abonnement Unibet Coolblue
pi_184891431


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Exclusief Brenda

Dinsdag 5 maart 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 6 maart 2019 - 2 Nieuwe inwoners komen binnen
Zondag 10 maart 2019 - 1 Nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 11 maart 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184891473
vooszhut
Meik ; mopper ..hooop dat ze van me kissies zijn afgebleven
..
vooszhut volgepakt met mensne , jassen bedden meuk ,schoenen

opruimen luchten .. hoeft niet
vieze mensjes
pi_184891501
Tim leest dingen uit de brief voor Lotus
Lotje je bent heel loyaal naar je vrienden. Vraag je eens af of dat wederzijds is? Denk eens terug aan de laatste stemming.

Lotje je wordt wakker met fluitende vogels etc etc. Geniet daar van en houdt je lekker bezig met de dieren en zo en sluit je af van de groep.
Tim legt het uit als dat is toch goed
Lotus legt het meer uit dat haar moeder bedoelt: Laat de groep en laat ze het zelf uitvechten en zeg gewoon goedendag en laat het verder.
Maar zegt Lotus: Dat kan ik niet.
Ook over Franny dat ze niet de obstakels weg moet halen voor haar, en haar haar eigen battles te laten voeren.
Franny: Ja maar jij kent mij door en door he. En ik heb dat nog nooit hoeven doen he.. Voor mezelf vechten.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184891532
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:35 schreef Zeyina het volgende:
Tim leest dingen uit de brief voor Lotus
Lotje je bent heel loyaal naar je vrienden. Vraag je eens af of dat wederzijds is? Denk eens terug aan de laatste stemming.

Lotje je wordt wakker met fluitende vogels etc etc. Geniet daar van en houdt je lekker bezig met de dieren en zo en sluit je af van de groep.
Tim legt het uit als dat is toch goed
Lotus legt het meer uit dat haar moeder bedoelt: Laat de groep en laat ze het zelf uitvechten en zeg gewoon goedendag en laat het verder.
Maar zegt Lotus: Dat kan ik niet.
Ook over Franny dat ze niet de obstakels weg moet halen voor haar, en haar haar eigen battles te laten voeren.
Franny: Ja maar jij kent mij door en door he. En ik heb dat nog nooit hoeven doen he.. Voor mezelf vechten.
nou tot zover ben ik het 100% met mama lotus eens
pi_184891546
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:35 schreef Zeyina het volgende:
Tim leest dingen uit de brief voor Lotus
Lotje je bent heel loyaal naar je vrienden. Vraag je eens af of dat wederzijds is? Denk eens terug aan de laatste stemming.

Lotje je wordt wakker met fluitende vogels etc etc. Geniet daar van en houdt je lekker bezig met de dieren en zo en sluit je af van de groep.
Tim legt het uit als dat is toch goed
Lotus legt het meer uit dat haar moeder bedoelt: Laat de groep en laat ze het zelf uitvechten en zeg gewoon goedendag en laat het verder.
Maar zegt Lotus: Dat kan ik niet.
Ook over Franny dat ze niet de obstakels weg moet halen voor haar, en haar haar eigen battles te laten voeren.
Franny: Ja maar jij kent mij door en door he. En ik heb dat nog nooit hoeven doen he.. Voor mezelf vechten.
wie hadden vorige x op lotus gestemd?
Staat dat stemformulier nog ergens?
pi_184891552
:Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:38 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nou tot zover ben ik het 100% met mama lotus eens
:Y
Het wordt wel aardig weg 'gekletst'. Daarnaast is het ook 'aan het werk' bij Lotus.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184891561
Mama Lotus klinkt ook niet echt als een Timo en Tranny-fan :+
SOONY
pi_184891571
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:39 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

wie hadden vorige x op lotus gestemd?
Staat dat stemformulier nog ergens?
UTO / Stemming overzichten.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184891584
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:39 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

wie hadden vorige x op lotus gestemd?
Staat dat stemformulier nog ergens?
Niemand volgens mij toch< alleen een publieks stem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184891600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Niemand volgens mij toch< alleen een publieks stem
dan zal t om publieksstem gaan
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184891604
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:40 schreef DKUp het volgende:
Mama Lotus klinkt ook niet echt als een Timo en Tranny-fan :+
moah ik denk dat het advies om niet de kastanjes uit het vuur te halen voor franny 2 kanten heeft
Kant 1 het zou ontzettend goed zijn voir franny, daarmee gaan misschien ook franny's ogen open (voor tim)
Kant 2 ..dat Lotus op der hoede is dat als Tim zich tegen mike en lotus keert, franny als een loopse hond volgt (omdat ze niet beter weet)
pi_184891621
Zo zo lange SL er gebeurde iets op het terrein wat we iig niet mogen zien
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184891642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Niemand volgens mij toch< alleen een publieks stem
dan snap ik die waarschuwing zelf niet echt..niet specifiek naar haar toe..
Misschien wel in de trent ..ze zeggen dit maar doen uiteindelijk dat met de stemming
pi_184891646
Jessie ging langs voor geld buiten het digitale zakgeld... Mike had niks Lotus had fooi gehad zei hij. His en Chris zeiden beiden eeeh nee niks. Toen gebeurde er iets iedereen keek naar dezelfde kant en SL
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184891666
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:46 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dan snap ik die waarschuwing zelf niet echt..niet specifiek naar haar toe..
Misschien wel in de trent ..ze zeggen dit maar doen uiteindelijk dat met de stemming
Misschien bedoelt ze inderdaad hoe het allemaal gaat. En ze weten waarschijnlijk wel hoe Tim te werk gaat etc.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184891672
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:46 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dan snap ik die waarschuwing zelf niet echt..niet specifiek naar haar toe..
Misschien wel in de trent ..ze zeggen dit maar doen uiteindelijk dat met de stemming
misschien bedoelt die moeder juist de publieksstem? Daarmee wordt tich wel aangegeven dat je niet echt goed ligt bij het grote publiek
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184891695
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:47 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

misschien bedoelt die moeder juist de publieksstem? Daarmee wordt tich wel aangegeven dat je niet echt goed ligt bij het grote publiek
ja maar die kans heeft ze toch wel
Lotus mike tim en jessie
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:50:39 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891713
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Niemand volgens mij toch< alleen een publieks stem
Of zou moeder bedoelen, de stemmen op anderen?
Als het om de publieksstem gaat, had ze dat gewoon kunnen zeggen.
Dan nog de publieksstem zal niet veranderen. Anti-schuimpjes he!?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184891717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Net als Brenda dat deed en Christel en Hiske doen. :Y
Zij stelen van de BV omdat ze eten inkopen voor eten met op woensdagavond om op die manier ruilhandel te kunnen doen. Vandaar de zakken met kleding van Kringloop en nieuw die gasten meebrengen. Zo kunnen ze sjoemelen :') .

Deze dames en een Merel die er een groot probleem van maken als Mike en Erik biertjes van de BV pakken. Of een hamburger.

Jessie weet ook dat ze sjoemelen, staat het oogluikende toe. Net zoals Mike toen hij de financiën deed en bij hen kwam buurten en de vraag stelde waar al die tassen met kleding vandaan kwamen.

Het valse gedrag van Jessie is echter dat hij nu voortdurend over de jas van Lotus begint. Dat is wel een groot probleem voor hem. Merel die haar vieze gedrag projecteert op een ander, wat zij allemaal flikt, daar valt hij niet over. Hij wil immers dat zij aan zijn zijde staat. Samen kunnen pesten, hihihi doen, kijk eens hoe we Lotus over de zeik hebben gekregen, lachen joh. En ondertussen mooi weer spelen door te zeggen dat hij een groep wilt zijn en zijn uiterste best doet om dat voor elkaar te krijgen, de lulhannes. Behandel ieder dan gelijk.

Jessie heeft trouwens toen hij gasten kreeg voor zijn boot ook een koerier laten komen voor beddengoed en kussens, dekbedovertrekken die gelijk waren. Dus voor zijn bed en de gasten in die extra kamer. Hij wist toen ook niet hoe je er matrasovertrek omheen moest doen. Daar schakelde hij Jens voor in. Ook aankopen zonder overleg met een stukje eigenbelang omdat hij een dekbedovertrek voor zichzelf kocht omdat het matchte zoals hij zelf vertelde.

Wie weet zit er toch wel een kern van waarheid in toen Hiske zei dat Jessie veel geld uitgeeft :D :') .
pi_184891724
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:43 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

moah ik denk dat het advies om niet de kastanjes uit het vuur te halen voor franny 2 kanten heeft
Kant 1 het zou ontzettend goed zijn voir franny, daarmee gaan misschien ook franny's ogen open (voor tim)
Kant 2 ..dat Lotus op der hoede is dat als Tim zich tegen mike en lotus keert, franny als een loopse hond volgt (omdat ze niet beter weet)
Lotus moet zich het meest zorgen maken om Timo, een tikkende tijdbom kan ze niet gebruiken. Tranny kan zo weg als Timo exit is of ze gaat op zoek naar een nieuw slachtoffer. Maaik gaat alleen maar bergafwaarts :+
SOONY
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:52:32 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891742
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:43 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

moah ik denk dat het advies om niet de kastanjes uit het vuur te halen voor franny 2 kanten heeft
Kant 1 het zou ontzettend goed zijn voir franny, daarmee gaan misschien ook franny's ogen open (voor tim)
Kant 2 ..dat Lotus op der hoede is dat als Tim zich tegen mike en lotus keert, franny als een loopse hond volgt (omdat ze niet beter weet)
Kan mij er iets bij voorstellen. Maar, ze moet het wel doen als het nodig is. Klaar, je kunt jezelf wel geweld aandoen, maar daar word je ook niet gelukkig van. Ze moet alleen haar battles kiezen, anders blijft ze de kwaaie pier.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:53:51 #22
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891761
Ik zit net te kijken naar Jessie.
Die heeft ook aardige zeilen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184891767
Jessie: Iedereen heeft vertelt hoeveel geld ze hebben behalve Lotus. Die weigert het te zeggen.
Of het klopt is dan weer de vraag.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184891771
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Of zou moeder bedoelen, de stemmen op anderen?
Als het om de publieksstem gaat, had ze dat gewoon kunnen zeggen.
Dan nog de publieksstem zal niet veranderen. Anti-schuimpjes he!?
denkertje dit jah ..
De rest van mama lotus snap ik wel
pi_184891779
pi_184891782
appart dat Lotus dr eigen Mams niet snapt
of wil snappen
kleine draak weet het prima hoor
tis oud gedrag .. draaien en weerleggen
mormel
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:56:33 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891797
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:54 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

denkertje dit jah ..
De rest van mama lotus snap ik wel
^O^ Het is in ieder geval niet alleen 'je doet het goed'.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184891814
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:51 schreef Mylene het volgende:

[..]

Zij stelen van de BV omdat ze eten inkopen voor eten met op woensdagavond om op die manier ruilhandel te kunnen doen. Vandaar de zakken met kleding van Kringloop en nieuw die gasten meebrengen. Zo kunnen ze sjoemelen :') .

-knip-

Wie weet zit er toch wel een kern van waarheid in toen Hiske zei dat Jessie veel geld uitgeeft :D :') .
Ze eten zelf ook mee op woensdagavond, lekker uitpakken met fetakaas rucola pijnboompitten weet ik veel wat. In een restaurant eet het personeel toch ook niet gratis mee op kosten van de gasten?

En over die Jessie, raar dat niemand vraagt hoe het zit met die stapel trainingspakken ingekocht voor meer dan 2000 euro die ze aan de straatstenen niet kwijt raken.
pi_184891825
Dat zachte stemmetje van Hiske met zo’n zielige ondertoon erin past zo niet bij haar
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184891832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

^O^ Het is in ieder geval niet alleen 'je doet het goed'.
na het bezoek van lotus dacht ik al zoiets..mama heeft net als lotus geen blad voor der mond, maar wel de levens ervaring die lotus soms nog mist
pi_184891835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:51 schreef Mylene het volgende:

[..]

Zij stelen van de BV omdat ze eten inkopen voor eten met op woensdagavond om op die manier ruilhandel te kunnen doen. Vandaar de zakken met kleding van Kringloop en nieuw die gasten meebrengen. Zo kunnen ze sjoemelen :') .

Deze dames en een Merel die er een groot probleem van maken als Mike en Erik biertjes van de BV pakken. Of een hamburger.

Jessie weet ook dat ze sjoemelen, staat het oogluikende toe. Net zoals Mike toen hij de financiën deed en bij hen kwam buurten en de vraag stelde waar al die tassen met kleding vandaan kwamen.

Het valse gedrag van Jessie is echter dat hij nu voortdurend over de jas van Lotus begint. Dat is wel een groot probleem voor hem. Merel die haar vieze gedrag projecteert op een ander, wat zij allemaal flikt, daar valt hij niet over. Hij wil immers dat zij aan zijn zijde staat. Samen kunnen pesten, hihihi doen, kijk eens hoe we Lotus over de zeik hebben gekregen, lachen joh. En ondertussen mooi weer spelen door te zeggen dat hij een groep wilt zijn en zijn uiterste best doet om dat voor elkaar te krijgen, de lulhannes. Behandel ieder dan gelijk.

Jessie heeft trouwens toen hij gasten kreeg voor zijn boot ook een koerier laten komen voor beddengoed en kussens, dekbedovertrekken die gelijk waren. Dus voor zijn bed en de gasten in die extra kamer. Hij wist toen ook niet hoe je er matrasovertrek omheen moest doen. Daar schakelde hij Jens voor in. Ook aankopen zonder overleg met een stukje eigenbelang omdat hij een dekbedovertrek voor zichzelf kocht omdat het matchte zoals hij zelf vertelde.

Wie weet zit er toch wel een kern van waarheid in toen Hiske zei dat Jessie veel geld uitgeeft :D :') .
Helemaal mee eens. Vooral dat selectieve stoort me. En dat heeft Jessie altijd gehad. Billy zei niet voor niets dat Jessie heel goed voor zichzelf had gezorgd in 1 en ook voor haar.
pi_184891836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Ze eten zelf ook mee op woensdagavond, lekker uitpakken met fetakaas rucola pijnboompitten weet ik veel wat. In een restaurant eet het personeel toch ook niet gratis mee op kosten van de gasten?

En over die Jessie, raar dat niemand vraagt hoe het zit met die stapel trainingspakken ingekocht voor meer dan 2000 euro die ze aan de straatstenen niet kwijt raken.
Dat verhaal klopt dus niet. Veel van die trainingspakken waren al besteld via de webshop.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184891844
Hiske wil Anita wel doen van de B&B
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184891861
getok
B & B mensne uitnodigen .. er komt een naam voorby
Hops ; o die wil ik dan wel doen ...
..

schaatsen moeten retour ..
was een mail ???

Merel gaat iets op de wepsjop zetten
skool topia ..
bedelen wil je komen
lezing 5,-
over bla bla misbruik
het ding van Merel .. was gister presentatie over
pi_184891862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Ze eten zelf ook mee op woensdagavond, lekker uitpakken met fetakaas rucola pijnboompitten weet ik veel wat. In een restaurant eet het personeel toch ook niet gratis mee op kosten van de gasten?

En over die Jessie, raar dat niemand vraagt hoe het zit met die stapel trainingspakken ingekocht voor meer dan 2000 euro die ze aan de straatstenen niet kwijt raken.
jessie word beschermd door achter..dat blijkt wel uit het feit dat ze het stukje van de foto van lotus niet uitgezonden hebben
En ook de mag ik dan bij jou opmerking van gerrit en jessie naar franny niet benoemd werd
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:01:30 #36
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
appart dat Lotus dr eigen Mams niet snapt
of wil snappen
kleine draak weet het prima hoor
tis oud gedrag .. draaien en weerleggen
mormel
Gezond, lijkt me. Liever de moeder van Shelley? Nah....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184891894
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:58 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat verhaal klopt dus niet. Veel van die trainingspakken waren al besteld via de webshop.
maar weer geannuleerd? Want ze liggen er nog blijkbaar
Ze hebben nu een clausule voor standhouders ingevoerd ,bij annulering zoveel % geld kwijt
Dat zouden ze ook op de producten moeten doen..
Eerst aanbetalen ..dan pas plotteren en verzenden
pi_184891902
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Gezond, lijkt me. Liever de moeder van Shelley? Nah....
we hebben het toch over Lotus en dr Mams
niet over shelly ..en dr mams

of zit ik int verkeerde draadje
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:05:48 #39
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891905
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:58 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

na het bezoek van lotus dacht ik al zoiets..mama heeft net als lotus geen blad voor der mond, maar wel de levens ervaring die lotus soms nog mist
Vast wel, maar er is meestal een generatiekloof en tsja, ze zal ook een wisselwerking zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:07:21 #40
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891918
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

we hebben het toch over Lotus en dr Mams
niet over shelly ..en dr mams

of zit ik int verkeerde draadje
Geen verkeerd draadje. Het gaat er om of je liever de relatie tussen Shelley en haar moeder hebt.
Niets raars aan hoor. Het ging over Lotus.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184891931
Waarvoor zijn ze aan het graven?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
pi_184891945
Nou ze hebben vanavond vlees bij het warme eten, 3 dozen hondenvoer O-)
pi_184891948
Kees, Anita en een iemand geland
dierenvoeding dinges
Jess gaat ff koffie fixsen
pi_184891955
iemand een link van die trainings pakken en truien?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:10:50 #45
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_184891960
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarvoor zijn ze aan het graven?
Nogmaals voor benodigdheden om een keuken te laten werken in de silo... ? waterleiding, gasleiding stroom, riool en zo kabelTV internet en telefoon. ben ik nog iets vergeten ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_184891964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Geen verkeerd draadje. Het gaat er om of je liever de relatie tussen Shelley en haar moeder hebt.
Niets raars aan hoor. Het ging over Lotus.
wat weten wij ,.. geen hol
Lotus heeft jaren in Spanje gewoond... Mam ziet dr nu meer
shel .. in de buurt van Mam....

blijft altijd gissen wat de draadjes zijn tussen moeders en dochters
pi_184891970
Nou, ik ben benieuwd naar het hondenvoer. Ben er zelf best veel mee bezig steeds het beste (betaalbare) voor onze hond te kopen. Interessant
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_184891972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Geen verkeerd draadje. Het gaat er om of je liever de relatie tussen Shelley en haar moeder hebt.
Niets raars aan hoor. Het ging over Lotus.
shelly der moeder ziet het ook niet verkeerd hoor, die kent der dochter ook goed
Alleen shelly schopt tegen goed bedoeld advies aan
pi_184891980
Lijkt wel de Herbalife voor dieren, soort van jehova :X
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:12:33 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891982
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:58 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat verhaal klopt dus niet. Veel van die trainingspakken waren al besteld via de webshop.
Waarom zijn ze dan niet gewoon verzonden? Dat verhaal klopt niet helemaal. Toen het hem verweten werd, had hij geen goed en of solide antwoord. Ook op de momenten waarop andere bewoners erover praatten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184891989
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:04 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

maar weer geannuleerd? Want ze liggen er nog blijkbaar
Ze hebben nu een clausule voor standhouders ingevoerd ,bij annulering zoveel % geld kwijt
Dat zouden ze ook op de producten moeten doen..
Eerst aanbetalen ..dan pas plotteren en verzenden
Dat was altijd al zo. Betaald is betaald
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:13:10 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184891991
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

wat weten wij ,.. geen hol
Lotus heeft jaren in Spanje gewoond... Mam ziet dr nu meer
shel .. in de buurt van Mam....

blijft altijd gissen wat de draadjes zijn tussen moeders en dochters
Ik weet geen hol van niemand.
Ik geef mijn mening over die twee.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184891992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Gezond, lijkt me. Liever de moeder van Shelley? Nah....
Blijft moeilijk we weten de achtergronden niet en geheel onbelangrijk
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184892013
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarvoor zijn ze aan het graven?
Om elektra van de caravan naar silo te leggen, zodat de keuken in de silo aangesloten kan worden
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:11 schreef kaatje50 het volgende:
Nou, ik ben benieuwd naar het hondenvoer. Ben er zelf best veel mee bezig steeds het beste (betaalbare) voor onze hond te kopen. Interessant
dit valt denk niet onder betaalbaar zolang het onder utopia valt

Ik ben benieuwd naar de samenstelling granen groenten rijst vlees voor hond
En juist zo min mogenlijk granen groente rijst voor katten
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:15:39 #56
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892029
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Blijft moeilijk we weten de achtergronden niet en geheel onbelangrijk
Het is natuurlijk op basis van wat ik zie. Meer kan ik niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892032
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Om elektra van de caravan naar silo te leggen, zodat de keuken in de silo aangesloten kan worden
krachtstroom toch ook
pi_184892033
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dit valt denk niet onder betaalbaar zolang het onder utopia valt

Ik ben benieuwd naar de samenstelling granen groenten rijst vlees voor hond
En juist zo min mogenlijk granen groente rijst voor katten
:Y ik ook.
Ben overigens niet van plan het daar te kopen hoor :D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_184892039
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Om elektra van de caravan naar silo te leggen, zodat de keuken in de silo aangesloten kan worden
Ok ^O^
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
pi_184892040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan niet gewoon verzonden? Dat verhaal klopt niet helemaal. Toen het hem verweten werd, had hij geen goed en of solide antwoord. Ook op de momenten waarop andere bewoners erover praatten.
Dat heeft hij wel uitgelegd. Alleen blijven aantal inwoners dat maar steeds als argument gebruiken en als hij antwoord wilde geven luisteren ze niet en lullen over hem heen. Na even stopt hij ook met uitleggen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892047
niemand de link dus
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:17:01 #62
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892056
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:11 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

shelly der moeder ziet het ook niet verkeerd hoor, die kent der dochter ook goed
Alleen shelly schopt tegen goed bedoeld advies aan
Ik heb het over de manier van met elkaar omgaan. Niet je eigen boontjes doppen en te beschermend zijn, wat op den duur geen zoden aan de dijk zet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892060
Voer zonder granen betekent minder poepen voor de hond. Dat hoor ik de man niet zeggen
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_184892075
Mike zit er dus niet bij
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184892079
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:17 schreef kaatje50 het volgende:
Voer zonder granen betekent minder poepen voor de hond. Dat hoor ik de man niet zeggen
Daar hebben ze Franny voor, die praat graag over poep })
pi_184892085
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:19 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Daar hebben ze Franny voor, die praat graag over poep })
:D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_184892087
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:01 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

jessie word beschermd door achter..dat blijkt wel uit het feit dat ze het stukje van de foto van lotus niet uitgezonden hebben
En ook de mag ik dan bij jou opmerking van gerrit en jessie naar franny niet benoemd werd
Denk dat het meer te maken heeft met idioot reageren van die personen.
pi_184892088
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:17 schreef kaatje50 het volgende:
Voer zonder granen betekent minder poepen voor de hond. Dat hoor ik de man niet zeggen
potver..zeker weer op de betaalde stream..ik heb mike in de caravan :(
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:20:21 #69
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892092
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:16 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat heeft hij wel uitgelegd. Alleen blijven aantal inwoners dat maar steeds als argument gebruiken en als hij antwoord wilde geven luisteren ze niet en lullen over hem heen. Na even stopt hij ook met uitleggen
Toen ik het hoorde, kon hij het niet goed uitleggen. Ja, inderdaad hetzelfde als in 1. De mensen slikten het, tot hij weg was, toen kreeg je andere verhalen te horen. Voor mij is het geen issue, want dat hij de boel een rad voor ogen draait, zal ik niet gek vinden, want het is hem alles aan gelegen om 'het te maken' of beter te doen dan een ander. Ook om een validatie te hebben om te bestellen. Dat is mijn mening daarover.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892094
Wat gooide Mike nou in de container bij de poort.
Het leek een stapeltje kistjes wat hij in zijn armen had, maar zag het niet goed

----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892097
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:20 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

potver..zeker weer op de betaalde stream..ik heb mike in de caravan :(
op stream 2 ja
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_184892109
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:20 schreef Zeyina het volgende:
Wat gooide Mike nou in de container bij de poort.
Het leek een stapeltje kistjes wat hij in zijn armen had, maar zag het niet goed

[ afbeelding ]
Geloof lege yoghurt pakken :Y
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
pi_184892111
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:20 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Denk dat het meer te maken heeft met idioot reageren van die personen.
dat blijft een wellesniets dingetje

Op andere dingen word soms ook lomp en idioot gereageerd..zenden ze ook gewoon uit...
Maar deze 2 dingen specifiek niet... toch raar
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:21:55 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892112
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:01 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

jessie word beschermd door achter..dat blijkt wel uit het feit dat ze het stukje van de foto van lotus niet uitgezonden hebben
En ook de mag ik dan bij jou opmerking van gerrit en jessie naar franny niet benoemd werd
Dat vinden ze vast ook te gortig.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892116
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:20 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Denk dat het meer te maken heeft met idioot reageren van die personen.
Nee hoor echt om Jessy te beschermen heeft beschermde status en niet alleen op tv
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184892118
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Geloof lege yoghurt pakken :Y
^O^
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892126
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:20 schreef Zeyina het volgende:
Wat gooide Mike nou in de container bij de poort.
Het leek een stapeltje kistjes wat hij in zijn armen had, maar zag het niet goed

[ afbeelding ]
pakken yogurt
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:23:22 #78
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892139
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:20 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Denk dat het meer te maken heeft met idioot reageren van die personen.
Totdat het een ander het doet, dan is alles en iedereen in rep en roer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892142
Lotus wilt er niet bij gaan zitten,het is Jessie zijn persoonlijk doel.
Nou dan hoop ik als ze weer een lied gaat zingen,er een paar ook niet bij gaan zitten luisteren..je moet maar van die muziek houden.
pi_184892162
Lotus over het zitten bij de diervoeding: Dat is een persoonlijk doel hoor. Daar hoef ik niet bij te zitten.
Maar iedereen moet wel bij haar liedjes zingen zitten.

Niet aanwezig van wat ik nu zie zijn: Chris, Mike, Tim, Lotus
(En Shelley of Merel denk ik ook niet, maar weet ik nog niet zeker)
Veel van die mensen die maar roepen hoeveel ze van hun dieren, katten en honden zeggen te houden zitten er niet bij :D )
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892163
Maneer verteld
er zijn wel 500 merken hondevoer
en maar een bepaald aantal bakkers
.. uitleg over verpakkingen .. brokken
visie .. gewoon en het allerbeste
vlees..granen
lam,kip,zalm enz
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:24:59 #82
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:23 schreef yvondenise het volgende:
Lotus wilt er niet bij gaan zitten,het is Jessie zijn persoonlijk doel.
Nou dan hoop ik als ze weer een lied gaat zingen,er een paar ook niet bij gaan zitten luisteren..je moet maar van die muziek houden.
Jessie is binnengekomen op straks buiten te kunnen cashen en dan wel over de rug van de naieve schuimpjes.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892172
Er zijn pas 600 merken dierenvoer in Nederland. :)
Beetje onduidelijk waarom de overige bewoners er zo nodig bij moeten zitten.
Is meer een soort zakelijke bespreking.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:26:01 #84
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892181
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:24 schreef Zeyina het volgende:
Lotus over het zitten bij de diervoeding: Dat is een persoonlijk doel hoor. Daar hoef ik niet bij te zitten.
Maar iedereen moet wel bij haar liedjes zingen zitten.

Niet aanwezig van wat ik nu zie zijn: Chris, Mike, Tim, Lotus
(En Shelley of Merel denk ik ook niet, maar weet ik nog niet zeker)
Veel van die mensen die maar roepen hoeveel ze van hun dieren, katten en honden zeggen te houden zitten er niet bij :D )
En dan is prima toch? Genoeg voeding in de winkels.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892185
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jessie is binnengekomen op straks buiten te kunnen cashen en dan wel over de rug van de naieve schuimpjes.
En wat is het verschil met anderen die dingen daar willen doen?
Lotus wilt bekend worden. Merel met haar WRTW etc etc
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892186
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:20 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

op stream 2 ja
zucht ..moet ik maar weer op de filmpjes wachten
pi_184892187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jessie is binnengekomen op straks buiten te kunnen cashen en dan wel over de rug van de naieve schuimpjes.
Ja dat kan je ook zeggen van Lotus,die hoopt ook door te breken als zangeres.
pi_184892193
paard geven :'( :'( :'( :'(
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:26:54 #89
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Er zijn pas 600 merken dierenvoer in Nederland. :)
Beetje onduidelijk waarom de overige bewoners er zo nodig bij moeten zitten.
Is meer een soort zakelijke bespreking.
Reclame voor maximo cq. de zak van Jessie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:28:05 #90
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892216
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef yvondenise het volgende:

[..]

Ja dat kan je ook zeggen van Lotus,die hoopt ook door te breken als zangeres.
Het is dan ook geen verplichting om erbij te zitten. Als iedereen binnenkomt om dwangmatig alles te doen om schuimpjes te misleiden, is dat voor mij de grens.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892219
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef yvondenise het volgende:

[..]

Ja dat kan je ook zeggen van Lotus,die hoopt ook door te breken als zangeres.
Als haar single gemaakt is is Lotus haar doel bereikt in utopia. En maar roepen dat ze er is om Utopia op te bouwen en als groep het geweldig gaat
Maar ja. Haar Utopia is als haar boomhut klaar zei ze tegen Shownieuws ;)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892230
Een dierenliefhebber, die een doorgefokt ras als een franse bulldog neemt. :X
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:29:11 #93
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892235
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef Zeyina het volgende:

[..]

En wat is het verschil met anderen die dingen daar willen doen?
Lotus wilt bekend worden. Merel met haar WRTW etc etc
Is toch geen vergelijk. Bij hem is het niet de droom of een talent wat hij wil ontwikkelen, hij wil gewoon cashen en gebruikt daar het naieve schuim voor.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892248
Hoogst interessant, hondenvoer
pi_184892254
Mike aan het graven vlakbij de waar ze hun batterijen wisselen enz
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
pi_184892255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Is toch geen vergelijk. Bij hem is het niet de droom of een talent wat hij wil ontwikkelen, hij wil gewoon cashen en gebruikt daar het naieve schuim voor.
Dat vul jij voor hem in
Het gaat hier ook meer om, er zijn voor je mede utopiaan als die ergens voor wilt staan.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:30:32 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892256
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:28 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Als haar single gemaakt is is Lotus haar doel bereikt in utopia. En maar roepen dat ze er is om Utopia op te bouwen en als groep het geweldig gaat
Maar ja. Haar Utopia is als haar boomhut klaar zei ze tegen Shownieuws ;)
Opbouwen is een vereiste, ander is het gauw over. Je doet meerdere dingen. Er is een gezamenlijk doel en zijn zijn persoonlijke doelen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Nee hoor echt om Jessy te beschermen heeft beschermde status en niet alleen op tv
Kan het ook zijn dat er niet veel te beschermen valt?? Hier zie je alles en wat hadden ze nou b.v. meer kunnen laten zien over de foto. 1 keer maakte hij een grapje in het voorbijgaan en legde de foto voorover, zou leuke tv kunnen zijn, en 1 keer loog Tim die zei dat die foto op het nachtkastje stond ( wat er volgens mij niet eens is) Hadden ze beiden kunnen laten op tv, op streams zagen wij het
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184892260
En Maaikie hij graaft door.
Life is a carnival
pi_184892262
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

En dan is prima toch? Genoeg voeding in de winkels.
dat is ook heel vaak de issue..mensen stappen alkeen over op een andere brok, als er iets met het dier is..allergie, niet aankomen, juist te dik worden ,ziek worden
Veel denken, me dier is gezond het gaat goed waarom zou ik veranderen en de drama's die daar bij kunnen komen kijken door gewenning als braken en diaree of gewoon niet eten omdat het smaakie bij de dieren niet aanstaat
pi_184892270
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef Zeyina het volgende:

[..]

En wat is het verschil met anderen die dingen daar willen doen?
Lotus wilt bekend worden. Merel met haar WRTW etc etc
Persoonlijke doelen, idealistische doelen en commerciële doelen.
pi_184892271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Opbouwen is een vereiste, ander is het gauw over. Je doet meerdere dingen. Er is een gezamenlijk doel en zijn zijn persoonlijke doelen.
Anderen hun persoonlijke doelen mag wel, maar niet die van Jessie (wat je daar ook maar zelf van vindt)

[ Bericht 2% gewijzigd door Gizmogirl28 op 08-02-2019 12:27:02 ]
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892273
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:30 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Kan het ook zijn dat er niet veel te beschermen valt?? Hier zie je alles en wat hadden ze nou b.v. meer kunnen laten zien over de foto. 1 keer maakte hij een grapje in het voorbijgaan en legde de foto voorover, zou leuke tv kunnen zijn, en 1 keer loog Tim die zei dat die foto op het nachtkastje stond ( wat er volgens mij niet eens is) Hadden ze beiden kunnen laten op tv, op streams zagen wij het
de reactie van Lotus en mike?
En het hele verhaal he..dat de foto steaf kreeg en "ze" op der buikje moest liggen
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:32:11 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892278
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:30 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat vul jij voor hem in
Het gaat hier ook meer om, er zijn voor je mede utopiaan als die ergens voor wilt staan.
Voor mij zou het ook wat uitmaken wat de achterliggende gedachte is. Ook de persoon is voor mij van belang. Jessie bepaalt voor anderen alles, maar verwacht wel dat anderen enthousiast zijn voor zijn doel (wat ook resulteert in reclame, zo van, kijk iedereen vindt dat).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892287
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:31 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Persoonlijke doelen, idealistische doelen en commerciële doelen.
Ik zeg er niet mee hoe ik er tegen aan kijk. En nee ik ben geen fan van Jessie. Maar het is hypocriet om zijn persoonlijk doel af te kraken en van anderen het oké te vinden.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892289
Er wordt dus een gleuf gegraven van de Silo naar de Zenderkamer/batterijen hok
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
pi_184892290
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is dan ook geen verplichting om erbij te zitten. Als iedereen binnenkomt om dwangmatig alles te doen om schuimpjes te misleiden, is dat voor mij de grens.
klopt maar vaak dringen ze er bij elkaar op aan om te komen en de meesten doen dat ook wel . Oh nee, een paar niet
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184892299
leuk gesprekje dit
over Dierenvoeding
stukje educatie aanbieden ..
gunfactor
pi_184892304
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:31 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. Het is goed met je.
Anderen hun persoonlijke doelen mag wel, maar niet die van Jessie (wat je daar ook maar zelf van vindt)
Persoonlijk doel van Jessie? :D
Kom nou toch. Zoveel weet hij er niet van. Dieren moeten eten wat wij hun geven, ze eten elke dag hetzelfde. En dan zelf een doorgefokt hondje als huisdier hebben. 8)7
pi_184892311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:33 schreef schizolientje het volgende:

[..]

klopt maar vaak dringen ze er bij elkaar op aan om te komen en de meesten doen dat ook wel . Oh nee, een paar niet
Ik denk dat ze soms verplicht zijn om bij bepaalde dingen te zitten :Y
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
pi_184892323
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:31 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

de reactie van Lotus en mike?
En het hele verhaal he..dat de foto steaf kreeg en "ze" op der buikje moest liggen
ik zou willen dat je dat stukje nog een keer kan kijken, was zeer komisch
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184892333
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:32 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik zeg er niet mee hoe ik er tegen aan kijk. En nee ik ben geen fan van Jessie. Maar het is hypocriet om zijn persoonlijk doel af te kraken en van anderen het oké te vinden.
Het is helemaal geen persoonlijk doel van Jessie, het is een comerciëel doel. Hij hoopt er buiten een boeming business mee op te zetten.
Het had ook om vissenvoer kunnen gaan, of tuinaarde, of of of
pi_184892336
streamlock
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:36:19 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892343
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:30 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dat is ook heel vaak de issue..mensen stappen alkeen over op een andere brok, als er iets met het dier is..allergie, niet aankomen, juist te dik worden ,ziek worden
Veel denken, me dier is gezond het gaat goed waarom zou ik veranderen en de drama's die daar bij kunnen komen kijken door gewenning als braken en diaree of gewoon niet eten omdat het smaakie bij de dieren niet aanstaat
Sowieso, als je dier goed gaat, waarom zou je decadent over moeten stappen op een duur 'merk'?
Om te kunnen zeggen, mijn dier eet ...........
Dit onzin is al teveel aan de orde. Hoe kan ik de argeloze consulent geld uit de zakken kloppen en dan jezelf erop beroepen dat je die dommerkes bij de neus hebt genomen. Dan ben je een goede zakenman. Hoe belazer je de kluit en word je er zelf rijk van.

In Uto 1, had hij gedacht met tattoo's te cashen. Easy money, vooral omdat een ander het werk deed.
Hij gaat maar lekker werken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892347
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef schizolientje het volgende:

[..]

ik zou willen dat je dat stukje nog een keer kan kijken, was zeer komisch
Jij vond het komisch. Ik vond het vernederend.
Eindeloze discussie.
pi_184892350
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Is toch geen vergelijk. Bij hem is het niet de droom of een talent wat hij wil ontwikkelen, hij wil gewoon cashen en gebruikt daar het naieve schuim voor.
En Lotus doet straks al die ahum, duizenden optredens voor niks, denk je?
pi_184892359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Persoonlijk doel van Jessie? :D
Kom nou toch. Zoveel weet hij er niet van. Dieren moeten eten wat wij hun geven, ze eten elke dag hetzelfde. En dan zelf een doorgefokt hondje als huisdier hebben. 8)7
Ik vind het ook BS
Maar voor anderen zooi lezingen of presentaties gaat men er wel bij zitten en als het bij Jessie gevraagd wordt is het ineens terecht dat men er niet bij wilt, want het is commercieel of geen persoonlijk doel etc etc.
Kom op Merel en haar doel. Ook BS,
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892364
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
streamlock
Die zag niemand aankomen :R
KLotus achter de computer.
SOONY
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:37:56 #119
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:33 schreef schizolientje het volgende:

[..]

klopt maar vaak dringen ze er bij elkaar op aan om te komen en de meesten doen dat ook wel . Oh nee, een paar niet
Het is knap irritant als het niet van toepassing is. Wat moet men hiermee?
Adriaan valt al in slaap.
Gisteren Shelley met haar onvoorbereid winkelgedoe.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:38:20 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892378
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef Danchelle het volgende:

[..]

En Lotus doet straks al die ahum, duizenden optredens voor niks, denk je?
Ze zal ervoor moeten werken en zal eerst voldoende talent moeten hebben.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892381
meeste tikkers weten toch inmidd
wel dat er zero rls kandidaten
zero in de buitenwereld heeft verdiend
wat men in de rls heeft getracht op te zetten
pi_184892390
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik vind het ook BS
Maar voor anderen zooi lezingen of presentaties gaat men er wel bij zitten en als het bij Jessie gevraagd wordt is het ineens terecht dat men er niet bij wilt, want het is commercieel of geen persoonlijk doel etc etc.
Kom op Merel en haar doel. Ook BS,
Merel is 1 grote BS, maar haar onderwerp is wel een maatschappelijk probleem.
Dit niet.
En dat ze niet bij elkaar gaan zitten, is vooral aan de sfeer en onduidelijkheid te danken.
pi_184892404
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef Danchelle het volgende:

[..]

En Lotus doet straks al die ahum, duizenden optredens voor niks, denk je?
ik hoop voor der dat het 1000 worden, maar dat zal denk ik alleen draaien zolang ze in utopia is
Dat zie je aan house of tallent.. tis gestopt, maar niemand heeft daarna nog iets uitgebracht
pi_184892408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
meeste tikkers weten toch inmidd
wel dat er zero rls kandidaten
zero in de buitenwereld heeft verdiend
wat men in de rls heeft getracht op te zetten
Tuurlijk weten wij dat,alleen Jessie nog niet. :)
pi_184892412
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Merel is 1 grote BS, maar haar onderwerp is wel een maatschappelijk probleem.
Dit niet.
En dat ze niet bij elkaar gaan zitten, is vooral aan de sfeer en onduidelijkheid te danken.
Dat vind jij. Er zijn er hier bijv ook al die balen dat het op stream 2 is
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892422
Die kale plek op Timo’s hoofd wordt alleen maar groter in Utopia. Wegwezen dus......
SOONY
pi_184892431
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze zal ervoor moeten werken en zal eerst voldoende talent moeten hebben.
Dat moet iedereen toch, of dat nou een Lotus, jessie, Franny of wie dan ook is. Ik zie dus geen verschil in dat schuimpjes verhaal... ze zitten er allemaal uit een soort van egotripperij.
pi_184892442
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:39 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat vind jij. Er zijn er hier bijv ook al die balen dat het op stream 2 is
Hondenvoer is een maatschappelijk probleem? :D
Ik vind doorgefokte honden een maatschappelijk probleem, daar zit veel dierenleed. :Y
pi_184892451
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:40 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Dat moet iedereen toch, of dat nou een Lotus, jessie, Franny of wie dan ook is. Ik zie dus geen verschil in dat schuimpjes verhaal... ze zitten er allemaal uit een soort van egotripperij.
Ze willen beroemd worden en niksnutterig geld binnenharken :7
SOONY
pi_184892457
Lotus, Timm, Shelly .. Cilo vide
pltteren en pc

beneden
presentatie .. dierenvoeding
10 kg .. 60,-
koekoek
andere 10 kg kg 80,-

lam, zalm eekhoorn, hagedis
roept u maar
koekjes 100gram 5,-
ketjeng
goede snack
klein voordeel
ook leu bij de borrel
pi_184892466
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Sowieso, als je dier goed gaat, waarom zou je decadent over moeten stappen op een duur 'merk'?
Om te kunnen zeggen, mijn dier eet ...........
Dit onzin is al teveel aan de orde. Hoe kan ik de argeloze consulent geld uit de zakken kloppen en dan jezelf erop beroepen dat je die dommerkes bij de neus hebt genomen. Dan ben je een goede zakenman. Hoe belazer je de kluit en word je er zelf rijk van.

In Uto 1, had hij gedacht met tattoo's te cashen. Easy money, vooral omdat een ander het werk deed.
Hij gaat maar lekker werken.
ik denk dat je als consument ook zelf kan kijken op een zak wat er in zit. Ik had een opvanghond die speciale ( dure) voeding zou moeten hebben, de ingrediënten vergeleken met die van het voer bij de Lidle, exact hetzelfde, ook in procenten, en hij is vrolijk 14 geworden ( 2 toen ik hem kreeg) Dus zelf kun je ook goed opletten wat je koopt. Maar er zijn veel mensen die alleen maar naar de prijs kijken en alleen duur is goed.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:42:30 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892469
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:40 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Dat moet iedereen toch, of dat nou een Lotus, jessie, Franny of wie dan ook is. Ik zie dus geen verschil in dat schuimpjes verhaal... ze zitten er allemaal uit een soort van egotripperij.
Jessie wil straks slapend rijk worden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892470
Timo naast KLotus, ja na de brieven en de suggestieve woorden moet hij haar wel stalken.
SOONY
pi_184892478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:41 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hondenvoer is een maatschappelijk probleem? :D
Ik vind doorgefokte honden een maatschappelijk probleem, daar zit veel dierenleed. :Y
Jij geeft er mee aan dat Jessie zijn onderwerp niet belangrijk genoeg is want het is geen maatschappelijk probleem. Dat is wat ik bedoelde. Dat jij dat hondenvoer niet belangrijk vindt
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Merel is 1 grote BS, maar haar onderwerp is wel een maatschappelijk probleem.
Dit niet.
En dat ze niet bij elkaar gaan zitten, is vooral aan de sfeer en onduidelijkheid te danken.
merel der doel vind ik ok dat daar aandacht aan geschonken word..
Maar ik vind dan weer niet dat een merel daar de geschikte persoon voor is.. juist eerder een Franny door haar eigen levensverhaal..

Bij merel heb ik juist het idee bekend worden door het leed van andere , terwijl franny het juist zelf een soort van (en erger) heeft meegemaakt
pi_184892485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Jij vond het komisch. Ik vond het vernederend.
Eindeloze discussie.
oke maar je hebt het tenminste wel gezien begrijp ik
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184892502
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lotus, Timm, Shelly .. Cilo vide
pltteren en pc

beneden
presentatie .. dierenvoeding
10 kg .. 60,-
koekoek
andere 10 kg kg 80,-

lam, zalm eekhoorn, hagedis
roept u maar
koekjes 100gram 5,-
ketjeng
goede snack
klein voordeel
ook leu bij de borrel
_O-
pi_184892505
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze willen beroemd worden en niksnutterige geld binnenharken :7
En zo is het.
En dan heeft men het hier altijd neerbuigend over de schuimpjes. Van s morgens vroeg tot s avonds laat streamen, word je ook wel wat schuimerig van hoor. De pot en de ketel...
pi_184892509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is knap irritant als het niet van toepassing is. Wat moet men hiermee?
Adriaan valt al in slaap.
Gisteren Shelley met haar onvoorbereid winkelgedoe.
en wat dacht je van Merel met haar tamtam, bleek alleen maar promotie voor haar kleding en maandag komt er een spreker met hetzelfde verhaal en moeten de bewoners weer in haar kleding verschijnen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184892513
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jessie wil straks slapend rijk worden.
Zouden we dat niet allemaal willen?
pi_184892527
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:43 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Jij geeft er mee aan dat Jessie zijn onderwerp niet belangrijk genoeg is want het is geen maatschappelijk probleem. Dat is wat ik bedoelde. Dat jij dat hondenvoer niet belangrijk vindt
Je snapt toch wel wat een maatschappelijk probleem is?
Dat zijn eerder slechte broodfokkers dan voer. Als je echt een dierenliefhebber bent en het gaat om de welzijn, dan pak je dat aan.
pi_184892529
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:43 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Jij geeft er mee aan dat Jessie zijn onderwerp niet belangrijk genoeg is want het is geen maatschappelijk probleem. Dat is wat ik bedoelde. Dat jij dat hondenvoer niet belangrijk vindt
dierenvoer is belangrijk..maar er is genoeg in alle soorten smaken en prijsklasse en zelfs op ras de een stopt er meer granen en groente in de ander meer vlees
Dierenvoer loopt toch wel..of het de goedkope in de supermarkt is of de dure in de groothandel
Men laat immers in princippe niet zijn dier verhongeren

Een probleem in de beschaving word vaak niet erkent, zeker als je het zelf nooit van dichtbij heb meegemaakt..dus kan het geen kwaad mensen erop te wijzen en of wakker te maken
pi_184892530
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:43 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

merel der doel vind ik ok dat daar aandacht aan geschonken word..
Maar ik vind dan weer niet dat een merel daar de geschikte persoon voor is.. juist eerder een Franny door haar eigen levensverhaal..

Bij merel heb ik juist het idee bekend worden door het leed van andere , terwijl franny het juist zelf een soort van (en erger) heeft meegemaakt
:Y
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:47:56 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:42 schreef schizolientje het volgende:

[..]

ik denk dat je als consument ook zelf kan kijken op een zak wat er in zit. Ik had een opvanghond die speciale ( dure) voeding zou moeten hebben, de ingrediënten vergeleken met die van het voer bij de Lidle, exact hetzelfde, ook in procenten, en hij is vrolijk 14 geworden ( 2 toen ik hem kreeg) Dus zelf kun je ook goed opletten wat je koopt. Maar er zijn veel mensen die alleen maar naar de prijs kijken en alleen duur is goed.
Klopt. Ga ook altijd voor een goedkoper variant als dat net zo goed is. Koop niemand iets omdat het mij aangepraat wordt, of in verhouding het geld niet waard is.
Luxe van de westerse maatschappij. In de supermarkt liggen er tig soorten van alles, en een behoorlijk deel wordt uiteindelijk weggegooid. Ben tegen verspilling. Niet dwangmatig, maar daar waar het obvious is, ben ik tegen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892557
Meneers verhaal klopt niet helemaal. Zijn voer is geweldig, geen allergieën, voedzaam gezond.
Maar niet beginnen met lam, want als er allergiën heeft kan je het niet meer reduceren door lamsvlees. :?
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:49:32 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892566
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:45 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Zouden we dat niet allemaal willen?
Dat kan niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892584
Adriaan gaat even los over de schijf van 5. _O- _O-
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:50:25 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892585
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:44 schreef schizolientje het volgende:

[..]

en wat dacht je van Merel met haar tamtam, bleek alleen maar promotie voor haar kleding en maandag komt er een spreker met hetzelfde verhaal en moeten de bewoners weer in haar kleding verschijnen
Idem, ook onzin.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892587
Wat een gezever over er wel of niet bij zitten, loteloris maakt muziek en heb niemand horen klagen dat ze er bij MOETEN zitten,sterker nog merendeel wordt er blij van eens wat muziek te horen.

Dierenvoeding moet maar net je interesse liggen, is nogal specifiek, sommigen zullen het als "saai" ervaren

Laat het aan die 15 molloten (oeps verkeerde show 😁) lekker boeiuh 😆
pi_184892598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Je snapt toch wel wat een maatschappelijk probleem is?
Dat zijn eerder slechte broodfokkers dan voer. Als je echt een dierenliefhebber bent en het gaat om de welzijn, dan pak je dat aan.
Ja Dat snap ik wel. Ik snap ook dat je er anderen dingen bij haalt dan waar ik het over heb. :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892599
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Adriaan gaat even los over de schijf van 5. _O- _O-
het zijn dieren adriaan die leven niet met de schijf van 5
pi_184892608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:44 schreef schizolientje het volgende:

[..]

en wat dacht je van Merel met haar tamtam, bleek alleen maar promotie voor haar kleding en maandag komt er een spreker met hetzelfde verhaal en moeten de bewoners weer in haar kleding verschijnen
Geen woorden voor die hypocriete trut. :r :r
pi_184892612
De schijf van 5. Mijn melkproducten worden wegehaald door die viequhhheuhn
SOONY
pi_184892613
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja Dat snap ik wel. Ik snap ook dat je er anderen dingen bij haalt dan waar ik het over heb. :Y
Zoals?
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:53:17 #155
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892614
Zag net die smurf (Jens) kluiven op zo'n hondenstaaf. Zag die mevrouw met een vies gezicht en vol afschuw kijken. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892617
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:51 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

het zijn dieren adriaan die leven niet met de schijf van 5
Hij moest toch tussendoor even zijn ei kwijt.....o wacht. :D _O-
pi_184892625
Geitjes op stream 3. Fuck de silo boven inderdaad *)
SOONY
pi_184892626
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892632
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Zag net die smurf (Jens) kluiven op zo'n hondenstaaf. Zag die mevrouw met een vies gezicht en vol afschuw kijken. _O-
Offtopic.. ik heb hier ook zon dierenwinkel verkoper die een hap katten blikvoer nam
pi_184892633
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:54 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
O+
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:54:52 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Je snapt toch wel wat een maatschappelijk probleem is?
Dat zijn eerder slechte broodfokkers dan voer. Als je echt een dierenliefhebber bent en het gaat om de welzijn, dan pak je dat aan.
Yep, dat is het grootste probleem bij ziektes onder de huisdieren. Gaat mij eerder aan het hart.
De meeste honden heb prima eten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892638
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Zag net die smurf (Jens) kluiven op zo'n hondenstaaf. Zag die mevrouw met een vies gezicht en vol afschuw kijken. _O-
Jensie gaat de afgelopen dagen best ver ja _O-
SOONY
pi_184892646
zolang de hond een natte neus heeft is het goed
pi_184892647
Word toch wel opgenomen he van die dierenvoeding..
Hebben ze iets intresants kan ik het weer niet zien
pi_184892648
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184892649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Yep, dat is het grootste probleem bij ziektes onder de huisdieren. Gaat mij eerder aan het hart.
De meeste honden heb prima eten.
Precies. Jessie heeft het over jeuk bij zijn hondje, dat is wel het minste probleem bij zo'n beestje. :X
pi_184892651
Mike heeft weer eens een kater?
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:56:30 #169
241662 Jian
Well, well, well
pi_184892654
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat een gezever over er wel of niet bij zitten, loteloris maakt muziek en heb niemand horen klagen dat ze er bij MOETEN zitten,sterker nog merendeel wordt er blij van eens wat muziek te horen.

Dierenvoeding moet maar net je interesse liggen, is nogal specifiek, sommigen zullen het als "saai" ervaren

Laat het aan die 15 molloten (oeps verkeerde show 😁) lekker boeiuh 😆
Dit dus, laat iedereen die geïnteresseerd is in dierenvoer er lekker bij gaan zitten, dat geldt voor alle onderwerpen wat mij betreft, gewoon op vrijwillige basis. Waarom moet iedereen erbij zitten? Ze zijn toch geen personeel van Jessie ofzo? Als je niet van muziek houdt blijf je weg bij Lotus die een liedje zingt en als je niet geïnteresseerd bent in dierenvoer dan blijf je weg als Jessie lult over dierenvoer. Wat een gelul!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:57:11 #170
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892657
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:54 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Offtopic.. ik heb hier ook zon dierenwinkel verkoper die een hap katten blikvoer nam
Dat kan. Ken ook een oud buurmeisje, die vroeger kattenbrokjes at. Vond ze heerlijk. Er zullen altijd mensen zijn met aparte gewoontjes. Ik hoef het niet. Het normale proces in het vervaardigen van eten voor mensen vind ik al niets, of vertrouw ik niet. :X
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:57:35 #171
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892660
Fok is heel traag? Nog meer mensen last van?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892662
SOONY
pi_184892669
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:54 schreef Kannietmissen het volgende:

[..]

Hoezo door gefokt? We hebben ook al dierenartsen bij de COS
Dierenarts? Als je een beetje betrokken bent bij honden weet je wel iets over doorgefokte honden en de problemen die dat opleveren.

https://www.rashondenwijzer.nl/top-10-zieke-hondenrassen
pi_184892670
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:54 schreef Kannietmissen het volgende:

[..]

Hoezo door gefokt? We hebben ook al dierenartsen bij de COS
nee hoor das gewoon intresse hebben in dieren de soorten en de rassen, hoe ze vroeger kwa uiterlijk waren , en hoe men ze nu fokt (volgens nieuwe rassenstandaard)
Stukje inteelt en lijnteelt en genetica..
Eigenlijk dingen waar juist een dierenarts ver weg bij blijft
(Ja ik ben een ex - kattenfokster)
pi_184892676
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:59:05 #176
241662 Jian
Well, well, well
pi_184892679
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:54 schreef Kannietmissen het volgende:

[..]

Hoezo door gefokt? We hebben ook al dierenartsen bij de COS
Waarschijnlijk niet, wel mensen die wel eens wat anders lezen dan de Cos en de laatste roddels op FB.....
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:59:11 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892682


Ook te ver doorgefokt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892696
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:59 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]

Ook te ver doorgefokt
:D _O-
pi_184892706
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:59 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]

Ook te ver doorgefokt
Zo te zien is zijn hondenvoer wat minder gunstig voor de vacht
pi_184892709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Precies. Jessie heeft het over jeuk bij zijn hondje, dat is wel het minste probleem bij zo'n beestje. :X
mijn hond verging van de jeuk, stonk uit haar bek ik heb werkelijk alles geprobeerd, op gegeven moment had ze een abses bij haar oog/wang die open was gebarsten, naar dierenarts bleek dat ze een rotte kies had, toen die eruit was had ik een vrolijke hond, geen jeuk meer en geen stinkende adem meer. Dus waarschijnlijk al jaren rond gelopen met een rotte kies.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:01:51 #181
388664 crew  Dotteke
pi_184892718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iemand een link van die trainings pakken en truien?
Ga je er een kopen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:02:15 #182
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892722
Wat is het toch een karikatuur

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892739
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:02 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch een karikatuur

[ afbeelding ]
vergiftigd iedereen met haar nep lach
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184892742
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:00 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

mijn hond verging van de jeuk, stonk uit haar bek ik heb werkelijk alles geprobeerd, op gegeven moment had ze een abses bij haar oog/wang die open was gebarsten, naar dierenarts bleek dat ze een rotte kies had, toen die eruit was had ik een vrolijke hond, geen jeuk meer en geen stinkende adem meer. Dus waarschijnlijk al jaren rond gelopen met een rotte kies.
:D Zielig, maar gelukkig een simpele oplossing.
Mijn hond had een blaassteen en moest geopereerd worden en daarna aan dure dieetvoer.
Maar kijk bij mijn link: een franse bulldog heeft grote kans op voedselallergiën. Dat heeft dus meer te maken met het (doorgefokte) ras, dan met het voer.
pi_184892747
Denk niet dat Jessie ooit nog iets voor Shelly gaat doen met de desinteresse die ze toont
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:04:32 #186
388664 crew  Dotteke
pi_184892753
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Er zijn pas 600 merken dierenvoer in Nederland. :)
Beetje onduidelijk waarom de overige bewoners er zo nodig bij moeten zitten.
Is meer een soort zakelijke bespreking.
Omdat hij wil laten zien hoe goed hij wel niet is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184892761
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:02 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch een karikatuur

[ afbeelding ]
Vreselijk mens met een rot karakter
En eerdaags ook nog een gat in haar wang van al dat bijten
pi_184892764
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:03 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:D Zielig, maar gelukkig een simpele oplossing.
Mijn hond had een blaassteen en moest geopereerd worden en daarna aan dure dieetvoer.
Maar kijk bij mijn link: een franse bulldog heeft grote kans op voedselallergiën. Dat heeft dus meer te maken met het (doorgefokte) ras, dan met het voer.
ja net als nierproblemen en dus niervoeding een groot probleem is bij de persische kat..
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:05:24 #189
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892768
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:03 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

vergiftigd iedereen met haar nep lach
en haar gestook en haat naar Jessie.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:05:41 #190
388664 crew  Dotteke
pi_184892774
Nou Jessie 35% van de streamers gaan jou product kopen, daarvan heeft niet iedereen een hond of kat.
Dus reken je zelf niet rijk knulletje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:06:00 #191
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892778
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892783
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:05 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ja net als nierproblemen en dus niervoeding een groot probleem is bij de persische kat..
:Y
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:06:43 #193
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_184892790
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Je snapt toch wel wat een maatschappelijk probleem is?
Dat zijn eerder slechte broodfokkers dan voer. Als je echt een dierenliefhebber bent en het gaat om de welzijn, dan pak je dat aan.
:Y En begin bij jezelf door niet een ras te kopen die goedkoper is en laat je goed informeren voordat je er aan begint......zolang er kopers zijn blijven broodfokkers bestaan....... ;(
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:07:03 #194
388664 crew  Dotteke
pi_184892798
Jessie is er dagelijks in zijn hoofd mee bezig de knul
Dan moet het wel gaan lopen natuurlijk _O-
Hoop dat het een dikke flop wordt,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:07:39 #195
241662 Jian
Well, well, well
pi_184892803
Het wachten is op Martin Gaus :')
pi_184892804
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:06 schreef zodeju het volgende:

[..]

:Y En begin bij jezelf door niet een ras te kopen die goedkoper is en laat je goed informeren voordat je er aan begint......zolang er kopers zijn blijven broodfokkers bestaan....... ;(
_O_ _O_ _O_
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:08:05 #197
388664 crew  Dotteke
pi_184892810
Hebben die lui nu zelf dierenvoer meegenomen is of is dit al het product wat het knulletje (jessie) wil gaan verkopen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:08:56 #198
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892821
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Hebben die lui nu zelf dierenvoer meegenomen is of is dit al het product wat het knulletje (jessie) wil gaan verkopen?
Dat snap ik ook niet. Want Jessie wil het gaan verkopen, maar die mensen willen op de markt gaan staan. :?
pi_184892831
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:05 schreef mazaru het volgende:

[..]

en haar gestook en haat naar Jessie.
en jessie naar haar
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184892841
Wat ziet Hiske er vreselijk vies uit. :X :r
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:10:14 #202
388664 crew  Dotteke
pi_184892843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:09 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet. Want Jessie wil het gaan verkopen, maar die mensen willen op de markt gaan staan. :?
mmmmmmmmmmm misschien het programma opgelicht maar eens gaan mailen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:10:26 #203
388664 crew  Dotteke
pi_184892846
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:10:35 #204
241662 Jian
Well, well, well
pi_184892851
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:06 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

gaan we weer.. en jessie is heilig

Ik ga de modjes hier begrijpen
Joh, pruttelt een uurtje door, incl. wat volgers, "so say it the sheperd, so say it the flog" en dan is het weer over voor een paar uur. Hou vol ;)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:10:40 #205
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

en jessie naar haar
Jessie heeft meer dan genoeg pogingen gewaagd om de goede vrede te bewaren. Zij is vanaf het moment dat hij binnenkwam 1 bonk haat en jaloezie.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892863
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]

mmmmmmmmmmm misschien het programma opgelicht maar eens gaan mailen :P
De man zei net ook: hoe zie je mij in jouw plaatje. Daar moet Jessie nog over nadenken. :?
pi_184892869
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:02 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch een karikatuur

[ afbeelding ]
Heeft vast al eelt van hetbijten op de binnenkant van haar wang.
pi_184892876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:06 schreef zodeju het volgende:

[..]

:Y En begin bij jezelf door niet een ras te kopen die goedkoper is en laat je goed informeren voordat je er aan begint......zolang er kopers zijn blijven broodfokkers bestaan....... ;(
daar zijn ze hard mee bezig
Fokkers moeten verschillende cursussen gaan volgen om een erkend fokkers registratie te gaan halen.. is er nog lang niet door maar ze zijn er mee bezig

Duurkoop is zeker in de fokkers wereld niet altijd goedkoop
En andersom ook niet
Duurkoop dus het opjagen van de prijs kan ook te maken hebben met de aanschaf van oudere dieren uit *beschermde lijnen*
Die vaak extreem duur zijn
Maar hoeft niks te zeggen uiteindelijk over de kwaliteit van het product (het nest)
pi_184892879
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Jessie heeft meer dan genoeg pogingen gewaagd om de goede vrede te bewaren. Zij is vanaf het moment dat hij binnenkwam 1 bonk haat en jaloezie.
En dat gebeurt nu op de streams? :?
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:12:17 #210
388664 crew  Dotteke
pi_184892882
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Jessie heeft meer dan genoeg pogingen gewaagd om de goede vrede te bewaren. Zij is vanaf het moment dat hij binnenkwam 1 bonk haat en jaloezie.
Ik zie het meer dat ze hem haarfijn aan voelt en weet hoe verrot hij is.
Ze heeft hem door, en dat kan hij niet aan
Gaan steeds meer Utopianen hem doorkrijgen, nu moeten ze nog zo flink worden dat ze er wat van gaan zeggen net als Lotus doet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184892889
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef eskil het volgende:

[..]

Heeft vast al eelt van hetbijten op de binnenkant van haar wang.
Ik voorzie eerder een groot gat in de wang
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:12:35 #212
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892890
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef eskil het volgende:

[..]

Heeft vast al eelt van hetbijten op de binnenkant van haar wang.
Ze zal wel denken dat het er sexy uitziet _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:12:40 #213
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892892
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Jessie heeft meer dan genoeg pogingen gewaagd om de goede vrede te bewaren. Zij is vanaf het moment dat hij binnenkwam 1 bonk haat en jaloezie.
Jessie heeft met iedereen problemen die niet doet wat hij wil en zegt. De zwakke mensen en parasieten kiezen voor de weg van het schaap.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:12:58 #214
388664 crew  Dotteke
pi_184892897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

De man zei net ook: hoe zie je mij in jouw plaatje. Daar moet Jessie nog over nadenken. :?
Ik denk het wel in te kunnen vullen waar Jessie hem ziet zitten...........helemaal niet :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:12:58 #215
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_184892898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Hebben die lui nu zelf dierenvoer meegenomen is of is dit al het product wat het knulletje (jessie) wil gaan verkopen?
Omdat hij voor dat hij binnenkwam er al mee bezig was denk ik dat het bij de deal hoort om terug te komen...... :') Dat hij zijn hondje een hele tijd moet missen die hij net heeft maakt hem niet uit.
pi_184892901
Tim leest een leifdesgedicht voor.....zap. :X
pi_184892907
Denk dat Adriaan aan het van de Vegan maand wel wat aangekomen is
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184892910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik denk het wel in te kunnen vullen waar Jessie hem ziet zitten...........helemaal niet :D
De man zei iets over, want de 4 weken......en toen SL. Niet voor niets lijkt me.
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:14:02 #219
388664 crew  Dotteke
pi_184892911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:12 schreef zodeju het volgende:

[..]

Omdat hij voor dat hij binnenkwam er al mee bezig was denk ik dat het bij de deal hoort om terug te komen...... :') Dat hij zijn hondje een hele tijd moet missen die hij net heeft maakt hem niet uit.
Mooi die grote dierenvriend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184892912
Gaan we weer :O
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:14:38 #221
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892922
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan we weer :O
Jij schrijft het. Ik denk het.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:14:43 #222
388664 crew  Dotteke
pi_184892925
Het valt me mee dat Adriaan er bij is gaan zitten, het is toch niet vegan dat voer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:15:13 #223
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892931
Kijk hem liggen... de harde werker :')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892934
Chris weer irritant doen
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:15:33 #225
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_184892936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

De man zei net ook: hoe zie je mij in jouw plaatje. Daar moet Jessie nog over nadenken. :?
50/50 80/20 30/70 kan me wat bij voorstellen dat hij moet nadenken.... :D
pi_184892939
Mike is zijn alcohol kater aan het uitzweten
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184892940
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem liggen... de harde werker :')
[ afbeelding ]
Hij is al bezig geweest met graven, gisteren voelde hij zich al niet lekker dus :)
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:15:57 #228
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892941
Ga toch weg Christel. Die lul mankeert niets. Tenzij luiheid een ziekte is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892942
Mike ligt op bed. Christel is bij hem. Hij kreeg net een zweeetaanval en wilde ff leggen.
Christel denkt dat hij koort heeft. Ze houdt hem in de gaten.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:15:58 #230
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892943
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:12 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze zal wel denken dat het er sexy uitziet _O-
Ach, dat is haar tic. Jessie bijt op zijn nagels, snuift constant etc.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:16:01 #231
388664 crew  Dotteke
pi_184892946
Het gaat niet lekker met Mike, Christel voelt of hij koorts heeft
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184892950
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike is zijn alcohol kater aan het uitzweten
Knap want hij heeft geen alcohol gehad :')
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:16:32 #233
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892954
Christel: Je hebt wel een heel warm hoofd.
DUH!!! Hij ligt aangekleed met een muts op in zijn nest! 8)7
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892958
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:15 schreef zodeju het volgende:

[..]

50/50 80/20 30/70 kan me wat bij voorstellen dat hij moet nadenken.... :D
dus jessie/utopia word leveransier niks geen eigen dietenvoeding
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 11:16:57 #235
388664 crew  Dotteke
pi_184892959
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Hij is al bezig geweest met graven, gisteren voelde hij zich al niet lekker dus :)
Gisteren avond inderdaad, voelde hij zich in ene keer niet lekker
Nu heeft hij zweetaanvallen

Overr een uurtje is hij weer mike zegt hij
Christel houdt hem in de gaten zegt ze
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:17:11 #236
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892960
D
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Knap want hij heeft geen alcohol gehad :')
Dat zou dan voor het eerst zijn sinds hij binnen is gekomen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892962
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:12 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Ik voorzie eerder een groot gat in de wang
Ja, eigenlijk wel.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:17:18 #238
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:12 schreef zodeju het volgende:

[..]

Omdat hij voor dat hij binnenkwam er al mee bezig was denk ik dat het bij de deal hoort om terug te komen...... :') Dat hij zijn hondje een hele tijd moet missen die hij net heeft maakt hem niet uit.
Ik hoop dat men dat gehoord heeft wat hij niet meer onder stoelen of banken kan schuiven.
Hij is in Utopia gekomen om rijk te kunnen worden over de rug van huisdieren en hun baasjes.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184892972
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:16 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dus jessie/utopia word leveransier niks geen eigen dietenvoeding
Dat was meteen toch al duidelijk? Hij gaat echt zelf geen brokjes maken. _O-
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:17:50 #240
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892973
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik hoop dat men dat gehoord heeft wat hij niet meer onder stoelen of banken kan schuiven.
Hij is in Utopia gekomen om rijk te kunnen worden over de rug van huisdieren en hun baasjes.
8)7
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184892977
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem liggen... de harde werker :')
[ afbeelding ]
altijd excuses he die jongen als ie om de dag maar een hele dag in zijn nest kan liggen
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:18:21 #242
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892980
Mike heeft echt iets onder de leden. Gisteren voelde hij zich niet goed. Buikpijn. Nu schijnt hij koorts te hebben. Kan. Uitzieken maar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:18:48 #243
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184892986
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:18 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

altijd excuses he die jongen als ie om de dag maar een hele dag in zijn nest kan liggen
En iedere maand een week achter elkaar.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:19:19 #244
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184892995
Je k
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

8)7
Je kunt op je hoofd slaan wil je wilt, maar spreek hem dan maar tegen. Zeg het al vanaf hij binnengekomen is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184893001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik hoop dat men dat gehoord heeft wat hij niet meer onder stoelen of banken kan schuiven.
Hij is in Utopia gekomen om rijk te kunnen worden over de rug van huisdieren en hun baasjes.
Over de rug van is overdreven. Het is dierenvoer, niets meer niets minder. Het is gewoon een product, waarmee hij geld denkt te kunnen verdienen. Ook niets mis mee, maar het verhaal erom heen hoeft ook niet. En ik denk dat hij het vooral voor buiten wil opzetten en Utopia als platvorm gebruikt.
pi_184893003
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:18 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

altijd excuses he die jongen als ie om de dag maar een hele dag in zijn nest kan liggen
Knap want hij is al wel uit bed geweest en heeft buiten lopen graven, en toen voelde hij zich ineens niet goed :)
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
pi_184893005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat was meteen toch al duidelijk? Hij gaat echt zelf geen brokjes maken. _O-
hij was er zo van overtuigt dat er een eigen voeding kwam..verzon zelfs een naam
Maar dit word gewoon onder de bestaande naam verkocht

Welk merk is het eigenlijk?
pi_184893009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

De man zei net ook: hoe zie je mij in jouw plaatje. Daar moet Jessie nog over nadenken. :?
Hahahahaha wat een faal dit. Dacht dat Jessie een heel uitgewerkt plan had en een strategie om "zijn" diervoer in de markt te gaan zetten. Dus niet.
Life is a carnival
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:20:26 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184893016
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:18 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

altijd excuses he die jongen als ie om de dag maar een hele dag in zijn nest kan liggen
Ik dacht net te zien en horen dat Christel voelde en zei dat hij koorts had.
Het moet niet gekker worden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:20:53 #250
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893019
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Knap want hij is al wel uit bed geweest en heeft buiten lopen graven, en toen voelde hij zich ineens niet goed :)
Wat is hij toch geweldig. Een half uur graven en dan gelijk je nest weer in.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:21:13 #251
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893025
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184893027
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Hahahahaha wat een faal dit. Dacht dat Jessie een heel uitgewerkt plan had en een strategie om "zijn" diervoer in de markt te gaan zetten. Dus niet.
Nee, er moet nog van alles bedacht en ingevuld worden. :Y
pi_184893044
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat is hij toch geweldig. Een half uur graven en dan gelijk je nest weer in.
Logisch toch als je niet lekker voelt :)
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:22:22 #254
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_184893046
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

daar zijn ze hard mee bezig
Fokkers moeten verschillende cursussen gaan volgen om een erkend fokkers registratie te gaan halen.. is er nog lang niet door maar ze zijn er mee bezig

Duurkoop is zeker in de fokkers wereld niet altijd goedkoop
En andersom ook niet
Duurkoop dus het opjagen van de prijs kan ook te maken hebben met de aanschaf van oudere dieren uit *beschermde lijnen*
Die vaak extreem duur zijn
Maar hoeft niks te zeggen uiteindelijk over de kwaliteit van het product (het nest)
Het alleen al aanschaffen van een z.g.n. rashond via fb zegt toch al genoeg......ook de dieren uit het buitenland hierheen halen lijkt mooi.....maar ook vaak dramatisch voor ze.....Vaak lopen de kosten de pan uit of valt erg tegen en gaat van huis naar huis en beland weer in het asiel.
pi_184893047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Over de rug van is overdreven. Het is dierenvoer, niets meer niets minder. Het is gewoon een product, waarmee hij geld denkt te kunnen verdienen. Ook niets mis mee, maar het verhaal erom heen hoeft ook niet. En ik denk dat hij het vooral voor buiten wil opzetten en Utopia als platvorm gebruikt.
dat stukje..leveransier zijn is zonder utopia ook zo makkelijk op te zetten dat kan zelfs ik in de komende 30 min

Nee denk dat hij overtuigt was van een eigenlijn..maar dat dit dus tich anders uitpakt
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:22:30 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184893051
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Over de rug van is overdreven. Het is dierenvoer, niets meer niets minder. Het is gewoon een product, waarmee hij geld denkt te kunnen verdienen. Ook niets mis mee, maar het verhaal erom heen hoeft ook niet. En ik denk dat hij het vooral voor buiten wil opzetten en Utopia als platvorm gebruikt.
Hij wil zgn bijzonder voer verkopen, waardoor hij meer geld kan vragen en dat vind ik wel over de rug van de dieren (en dan bedoel ik mee, de liefde voor de dieren). Als hij niet het podium had om de boel op te kloppen, dan deed hij het zeker niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184893052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Mike heeft echt iets onder de leden. Gisteren voelde hij zich niet goed. Buikpijn. Nu schijnt hij koorts te hebben. Kan. Uitzieken maar.
ziek van die gifslang die om
Hem heen kronkelt. Chris praat iedereen een depressie, ziekte, aan want dan is het Chris to the rescue.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184893068
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:22 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dat stukje..leveransier zijn is zonder utopia ook zo makkelijk op te zetten dat kan zelfs ik in de komende 30 min

Nee denk dat hij overtuigt was van een eigenlijn..maar dat dit dus tich anders uitpakt
Ja dat zeker. :Y

Adriaan: medicijn is niet om je beter te maken, maar om de symptomen te bestrijden. :')
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:23:46 #259
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893069
Mensen gebruiken steeds meer medicijnen volgens Adriaan.
Volgens Adriaan omdat ze steeds zieker worden.
Mij lijkt het aannemelijker dat het is omdat mensen ouder worden dan vroeger en daardoor vaker medicatie slikken tegen de kwaaltjes die je krijgt door de leeftijd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184893071
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
Ga toch weg Christel. Die lul mankeert niets. Tenzij luiheid een ziekte is.
Hoe weet jij dat zo zeker. Zijn behoorlijk wat griepgevallen hoor.
Lui?? Heeft al aardig staan te graven.
Life is a carnival
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:24:41 #261
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893074
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat zo zeker. Zijn behoorlijk wat griepgevallen hoor.
Lui?? Heeft al aardig staan te graven.
Een half uur!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184893091
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
Christel: Je hebt wel een heel warm hoofd.
DUH!!! Hij ligt aangekleed met een muts op in zijn nest! 8)7
Jij bent "dokter op afstand" de zgn doa ?
Life is a carnival
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:25:58 #263
241662 Jian
Well, well, well
pi_184893095
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Hahahahaha wat een faal dit. Dacht dat Jessie een heel uitgewerkt plan had en een strategie om "zijn" diervoer in de markt te gaan zetten. Dus niet.
Die jongen is een lopende faal, een opportunist die overal inspringt waar hij een euro denkt te kunnen verdienen. Het probleem is dat hij eigenlijk weinig zakelijk instinct heeft en meestal direct of snel herkend wordt als een blageur menneke. :)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:26:30 #264
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_184893102
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:16 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dus jessie/utopia word leveransier niks geen eigen dietenvoeding
Dat denk ik, we moeten het nog zien......misschien komen er wel meer mensen met hun dierenvoeding maar dan nog is het moeilijk om een keus te maken voor Jessie denk ik.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:26:33 #265
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893104
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:25 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Jij bent "dokter op afstand" de zgn doa ?
Liever een doa dan een zoa
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184893132
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat zo zeker. Zijn behoorlijk wat griepgevallen hoor.
Lui?? Heeft al aardig staan te graven.
GM
Mike was gisteren al niet lekker dus zou zomaar kunnen. Je mag ook niet ziek worden als je Mike heet hè.
pi_184893136
Lotus: Over een half uur komt de nieuwe inwoner natuurlijk (Ze lachte er wel wat bij. Dus weet niet of ze het 'hoopt' of weet)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 11:29:48 #268
335263 freaky40
pi_184893148
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:28 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Over een half uur komt de nieuwe inwoner natuurlijk (Ze lachte er wel wat bij. Dus weet niet of ze het 'hoopt' of weet)
Denk het niet. Ze roepen maar wat, vorige keer ook.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:30:19 #269
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_184893157
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds geen error??
pi_184893168
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:22 schreef zodeju het volgende:

[..]

Het alleen al aanschaffen van een z.g.n. rashond via fb zegt toch al genoeg......ook de dieren uit het buitenland hierheen halen lijkt mooi.....maar ook vaak dramatisch voor ze.....Vaak lopen de kosten de pan uit of valt erg tegen en gaat van huis naar huis en beland weer in het asiel.
Dat is dus absoluut NIET WAAR over de dieren uit het buitenland
Maar veels te uitgebreid om hier uit te leggen en zo offtopic
pi_184893169
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Liever een doa dan een zoa
En moet ik nou raden wat een zoa is ? :N
Life is a carnival
pi_184893173
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Die jongen is een lopende faal, een opportunist die overal inspringt waar hij een euro denkt te kunnen verdienen. Het probleem is dat hij eigenlijk weinig zakelijk instinct heeft en meestal direct of snel herkend wordt als een blageur menneke. :)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:31:21 #273
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893176
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:

[..]

Nog steeds geen error??
Nee, gaat hartstikke goed. Hij heeft het wel naar zijn zin geloof ik.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:31:49 #274
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_184893186
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:23 schreef mazaru het volgende:
Mensen gebruiken steeds meer medicijnen volgens Adriaan.
Volgens Adriaan omdat ze steeds zieker worden.
Mij lijkt het aannemelijker dat het is omdat mensen ouder worden dan vroeger en daardoor vaker medicatie slikken tegen de kwaaltjes die je krijgt door de leeftijd.
:Y ^O^
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:32:04 #275
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893196
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:30 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

En moet ik nou raden wat een zoa is ? :N
Hoeft niet hoor. Gewoon lekker streams kijken en daarop reageren mag ook
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184893224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:28 schreef Chea49 het volgende:

[..]

GM [ afbeelding ]
Mike was gisteren al niet lekker dus zou zomaar kunnen. Je mag er ook niet ziek worden als je Mike heet hè. [ afbeelding ]
GM Chea.
Ja te gek voor woorden. Je zal maar ziek zijn. Moet niet gekker worden.
Life is a carnival
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:35:29 #277
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893261
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:37:03 #278
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184893288
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')