Zou bijna een kaartje kopenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opening van de winkel. Fanfares, Beyoncé, Coldplay, alles komt
overlijden van wie?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike is zo vanwege het overlijden?
Hun eigen meuk.quote:
opa krentenbol?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:21 schreef krabje het volgende:
[..]
overlijden van wie?
hij moet lekker naar huis gaan![]()
Dat is wel echt Shelley, alleen maar aan zichzelf denkenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:23 schreef oma-Nijn het volgende:
'Mensen verwelkomen met thee, koffie, taart....
Dat klinkt voor mij alsof je een kopje koffie krijgt...maar dat zal zeker niet het geval zijn.
His roeptoetert, of er spullen zijn voor de verkoop van taart, vorkjes, servetten e.d.
Is niet Shel haar verantwoordelijkheid. Moet Adriaan vanavond zelf doen en aan denken![]()
![]()
Ja, stel je toch voor, dat JIJ dat even doet, die gozer staat al bijna 12 uur te bakken en te doen
Nou, in dit geval was het Hiske die dit allemaal verkondigde.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is wel echt Shelley, alleen maar aan zichzelf denken
is toch niet zijn opa,echt hoor die gast moet echt weggaan daar,hij heeft er niks meer te zoeken.quote:
Ik ben tot de conclusie gekomen, dat die Hiske de meest luie is daar.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:26 schreef Zeyina het volgende:
Hiske heeft daarstraks tegen Shelley gezegd dat zij de taken op de flap-over zou schrijven.
Voor als de groep bij elkaar geroepen word vanmiddag.
En waar was Shelley mee bezig? Dingen op de flap over schrijven onder toeziend oog van Mams
ow, mijn streams werken niet meequote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, in dit geval was het Hiske die dit allemaal verkondigde.
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen, dat die Hiske de meest luie is daar.
Christel kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen, dat die Hiske de meest luie is daar.
Helpen met Maria's pleur?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor nu bijna alle namen van de inwoners die een taak hebben.... wat gaat Hiske doen?
sneaky bitch is tquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Helpen met Maria's pleur?
Maar in het verhaaltje moet Chris dat doen. Daarstraks zei Hiske tegen Shelley.
Je moet haar vragen hoeveel koffie er is. En of ze ze geteld heeft, want dat heeft Chris niet gedaan.
Dus als ze zegt dat er genoeg is is het maar de vraag of dat ook zo is
Ja, dat is ook waar, maar die zit nu in ieder geval nog die blokken hout vol te kalken.quote:
En Franny en Tim er naast eitjes bakken die ze net uit het kippenhok haaldequote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo te zien is Adriaan aan het avondeten begonnen.
[ afbeelding ]
Nou, dat zal me weer een feestmaal worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo te zien is Adriaan aan het avondeten begonnen.
[ afbeelding ]
Ja, ik hoor iets, Jens zei dan verneuken we iemands huwelijksaanzoekquote:
nee ik ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik hoor iets, Jens zei dan verneuken we iemands huwelijksaanzoek
Merel zei het niet erg te vinden het is van Tim bij een ander had ze het niet gedaan
Kreeg alleen weer niet mee wat ze willen gaan doen
Sjammerquote:
De dag voordat Tim zijn aanzoek gaat doen,gaat Jens Merel een aanzoek doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik hoor iets, Jens zei dan verneuken we iemands huwelijksaanzoek
Merel zei het niet erg te vinden het is van Tim bij een ander had ze het niet gedaan
Kreeg alleen weer niet mee wat ze willen gaan doen
Dank je ffquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De dag voordat Tim zijn aanzoek gaat doen,gaat Jens Merel een aanzoek doen.
Zo pakken ze de shine van Tim zijn moment weg.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
iedereen gaat t geweldig vinden
lopend buffet, een band,drank
hoezo is dat verpesten dan
hilarischquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De dag voordat Tim zijn aanzoek gaat doen,gaat Jens Merel een aanzoek doen.
ja ja snap m nuquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo pakken ze de shine van Tim zijn moment weg.
Een verloving volgt toch meestal op een aanzoek?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:42 schreef yvondenise het volgende:
Maar het huwelijksaanzoek gaat toch niet meer door? wel verloving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |