Ga jij maar broodbakken had Shelly gezegdquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:00 schreef pollewop77 het volgende:
Adriaan tegen Shelley: wanneer ga je sorry zeggen tegen mij?
Shelley: nee je moet tegen mij sorry zeggen
Shelley zegt, hij heeft gezegd dat ik ging stelen in de iglo en dat ik eens wat moet gaan doen
![]()
![]()
![]()
Waarheid als een koe
ze begrijpt het echt niet dat mokkelquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:00 schreef pollewop77 het volgende:
Adriaan tegen Shelley: wanneer ga je sorry zeggen tegen mij?
Shelley: nee je moet tegen mij sorry zeggen
Shelley zegt, hij heeft gezegd dat ik ging stelen in de iglo en dat ik eens wat moet gaan doen
![]()
![]()
![]()
Waarheid als een koe
Wat een logica.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
de spiegel had ze gisteren al gepakt, dus dat telt niet
Wat een mokkel, heeft ze 1 dag wat gedaanquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
de spiegel had ze gisteren al gepakt, dus dat telt niet
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:04 schreef pollewop77 het volgende:
Adje sneert nog ff, fijn he Gerrit, niet om 10 uur 's avonds eten![]()
![]()
Ik snap dat ook heel goedquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:06 schreef Bramenstruik het volgende:
ik snap wel waar om die Kinky kappers haar geen eigen winkel wilden gevenwas ze ook verbolgen over
Ja als het niet naar Shelley's zin was in de keuken dan werd er helemaal niet gekookt. Hoor Adje nooit over de afwas klagenquote:
Tim moet ze entertainen zei ie gisteren. Maar ja, die is nog die tent in orde aan't makenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:08 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
B&B-ers gezellig alleen aan tafel.
Shelley is intussen ook weg gelopen
zat ze NB om 7 uur nog in het huisje, er zal toch wel niet afgewassen zijn, dan ga ik niet koken, dat wist ze gewoon allangquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:08 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja als het niet naar Shelley's zin was in de keuken dan werd er helemaal niet gekookt. Hoor Adje nooit over de afwas klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |