Wat is dat toch een nare meid. Dat stuur je toch niet. Dan ben je echt vol met haat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 06:32 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft overzichtje gemaakt hoeveel hij verdient heeft. 7000 euro. 1000 euro per week.
Dit omdat hij een mailtje las van Lotus aan een klant waarin zij stelde dat Jessie zijn spullen niet verkopen.
[ afbeelding ]
En wat ie zegt is waar, Tim zou om half 8 opstaan voor de b&b Heb jij Tim gezien dan? De b&b'ers ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Jessie al weer op volle dreef: Mede-Utopianen belachelijk maken, geniepig gniffelend gelach, Adriaan likken en continue snot opsnuiven.
Het enige geluk wat Tim heeft is dat er een genieperigere slijmend schepsel als hij daar rond loopt: Jessie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En wat ie zegt is waar, Tim zou om half 8 opstaan voor de b&b Heb jij Tim gezien dan? De b&b'ers ook niet
Wat is een yurt?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:09 schreef pollewop77 het volgende:
Ik dacht dat Tim had opgeruimd in de yurt, wat een zooitje zeg
Je verwacht het niet hequote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske heeft opeens ook nog een leren broek gevonden onderin haar kist.
Dank je voor je ochtend verslag. Hetzelfdequote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Jessie al weer op volle dreef: Mede-Utopianen belachelijk maken, geniepig gniffelend gelach, Adriaan likken en continue snot opsnuiven.
Ze hebben daar een kist met onuitputtelijk bodemsquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske heeft opeens ook nog een leren broek gevonden onderin haar kist.
Fijn dat je zo selectief bentquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor je ochtend verslag. Hetzelfde
Liedje dus als iedere morgen.
Jij ook Bedankt. Laat het bakken maar wan Adriaan over kan die goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:12 schreef pollewop77 het volgende:
Adriaan is bezig met een hele rol koekjes. Hij staat er lekker relaxed bij. Ik had gedacht dat hij na het boksgala in een zwart gat zou vallen en naar huis zou willen, maar goed herpakt.
Het is gewoon een natuurwet: Jessie kietelt Adriaan en Adriaan kietelt Jessie. Waarom ik er nog verslag van doe begrijp ik zelf niet. Best wel onnozel van mij. Ik zie nog eerder de zwaartekrachtwet veranderen dan dat Jessie niet in de kont kruipt van Adriaan, of vice versa.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor je ochtend verslag. Hetzelfde
Liedje dus als iedere morgen.
Dat doet hij zeker wel 2x per uur, en dat de hele dag door.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:35 schreef pollewop77 het volgende:
Mike is schijnbaar ook al op, tenminste ik denk niet dat ie in dat hoopje dekbed ligt. Tim kleed zich aan, bekijkt zijn spiertjes eens in de spiegel
Goodmorning Fritsiequote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat doet hij zeker wel 2x per uur, en dat de hele dag door.
Goedemorgen Cos
Hij zal wel moeten als hij wil dat Adriaan blijft bakkenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon een natuurwet: Jessie kietelt Adriaan en Adriaan kietelt Jessie. Waarom ik er nog verslag van doe begrijp ik zelf niet. Best wel onnozel van mij. Ik zie nog eerder de zwaartekrachtwet veranderen dan dat Jessie niet in de kont kruipt van Adriaan, of vice versa.
Of Jessie doet dit tot de stemmingen en daarna is A3aan geen prio meer voor Jessiequote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten als hij wil dat Adriaan blijft bakken
Hij gaat een hoop investeren in Adje, dat gaat voor mijn gevoel een keertje fout
Voor Jessie maken de stemmingen niet uit. Die blijft gewoon zoals ie is.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of Jessie doet dit tot de stemmingen en daarna is A3aan geen prio meer voor Jessie
Die waren gisteren duidelijk in beeldquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik zie ook straatwerk wat wel netjes ligt.
Mannen van Wim zijn lekker bezig geweest
Ik heb weinig gezien van de b&bers, alleen het begin.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Hopelijk hebben de gasten genoten van hun verwen-arrangement. Badjassen, massage, diner, bittergarnituur, verse koffie en de English breakfast. En dan nog het persoonlijke contact met de utopianen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |