn bluetooth wil niet pairen.. Wil niks meer doen wil mn earbuds pairen met men laptop
pi_184907110
heeft het wel gewerkt dan?
ander apparaat pairen werkt wel?
Bluetooth drivers gepdate?
:]
pi_184907395
Staat je bluetooth wel ingeschakeld?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184907476
Pff ik snap niet wrm het niet werkt als je je lappy niet opnieuw hebt opgestart wat ik nu wel heb gedaan.. het werkt nu..
pi_184907485
Zoek even op wat de sneltoets is voor het inschakelen van de bluetooth, en dan kan je die aan/uitschakelen. Dat is vast sneller dan je hele laptop aan/uitschakelen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184944316
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
Zoek even op wat de sneltoets is voor het inschakelen van de bluetooth, en dan kan je die aan/uitschakelen. Dat is vast sneller dan je hele laptop aan/uitschakelen.
Waar vind ik die?

Ff update.. toen ik hem eindelijk werkend had was de batt op terwijl ik hem opgeladen terug had gehangen. ......
pi_184944731
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 20:22 schreef PinkEsid het volgende:

[..]

Waar vind ik die?

Het mooie is dat wereldwijd alle laptopfabrikanten sinds de introductie van Bluetooth daar dezelfde oplossing voor gekozen hebben:

3 x Ctrl
2 x Shift
Dansje om de tafel
Tot slot minimaal 4 seconden de Power button ingedrukt houden
You have to be very clean to get really dirty
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')