SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Interessante" spreker voor een goed doel laten komen en centjes verdienen voor de bitchbird bv 👍 zakenvrouwtje
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat is fok traag vandaag. Meer mensen last van?
Yepquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Met het laden van posts en posten zelf blijft hij vaak seconde hangen.quote:
FB / Is FOK! zo traag?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met het laden van posts en posten zelf blijft hij vaak seconde hangen.
En dan staat er nog maar 1 PC. Febo wil geen 2e na dat er in 1 alleen maar achter 2 PC's werd gehangen. Echt handig is het niet als je 1 PC steeds moet delen. Maar goed...quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:43 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Wat een lamlendigheid straalt dit U2 uit.
Gehang bij de computer, Merel over een mannentrui waar een grote panter opkomt.
Presentatie diervoer.
Maaikie ziek in bed.
Zooooo leuk om daar te zijn.
Adjuh is momenteel de enige die echt iets doet wat bij Utopia past...bakken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:39 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ach, als Merel maar op de voorgrond staat, dat is het belangrijkst. Kan haar het schelen dat ze verder niets heeft met het onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Interessante" spreker voor een goed doel laten komen en centjes verdienen voor de bitchbird bv 👍 zakenvrouwtje![]()
Ik vind het reuze meevallen. Ik zou hem ook vragen of hij ziek was in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vrouwen die zichzelf in de strijd zetten om mannen als “ziek in hun hoofd” neer te zetten daar hou ik niet zo van. Ik vind dat makkelijk scoren, niet dat ik Jessie zijn foto actie goedkeur maar overdrijven en slachtoffertje gaan spelen met neptranen not my cup of tea. Ik vond haar leuk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |