Je blijft er gewoon naar kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop op de t die in de topiccounter achter houd is gezet.
Het roept agressie op.quote:
Het is ook best wat schreeuwerig zo in het roodquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gros is verhuisd naar de 40+ slowchat, maar daar is niet iedereen welkom.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gros is verhuisd naar de 40+ slowchat, maar daar is niet iedereen welkom.
Ik merk dat jij je daar aan stoort.Dat is je goed recht.Ik heb Franny nog nooit zo genoemd evenmin dat ik Jessie een junk zal noemen.Als je echt wil dat het stopt zal je het toch via de moderatie moeten regelen.En nogmaals,ik verbied ook niemand om bepaalde namen aan bewoners toe te kennen.Maar bij Jessie snap ik het woord Junk niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef mcspicy het volgende:
Maar waarom zeg je dat niet als er makaak getypt wordt.Dat gaat niet te ver?
Ik heb al eerder in de COS geattendeerd op het feit dat Makaak een racistisch scheldwoord is. Dat was hier niet echt bekend, er werd gezegd dat ze leek op een Makaakaap ivm haar onderkaak. Ik zie het nut niet om bewoners stelselmatig denigrerend uit te schelden en kan mij er vreselijk aan storen. In verontwaardiging heb ik ook wel eens 'kutwijf' geschreven maar Makaak, junk of vieze hoer vind ik te ver gaan, dan scroll ik maar door of ga van de COS weg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef mcspicy het volgende:
Maar waarom zeg je dat niet als er makaak getypt wordt.Dat gaat niet te ver?
Ik scroll ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb al eerder in de COS geattendeerd op het feit dat Makaak een racistisch scheldwoord is. Dat was hier niet echt bekend, er werd gezegd dat ze leek op een Makaakaap ivm haar onderkaak. Ik zie het nut niet om bewoners stelselmatig denigrerend uit te schelden en kan mij er vreselijk aan storen. In verontwaardiging heb ik ook wel eens 'kutwijf' geschreven maar Makaak, junk of vieze hoer vind ik te ver gaan, dan scroll ik maar door of ga van de COS weg.
Helemaal duidelijk, maar ik snap bij Franny het woord makaak ook niet en niemand die daar ooit iets van zegt,maar het gaat ineens over Jessie en iedereen op de achterste poten.Maar als jij wil dat het stopt zal je het ook via de moderatie moeten regelen.Gelijke monniken gelijke kappen!quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik merk dat jij je daar aan stoort.Dat is je goed recht.Ik heb Franny nog nooit zo genoemd evenmin dat ik Jessie een junk zal noemen.Als je echt wil dat het stopt zal je het toch via de moderatie moeten regelen.En nogmaals,ik verbied ook niemand om bepaalde namen aan bewoners toe te kennen.Maar bij Jessie snap ik het woord Junk niet.
Daar is dus wel over gesproken maar voor jouw 'actieve' deelname hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:42 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Helemaal duidelijk, maar ik snap bij Franny het woord makaak ook niet en niemand die daar ooit iets van zegt,maar het gaat ineens over Jessie en iedereen op de achterste poten.Maar als jij wil dat het stopt zal je het ook via de moderatie moeten regelen.Gelijke monniken gelijke kappen!
Lieve schat die bijnamen is een ergenis sinds jaren. Soms kan je eruit halen wie wat is Klotus bv (Mammalou werd ik op de vingers getikt) terwijl Shelly en Ger met een Pipowagen bezig warenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb al eerder in de COS geattendeerd op het feit dat Makaak een racistisch scheldwoord is. Dat was hier niet echt bekend, er werd gezegd dat ze leek op een Makaakaap ivm haar onderkaak. Ik zie het nut niet om bewoners stelselmatig denigrerend uit te schelden en kan mij er vreselijk aan storen. In verontwaardiging heb ik ook wel eens 'kutwijf' geschreven maar Makaak, junk of vieze hoer vind ik te ver gaan, dan scroll ik maar door of ga van de COS weg.
Graftak,straathoer,makaak,junk,ghbhoer etc etc gaat mij ook te ver hoor,maar ik hoor er niemand over.Totdat het ineens over Jessie gaat en dan kruipt iedereen ineens uit hun holen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik merk dat jij je daar aan stoort.Dat is je goed recht.Ik heb Franny nog nooit zo genoemd evenmin dat ik Jessie een junk zal noemen.Als je echt wil dat het stopt zal je het toch via de moderatie moeten regelen.En nogmaals,ik verbied ook niemand om bepaalde namen aan bewoners toe te kennen.Maar bij Jessie snap ik het woord Junk niet.
Ik vind dat daar gewoon op gemodereerd mag worden.quote:
Dan zijn we het daar over eens,gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat daar gewoon op gemodereerd mag worden.
Niks mis met een beetje fatsoen.
En zeker als mensen het doen met als doel de boel opjutten. Mag wat mij betreft meteen paal en perk aan gesteld worden.
Omdat de andere dingen al tig keer zijn aangekaart bij de mods, en er niks gedaan wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Graftak,straathoer,makaak,junk,ghbhoer etc etc gaat mij ook te ver hoor,maar ik hoor er niemand over.Totdat het ineens over Jessie gaat en dan kruipt iedereen ineens uit hun holen.
Ik heb mijn mening gegeven.En daarbij ook het verhaal waarom het woord junk nergens op gebaseerd is.Maar ik geef je gelijk dat je het mag posten.Ik kan het niet verbieden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:42 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Helemaal duidelijk, maar ik snap bij Franny het woord makaak ook niet en niemand die daar ooit iets van zegt,maar het gaat ineens over Jessie en iedereen op de achterste poten.Maar als jij wil dat het stopt zal je het ook via de moderatie moeten regelen.Gelijke monniken gelijke kappen!
Dat dus er wordt niks aan gedaan! Je kan niet al sinds maanden dat franny daar is daar niks van zeggen en nu ineens er wel wat van zeggen.(als mod)quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat de andere dingen al tig keer zijn aangekaart bij de mods, en er niks gedaan wordt.
Dus als er dan weer een nieuw taalkundig wondertje wordt toegevoegd dan wordt daar op gereageerd.
En het levert talloze off topic posts op. Dus ontwrichtend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
Scroll er maar overheen is wel een makkelijk antwoord. Als de cos onleesbaar is en je moet vragen wie is klierbekje? Dan is het wel vervelend
Het is niet dat ik vorige week aan kwam waaien hier hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daar is dus wel over gesproken maar voor jouw 'actieve' deelname hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |