Ik doel meer op het feit dat het namen zijn die ik daar de afgelopen 2/3 jaar al vaker gezien heb.. Dat is wel met meer acts het geval die zijn aangekondigd voor de 2020 editie.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Opzich zijn Big Brave, Mizmor en Oranssi Pazuzu wel het soort namen waar ik op zat te wachten dus ik mag er niet te veel over klagen.
Lana del Rabies is ook wel een prima toevoeging.
Snap ik en ben het opzich wel met je eens, maar ik ben in ieder geval blij dat er iets meer typsiche Roadburn muziek bij komt en niet weer een lading aan goth bands, alleen SRSQ deze keer. OP wel op mijn laatste Roadburn gezien inderdaad en Mizmor een paar weken terug nog, maar het is vooruitgang.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:13 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat het namen zijn die ik daar de afgelopen 2/3 jaar al vaker gezien heb.. Dat is wel met meer acts het geval die zijn aangekondigd voor de 2020 editie.
Waaat!? Gaaf, dankjewel!!!quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:25 schreef Gehenna het volgende:
Vet! Supersister treedt ook weer op lees ik, dat vind ik nou wel typisch iets voor RoadburnFocus was toen ook een groot feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |