En z'n trein staat in de remise. En Voetbal doet die ook niet meer aanquote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:15 schreef Mylene het volgende:
Zo weer even teruggelezen. Mike heeft kennelijk een behoorlijke klap gekregen van het feit dat hij nu nummer 5 is. Tering, wat een zure gozer. Van de zomer was hij altijd van het positieve en het aansluiten als hij de aanvoerder niet is, achter degene staan. Hij is op zijn pik getrapt en zijn ego heeft een klap gekregen. Hij heeft het niet meer over een kraaltjes en van dat gewauwel![]()
.
Dat bespaart een nachtdienst voor Talpaquote:Op zaterdag 9 februari 2019 01:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze dat ook wel een beetje. Niet al te laat uit bed en niet te laat op bed. Daarom gaan die lichten ook zo vroeg uit.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En z'n trein staat in de remise. En Voetbal doet die ook niet meer aan![]()
Hebben ze nu al goed onderzoek gedaan naar mogelijkheden en kosten voor het verzenden ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Adje heeft volop plannen voor zijn bakkerij
Dan zou ik mooi zeggen: bak dan je eigen meuk maarquote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Shel gaat dus vertikken om op 05:00 op te staan
Ze zegt dan oook dat ze zelf genoeg te doen heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan zou ik mooi zeggen: bak dan je eigen meuk maar
Ik vind dit niet vals maar lekker confronterend. Ze heeft er niks voor over en hij toont dit nu aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
De valsheid van Adriaan komt nu langzaam naar boven nu hij denkt wat te zijn met zijn gebak
Hij heeft het er van de week al met iemand over gehad, dat hij voor haar evenement wat moest bakken zee zelf ook maar vroeg op moet staan
Hij doet haar nu het voorstel, Shel weet het nog niet en vraagt of hij dit doet om haar te stangen
[ afbeelding ]
dat venijnige bekkie van Adje er ook bij. En shelley is zelf ook dom, ze kan toch ook vanmiddag al een cake en koekjes bakken ? Hoeft toch helemaal niet op de dag zelf ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
De valsheid van Adriaan komt nu langzaam naar boven nu hij denkt wat te zijn met zijn gebak
Hij heeft het er van de week al met iemand over gehad, dat hij voor haar evenement wat moest bakken zee zelf ook maar vroeg op moet staan
Hij doet haar nu het voorstel, Shel weet het nog niet en vraagt of hij dit doet om haar te stangen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |