abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185145332
* HEY DE COS IS WEER OPEN
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_185145341
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik hoop op de t die in de topiccounter achter houd is gezet. :+
Je blijft er gewoon naar kijken :{
pi_185145364
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Je blijft er gewoon naar kijken :{
Het roept agressie op. _O-
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_185145408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Het is ook best wat schreeuwerig zo in het rood :{w
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_185145416
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Heb jij het ook met menukaarten? :@
pi_185146040
Cossiewossies *;
TEAM BAKSTEEN
pi_185146212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Gros is verhuisd naar de 40+ slowchat, maar daar is niet iedereen welkom.
:7 Jij wel :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2019 @ 14:05:26 #283
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_185146792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Gros is verhuisd naar de 40+ slowchat, maar daar is niet iedereen welkom.
Wat een onzin.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_185152023
Maar waarom zeg je dat niet als er makaak getypt wordt.Dat gaat niet te ver?
pi_185152244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef mcspicy het volgende:
Ik merk dat jij je daar aan stoort.Dat is je goed recht.Ik heb Franny nog nooit zo genoemd evenmin dat ik Jessie een junk zal noemen.Als je echt wil dat het stopt zal je het toch via de moderatie moeten regelen.En nogmaals,ik verbied ook niemand om bepaalde namen aan bewoners toe te kennen.Maar bij Jessie snap ik het woord Junk niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_185152291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef mcspicy het volgende:
Ik heb al eerder in de COS geattendeerd op het feit dat Makaak een racistisch scheldwoord is. Dat was hier niet echt bekend, er werd gezegd dat ze leek op een Makaakaap ivm haar onderkaak. Ik zie het nut niet om bewoners stelselmatig denigrerend uit te schelden en kan mij er vreselijk aan storen. In verontwaardiging heb ik ook wel eens 'kutwijf' geschreven maar Makaak, junk of vieze hoer vind ik te ver gaan, dan scroll ik maar door of ga van de COS weg.
pi_185152322
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:39 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik heb al eerder in de COS geattendeerd op het feit dat Makaak een racistisch scheldwoord is. Dat was hier niet echt bekend, er werd gezegd dat ze leek op een Makaakaap ivm haar onderkaak. Ik zie het nut niet om bewoners stelselmatig denigrerend uit te schelden en kan mij er vreselijk aan storen. In verontwaardiging heb ik ook wel eens 'kutwijf' geschreven maar Makaak, junk of vieze hoer vind ik te ver gaan, dan scroll ik maar door of ga van de COS weg.
Ik scroll ook.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_185152330
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik merk dat jij je daar aan stoort.Dat is je goed recht.Ik heb Franny nog nooit zo genoemd evenmin dat ik Jessie een junk zal noemen.Als je echt wil dat het stopt zal je het toch via de moderatie moeten regelen.En nogmaals,ik verbied ook niemand om bepaalde namen aan bewoners toe te kennen.Maar bij Jessie snap ik het woord Junk niet.
Helemaal duidelijk, maar ik snap bij Franny het woord makaak ook niet en niemand die daar ooit iets van zegt,maar het gaat ineens over Jessie en iedereen op de achterste poten.Maar als jij wil dat het stopt zal je het ook via de moderatie moeten regelen.Gelijke monniken gelijke kappen!
pi_185152432
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:42 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Helemaal duidelijk, maar ik snap bij Franny het woord makaak ook niet en niemand die daar ooit iets van zegt,maar het gaat ineens over Jessie en iedereen op de achterste poten.Maar als jij wil dat het stopt zal je het ook via de moderatie moeten regelen.Gelijke monniken gelijke kappen!
Daar is dus wel over gesproken maar voor jouw 'actieve' deelname hier.
pi_185152445
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:39 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Lieve schat die bijnamen is een ergenis sinds jaren. Soms kan je eruit halen wie wat is Klotus bv (Mammalou werd ik op de vingers getikt) terwijl Shelly en Ger met een Pipowagen bezig waren _O-
Verder is het voor mensen die terug lezen niet te doen. Koetje heeft Poepertje weer aangesproken. Maar ja leef er maar mee ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185152450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Graftak,straathoer,makaak,junk,ghbhoer etc etc gaat mij ook te ver hoor,maar ik hoor er niemand over.Totdat het ineens over Jessie gaat en dan kruipt iedereen ineens uit hun holen.
pi_185152476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik scroll ook.
Ik vind dat daar gewoon op gemodereerd mag worden.
Niks mis met een beetje fatsoen.
En zeker als mensen het doen met als doel de boel opjutten. Mag wat mij betreft meteen paal en perk aan gesteld worden.
pi_185152488
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind dat daar gewoon op gemodereerd mag worden.
Niks mis met een beetje fatsoen.
En zeker als mensen het doen met als doel de boel opjutten. Mag wat mij betreft meteen paal en perk aan gesteld worden.
Dan zijn we het daar over eens,gelijke monniken gelijke kappen.
pi_185152499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Graftak,straathoer,makaak,junk,ghbhoer etc etc gaat mij ook te ver hoor,maar ik hoor er niemand over.Totdat het ineens over Jessie gaat en dan kruipt iedereen ineens uit hun holen.
Omdat de andere dingen al tig keer zijn aangekaart bij de mods, en er niks gedaan wordt.
Dus als er dan weer een nieuw taalkundig wondertje wordt toegevoegd dan wordt daar op gereageerd.
pi_185152523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:42 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening gegeven.En daarbij ook het verhaal waarom het woord junk nergens op gebaseerd is.Maar ik geef je gelijk dat je het mag posten.Ik kan het niet verbieden.
Terug naar de COS maar weer? :D
pi_185152543
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat de andere dingen al tig keer zijn aangekaart bij de mods, en er niks gedaan wordt.
Dus als er dan weer een nieuw taalkundig wondertje wordt toegevoegd dan wordt daar op gereageerd.
Dat dus er wordt niks aan gedaan! Je kan niet al sinds maanden dat franny daar is daar niks van zeggen en nu ineens er wel wat van zeggen.(als mod)
pi_185152548
Scroll er maar overheen is wel een makkelijk antwoord. Als de cos onleesbaar is en je moet vragen wie is klierbekje? Dan is het wel vervelend
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185152570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
Scroll er maar overheen is wel een makkelijk antwoord. Als de cos onleesbaar is en je moet vragen wie is klierbekje? Dan is het wel vervelend
En het levert talloze off topic posts op. Dus ontwrichtend.
Maar ja...
pi_185152614
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:46 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Daar is dus wel over gesproken maar voor jouw 'actieve' deelname hier.
Het is niet dat ik vorige week aan kwam waaien hier hoor :X
pi_185152846
Ik kan heel goed begrijpen dat sommige dingen mensen irriteren. Maar meningen zijn nu eenmaal niet verboden en bijnamen tot op een zekere hoogte ook niet. Meningen gaan altijd verschillen en wat de 1 acceptabel vind vind de ander weer te ver gaan. Dat hou je. Niet alleen op fok, maar overal. Je mag iets kwetsend vinden, irritant of ongepast, maar dat betekend niet altijd dat het daarom ook meteen verboden gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')