abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 februari 2019 @ 15:24:08 #1
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184896827
Hoi!

Gisteren hebben wij een van onze katten in moeten laten slapen :{ . We hadden er twee. Twee broertjes, allebei iets ouder dan twee jaar. Rox (die we in hebben moeten laten slapen) had vanaf drie maanden al een chronische alvleesklierontsteking. Van alles geprobeerd. Medicijnen, verschillende soorten voer, etc. Meerdere malen per week overgeven (en dan op veel plekken), amper eten, gevolgd door een paar goede dagen. Geen leven voor zo'n jonge kat..gister dus het moeilijke besluit genomen. :'(

Nu is zijn broertje alleen. Een kat die sowieso al veel naar ons toe trekt om te spelen en te knuffelen. Al is hij ook altijd close geweest met Rox. Ze waren elkaar vaak aan het cleanen, of ze lagen gewoon lekker samen. Rox was vaak te moe om echt samen met Frost te spelen.

Vooralsnog lijkt Frost er oke mee om te gaan, maar er is amper een dag voorbij natuurlijk. Hij heeft gewoon bij ons op bed geslapen zoals altijd, eet goed, is speels, en mag nu ook dingetjes die hij eerder niet mocht wegens Rox (nat voer bijvoorbeeld, dat was te vet voor Rox).

Ik heb al de tip gekregen om een Feliwaystekker te halen, wat me wel een goed idee lijkt. We vroegen ons af of jullie misschien nog andere tips hebben voor Frost. We geven hem extra veel aandacht, spelen uitgebreid met hem, etc.

Onhandige is dat we al een vakantie hadden gepland voor over twee weken. Onze vaste oppas is op de hoogte en komt twee maal daags drie kwartier langs. Overdag nog even de buren vragen. Was iets te duur om nog te annuleren. We gaan er van uit dat hij het gewoon redt uiteraard, maar tips zijn welkom.

Mocht hij er echt aan onderdoor gaan dan halen we er uiteraard een maatje bij, maar we willen eerst even kijken hoe Frost erop reageert..

Bedankt alvast!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184919066
O wat erg en je was zo blij met je katten en nu al afscheid moeten nemen van 1.
Ik zou niet weten wat je nog meer kan doen als dat je nu al doet.
Heel veel sterkte in ieder geval en voor Frost een knuffel.
  zondag 10 februari 2019 @ 00:18:15 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_184928894
Ik ook niet Alwayshappy. Ik vind het wel rot voor je. Zo jong al zo ziek is zo anders dan je verwacht en dan ook afscheid moeten nemen. Ik hoop dat het voor de kat een beetje meevalt. Sterkte ermee.
pi_184945092
Sterkte ermee veel te jong nog.

Wij hebben er uiteindelijk steeds een bij genomen omdat de overgebleven kat toch bleef zoeken
  zondag 10 februari 2019 @ 21:18:04 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184945407
Oh, sneu voor jullie :'(

Tweede kat zou ik mee wachten, eerst kijken hoe Frost zich gaat gedragen. Als hij blijft zoeken, dan kun je alsnog overwegen.
Resistance is futile.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:32:00 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184945687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:17 schreef Sorella het volgende:
O wat erg en je was zo blij met je katten en nu al afscheid moeten nemen van 1.
Ik zou niet weten wat je nog meer kan doen als dat je nu al doet.
Heel veel sterkte in ieder geval en voor Frost een knuffel.
Ja, veel te snel, echt ingesteld op heel wat mooie jaren, twee broertjes die samen zouden opgroeien :{ Oneerlijk en zo, maar niks aan te veranderen. Naast extra goede zorg voor Frost dan. Dankjewel :*

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:18 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ook niet Alwayshappy. Ik vind het wel rot voor je. Zo jong al zo ziek is zo anders dan je verwacht en dan ook afscheid moeten nemen. Ik hoop dat het voor de kat een beetje meevalt. Sterkte ermee.
Dankjewel! Hopen wij ook. Tot nu toe lijkt hij zich goed te redden. Nog steeds zijn normale gedrag. Als hij hem echt zou missen zou hij nu al wel symptomen vertonen gok ik? Al is dat bij elke kat anders natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte ermee veel te jong nog.

Wij hebben er uiteindelijk steeds een bij genomen omdat de overgebleven kat toch bleef zoeken
Heb ergens het vermoeden dat hij er op de lange termijn wel behoefte aan gaat hebben, maar inderdaad kwestie van afwachten. De fokster (waar we ze vandaan hebben) heeft in ieder geval aangeboden dat we een extra kitten mogen halen voor de helft van de prijs (als Frost die behoefte heeft), dus dat is wel heel erg fijn.

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:18 schreef Seven. het volgende:
Oh, sneu voor jullie :'(

Tweede kat zou ik mee wachten, eerst kijken hoe Frost zich gaat gedragen. Als hij blijft zoeken, dan kun je alsnog overwegen.
Goed idee ja, we nemen geen voortijdige beslissingen. Eerst even paar weken/maanden afwachten. Mocht hij echt heel erg achteruit gaan (consistent) dan zetten we wat meer haast achter een maatje, als hij het wat minder nodig lijkt te hebben dan misschien dat aanbod van de fokster aannemen. Maar als Frost juist opbloeit en alleen bij vakanties wat eenzaam zou zijn (ik werk vanaf huis, dus hij is vrijwel nooit helemaal alleen) dan halen we er inderdaad geen maatje bij.

Bedankt voor 't medeleven :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:32:36 #7
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_184945703
Een van onze katten is afgelopen september overleden. De overgebleven kat verveelt zich een beetje, maar gedraagt zich niet per sé anders.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_184949899
Wij hebben ook altijd wel even gewacht idd kijken hoe het gaat
Bijv Rossi stierf in april Bertus Is in november gekomen.
pi_184971563
Sterkte met het verlies van Rox .
pi_184973755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:33 schreef Also-von-Oder het volgende:
Beste Topic Starter.

STOP! En wel nu direct!

Stel je eerst de vraag aan wiens wens je een nieuwe kat wilt nemen.

Jouw eigen kat, zit niet op vervanging te wachten. Ja hij ziet het verschil tussen zijn broertje of een compleet nieuwe kater echt wel. Jouw kater mist zijn broer(tje)... Als jij een familielid zou missen, zou jij deze vervangen door een wildvreemde?
Nee, natuurlijk niet...

Een nieuwe jonge kat nemen om voor de broer... heeft doorgaans geen zin. Wij mensen missen soms een kat, maar jouw kater mist vooral zijn broer. Niet elke andere kater is de oplossing... soms is het zelfs het probleem.

Je kan net zo goed een goede lobbes nemen als hond, als een andere kat als vriend voor jouw eerdere kat uit te kiezen. Kortom, je weet niet waarop jij je in laat.

Zorg eerst dat jij jouw overgebleven kat zo goed leert kennen, dat je zijn reacties leert kennen.
Anders, verlies jij jouw bond met jouw kat. En soms kan dit leiden tot het zoeken naar een ander baasje van jouw andere kat.
Die kat mist niet zijn broer. Die mist hooguit zijn soortgenoot waarmee hij is opgegroeid en die hij kent, of gaat er last van krijgen dat de normale gang van zaken anders is dan normaal. Heeft niks met genetica of broederliefde te maken.
STOP met katten als mensen zien.

En zoals TS al meerdere malen in dit topic aangaf: een nieuwe kat is plan 294483, nadat ze de overgebleven kat heeft geobserveerd en weet of die een soortgenoot mist of zich prima amuseert in zijn eentje.

Sterkte TS! Een kat verliezen is nooit leuk, maar zo jong is helemaal stom en oneerlijk.

Ik denk dat je niet veel extra dingen hoeft te doen, houd alles juist bij het normale (buiten het verwennen met natvoer en de extra knuffels dan). Juist als je dingen anders gaat doen kan de overblijver onrustig worden. En mocht hij toch een maatje missen dan is het over een paar maanden tijd zat om Nasr een nieuwe huisgenoot te gaan kijken.

Ik heb inmiddels al een paar katten verloren. Maar, buiten de eerste ‘wat is het rustig in huis, wat knuffelt mijn baasje me veel en waarom loopt ze rond met natte ogen’ dagen heb ik nooit iets van gemis gemerkt bij de overblijver. Wel uiteindelijk altijd een nieuwe kat erbij want alleen vond ik ook zo alleen, omdat ik regelmatig weg ben. Ik ben nu van drie naar twee katten gegaan. En hier komt niks meer bij, want met een nieuwe huisgenoot doe ik niemand hier een plezier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 14 februari 2019 @ 12:30:18 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185011294
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die kat mist niet zijn broer. Die mist hooguit zijn soortgenoot waarmee hij is opgegroeid en die hij kent, of gaat er last van krijgen dat de normale gang van zaken anders is dan normaal. Heeft niks met genetica of broederliefde te maken.
STOP met katten als mensen zien.

En zoals TS al meerdere malen in dit topic aangaf: een nieuwe kat is plan 294483, nadat ze de overgebleven kat heeft geobserveerd en weet of die een soortgenoot mist of zich prima amuseert in zijn eentje.

Sterkte TS! Een kat verliezen is nooit leuk, maar zo jong is helemaal stom en oneerlijk.

Ik denk dat je niet veel extra dingen hoeft te doen, houd alles juist bij het normale (buiten het verwennen met natvoer en de extra knuffels dan). Juist als je dingen anders gaat doen kan de overblijver onrustig worden. En mocht hij toch een maatje missen dan is het over een paar maanden tijd zat om Nasr een nieuwe huisgenoot te gaan kijken.

Ik heb inmiddels al een paar katten verloren. Maar, buiten de eerste ‘wat is het rustig in huis, wat knuffelt mijn baasje me veel en waarom loopt ze rond met natte ogen’ dagen heb ik nooit iets van gemis gemerkt bij de overblijver. Wel uiteindelijk altijd een nieuwe kat erbij want alleen vond ik ook zo alleen, omdat ik regelmatig weg ben. Ik ben nu van drie naar twee katten gegaan. En hier komt niks meer bij, want met een nieuwe huisgenoot doe ik niemand hier een plezier.
Lief berichtje, dankjewel! :)

We zijn nu een weekje verder en nog geen raar gedrag gezien bij Frost. Alleen iets aanhankelijker (dat dat nog kon :P) maar dat is geen probleem, ben veel thuis. Alleen volgende week een week op vakantie, kijken hoe dat gaat. Sowieso 2x per dag kattenoppas en buren die af en toe aandacht gaan geven.

Goed om jouw ervaringen ook te lezen! Fijn ook dat die ook nooit echt grote problemen hebben gehad met alleen zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 07:42:40 #12
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_185043563
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Lief berichtje, dankjewel! :)

We zijn nu een weekje verder en nog geen raar gedrag gezien bij Frost. Alleen iets aanhankelijker (dat dat nog kon :P) maar dat is geen probleem, ben veel thuis. Alleen volgende week een week op vakantie, kijken hoe dat gaat. Sowieso 2x per dag kattenoppas en buren die af en toe aandacht gaan geven.

Goed om jouw ervaringen ook te lezen! Fijn ook dat die ook nooit echt grote problemen hebben gehad met alleen zijn.
Anders nog vragen of ze de oppassers de tv af en toe eventjes aanlaten? Als het te stil voor hem lijkt? Ik vond dit zelf altijd iets dat je bij honden zou doen om eerlijk te zijn :o maar zorg soms voor een katje van iemand die ik ken. Ze wil soms s nachts nog wel gaan krabben waar niet mag als ze niet naar buiten heeft gekund en te weinig aandacht heeft gehad. Vooral de laatste nachten. Televisie helpt dan, weet niet of ze kijkt of dat het omgevingsgeluid is maar het werkt.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 08:49:55 #13
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185043941
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 07:42 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Anders nog vragen of ze de oppassers de tv af en toe eventjes aanlaten? Als het te stil voor hem lijkt? Ik vond dit zelf altijd iets dat je bij honden zou doen om eerlijk te zijn :o maar zorg soms voor een katje van iemand die ik ken. Ze wil soms s nachts nog wel gaan krabben waar niet mag als ze niet naar buiten heeft gekund en te weinig aandacht heeft gehad. Vooral de laatste nachten. Televisie helpt dan, weet niet of ze kijkt of dat het omgevingsgeluid is maar het werkt.
Zou een goed idee zijn als onze tv niet onder een kap stond _O- ze vonden het allebei te leuk om voor de tv te zitten en daar met hun pootjes overheen te wrijven. Beetje die bewegingen die sommige katten ook bij deuren maken als ze niet naar binnen kunnen. Daardoor beschadigde de net nieuwe tv vrij snel. Lang mee getraind, maar uiteindelijk was dit de beste oplossing. Maar misschien dat we ergens iets van muziek aan kunnen laten staan, zou dat ook kunnen helpen?

Bedankt voor het meedenken he! :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 09:38:20 #14
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185044330
Wat vindt Frost leuk? De mijne vinden uitzicht leuk, en veel slaapplekjes op diverse hoogtes, speeltunnels en krabpalen. Dus ik heb daarin voorzien. Je zou wat nieuwe dingetjes kunnen kopen zodat hij wat meer afgeleid is, katten kunnen zich vaak goed vermaken met dingen (her)ontdekken. Als hij niet naar buiten kan, hang dan wat vetbolletjes voor het raam ofzo, en zorg dat hij de vogeltjes goed kan zien. En vraag aan de oppas of die wil letten op gedragsveranderingen, zoals opvallende aanhankelijkheid of juist dingen slopen, mauwen of plassen in huis.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_185045040
Ik heb altijd de radio aan voor mijn katten. Het idee dat het zo stil is in huis vind ik maar niets voor ze maar voor het zelfde geld interesseert het ze helemaal niets radio uit of aan.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 10:46:37 #16
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185045066
Verlies van een huisdier is altijd naar. Sterkte man.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 10:51:33 #17
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185045137
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:44 schreef Sorella het volgende:
Ik heb altijd de radio aan voor mijn katten. Het idee dat het zo stil is in huis vind ik maar niets voor ze maar voor het zelfde geld interesseert het ze helemaal niets radio uit of aan.
Mijn moeder deed dat voor de parkieten. Dat leek me nog een beetje logisch omdat het misschien vergelijkbaar is met dat constante gekwetter in een groep vogels. Katten zijn minder gericht op geluid dus ben er altijd vanuit gegaan dat die er niks aan hebben, maar je weet nooit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 16 februari 2019 @ 12:29:32 #18
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185046182
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 09:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat vindt Frost leuk? De mijne vinden uitzicht leuk, en veel slaapplekjes op diverse hoogtes, speeltunnels en krabpalen. Dus ik heb daarin voorzien. Je zou wat nieuwe dingetjes kunnen kopen zodat hij wat meer afgeleid is, katten kunnen zich vaak goed vermaken met dingen (her)ontdekken. Als hij niet naar buiten kan, hang dan wat vetbolletjes voor het raam ofzo, en zorg dat hij de vogeltjes goed kan zien. En vraag aan de oppas of die wil letten op gedragsveranderingen, zoals opvallende aanhankelijkheid of juist dingen slopen, mauwen of plassen in huis.
Beetje hetzelfde als die van jou eigenlijk :D Dus daar hebben we ze ook altijd in voorzien. Al hebben we hun favoriete tunnel weg moeten halen, omdat Rox die wegens zijn ziekte een paar keer had ondergekotst. Wel een idee dan inderdaad om weer zo'n tunnel in huis te halen nu, dat hij ook wat nieuws heeft om te ontdekken, naast alle speeltjes die er standaard al liggen. Hij vindt het ook fantastisch om achter een lasertje aan te rennen, maar daar gaat de oppas dus in voorzien.

We merken nu zelf al dat hij iets meer miauwt (al is dat lastig in te schatten, was sowieso al een kat die dat veel deed omdat hij gewoon veel aandacht wil) en iets aanhankelijker is. Eet en speelt verder goed, slaapt gewoon volgens zijn normale patroon, etc. We zorgen er inderdaad voor dat de oppas ook op die signalen let. 't Is een professional die zelf volledig in dat wereldje zit (en zelf ook katten heeft), tevens een vriendin van ons, dus dat gaat goed komen. We maken ons wel een beetje zorgen om die week. Normaal gezien zouden we gewoon thuis gebleven zijn, maar we zitten zo vol met stress en alles (niet eens persé het overlijden, maar dat hele traject van 2 jaar - continue een zieke kat thuis - en nog wat randzaken in de familie), dus we hebben die week echt even nodig. We gaan 't zien.

Bedankt voor de tips *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:44 schreef Sorella het volgende:
Ik heb altijd de radio aan voor mijn katten. Het idee dat het zo stil is in huis vind ik maar niets voor ze maar voor het zelfde geld interesseert het ze helemaal niets radio uit of aan.
We hebben niet echt een radio, maar iets van muziek of geluid kan wel fijn zijn ja, dus even kijken hoe we dat nog kunnen regelen eventueel. Geen idee ook of het helpt, maar alle beetjes helpen.

quote:
15s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:46 schreef Faux. het volgende:
Verlies van een huisdier is altijd naar. Sterkte man.
:*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:09:29 #19
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_185047332
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We maken ons wel een beetje zorgen om die week. Normaal gezien zouden we gewoon thuis gebleven zijn, maar we zitten zo vol met stress en alles (niet eens persé het overlijden, maar dat hele traject van 2 jaar - continue een zieke kat thuis - en nog wat randzaken in de familie), dus we hebben die week echt even nodig. We gaan 't zien.
Niet te druk om maken. Soms is het gewoon zoals het gaat, jij kon dit ook niet weten en het beestje redt dit echt wel.

Ik heb bij Zooplus onder meer een hengeltje, een tunnel, en een los beest gevuld met kattenkruid gekocht, is zojuist bezorgd. Ze zijn helemaal gelukkig :D Ik zou op zoiets inzetten zodat hij afleiding heeft. En dan komt het echt wel goed :*
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:19:17 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185047436
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet te druk om maken. Soms is het gewoon zoals het gaat, jij kon dit ook niet weten en het beestje redt dit echt wel.

Ik heb bij Zooplus onder meer een hengeltje, een tunnel, en een los beest gevuld met kattenkruid gekocht, is zojuist bezorgd. Ze zijn helemaal gelukkig :D Ik zou op zoiets inzetten zodat hij afleiding heeft. En dan komt het echt wel goed :*
We gaan het proberen, dat geen zorgen maken :P Zal wel goed komen ja!

Awww, blije katjes zijn fijn O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:31:40 #21
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185047592
Komt vast goed. Ik had 2 zusjes die heel hecht waren toen opeens 1 acute nierfalen kreeg en is overleden op 4 jarige leeftijd. Haar zusje die overbleef is enorm opgebloeid sindsdien en ligt nu ook content naast mij te snurken terwijl ik dit typ.

Heel veel sterkte iig! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:34:50 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185047626
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:31 schreef LPFAN het volgende:
Komt vast goed. Ik had 2 zusjes die heel hecht waren toen opeens 1 acute nierfalen kreeg en is overleden op 4 jarige leeftijd. Haar zusje die overbleef is enorm opgebloeid sindsdien en ligt nu ook content naast mij te snurken terwijl ik dit typ.

Heel veel sterkte iig! :*
Dankjewel! En fijn dat het bij jou ook goed is gegaan daarna!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:36:24 #23
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185047646
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dankjewel! En fijn dat het bij jou ook goed is gegaan daarna!
Ja, ik wou een andere kat er bij nemen maar ze is zo content alleen dat ik het zo gelaten heb. Ze red zich ook prima als ik even weg ben. Hopelijk gaat het met jouw kat ook zo!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:48:30 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185047797
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, ik wou een andere kat er bij nemen maar ze is zo content alleen dat ik het zo gelaten heb. Ze red zich ook prima als ik even weg ben. Hopelijk gaat het met jouw kat ook zo!
Hoop ik ook! Hij gedraagt zich gewoon happy, alleen regelmatig wat gemiauw, maar dat deed hij dus altijd al (hij wil dan dat we naar hem toe komen voor aandacht - of hij wil een kastje in of zo die dicht zit), en is aanhankelijk.

En anders: het is maar een weekje. Genoeg aandacht van de oppas, dus komt vast goed.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:49:18 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185047809
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoop ik ook! Hij gedraagt zich gewoon happy, alleen regelmatig wat gemiauw, maar dat deed hij dus altijd al (hij wil dan dat we naar hem toe komen voor aandacht - of hij wil een kastje in of zo die dicht zit), en is aanhankelijk.

En anders: het is maar een weekje. Genoeg aandacht van de oppas, dus komt vast goed.
Ja joh, katten redden zich prima :Y
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')