Oh dat was jij jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:46 schreef phoenyx het volgende:
Ik was een lurker,
Nu iemand die anderen kapotschiet met het eispel,
Misschien binnenkort een goede online vriend

Doe niet zo naar. Ik ga niet in dat enge hok postenquote:

Wat is er eng aan de VBL-SC?quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe niet zo naar. Ik ga niet in dat enge hok posten

Veel te veel geschoolde usersquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er eng aan de VBL-SC?

Gelukkig niet zeg. Anders kwam het niet goed met KLB.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei toch dat jullie niet van me af zijn.

Vast wel.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:07 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Anders kwam het niet goed met KLB.

quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, ik post er toch ook.
 Meh vind het wel prima. En sowieso fok ik weer wat minder. Nu doordat ik ziek was afgelopen week ook niet op fok gezeten en wel prima eigenlijk
 Meh vind het wel prima. En sowieso fok ik weer wat minder. Nu doordat ik ziek was afgelopen week ook niet op fok gezeten en wel prima eigenlijk

Had je een griepje?quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Meh vind het wel prima. En sowieso fok ik weer wat minder. Nu doordat ik ziek was afgelopen week ook niet op fok gezeten en wel prima eigenlijk

Een behoorlijke ja.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je een griepje?
Niet vergeten de CL toto in te vullen trouwens

Ik had het door.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:10 schreef I. het volgende:
[..]
Met alleen maar mannelijke mods? Wordt echt een cockfight dan.
En zie sig. : Maar ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |