abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:05:57 #26
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184891906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:59 schreef Djalychia het volgende:

Als je bewust dat soort volk opzoekt ja.

Is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184891916
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is je vast op straat ook weleens voorgekomen, ongewenst gedrag?
Ja. Ik ben benieuwd wat voor rare conclusies je hier uit gaat trekken
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:08:54 #28
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184891944
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ga eens in op de inhoud i.p.v. op de persoon.
Dat heb ik al eerder gedaan. Je schrijft een heleboel tekst, maar er staat maar 1 ding: 'Ik bepaal zelf wel of ik jou lastig val'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184891973
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja. Ik ben benieuwd wat voor rare conclusies je hier uit gaat trekken
Waarom gelijk zo aanvallend?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184891993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat heb ik al eerder gedaan. Je schrijft een heleboel tekst, maar er staat maar 1 ding: 'Ik bepaal zelf wel of ik jou lastig val'.
...

Moeten we straatverkopers aan gaan houden en afvoeren de cel in omdat er veel mensen zijn die vinden dat ze worden lastiggevallen

Ja of nee?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:16:17 #31
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184892044
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:13 schreef ludovico het volgende:

Moeten we straatverkopers aan gaan houden en afvoeren de cel in omdat er veel mensen zijn die vinden dat ze worden lastiggevallen
Dit vergelijken met vrouwen die worden lastiggevallen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184892108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dit vergelijken met vrouwen die worden lastiggevallen. :)
Geef eens een ja of nee antwoord?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:23:56 #33
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184892147
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geef eens een ja of nee antwoord?
Waarom zou ik. Is totaal irrelevant voor het onderwerp. Je kunt me ook vragen of ze Volkswagens nog wel in het wit mogen verkopen. Is net zo irrelevant.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184892177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Waarom zou ik. Is totaal irrelevant voor het onderwerp. Je kunt me ook vragen of ze Volkswagens nog wel in het wit mogen verkopen. Is net zo irrelevant.
Het is cognitieve dissonantie wat je laat zien. Je weet zelf prima waar ik op aan stuur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184892190
Als iemand zich lastiggevallen voelt betekent dat niet per definitie dat iemand iets doet wat niet door de beugel kan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:30:20 #36
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184892252
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:25 schreef ludovico het volgende:

Het is cognitieve dissonantie wat je laat zien. Je weet zelf prima waar ik op aan stuur.
Als je wil laten zien dat je weer in het woordenboek hebt zitten bladeren, dan staat het intelligenter als je de gevonden woorden gebruikt op een moment dat ze daadwerkelijk relevant zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184892266
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als je wil laten zien dat je weer in het woordenboek hebt zitten bladeren, dan staat het intelligenter als je de gevonden woorden gebruikt op een moment dat ze daadwerkelijk relevant zijn.
Jep... Lol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:44:47 #38
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184892506
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jep... Lol
Overigens weet ik prima waar je op aanstuurt; je probeert het onderwerp te vertroebelen door er allerlei andere bullshit bij te slepen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184892572
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 07:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hmmm....dit lijkt verdacht veel op: 'Ja, als je zo'n kort rokje draagt, dan vraag je er ook om'.
en 'ik heb het zelf niet (zo) ervaren dus heeft niemand het (zo) ervaren'
Ja doei.
pi_184892652
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en 'ik heb het zelf niet (zo) ervaren dus heeft niemand het (zo) ervaren'
Waar staat zoiets? Wie heeft er zoiets geschreven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184892656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Overigens weet ik prima waar je op aanstuurt; je probeert het onderwerp te vertroebelen door er allerlei andere bullshit bij te slepen.
Kun je het hier mee eens zijn: (dit is gewoon een vraag waar je met "ja" of "nee" op kunt antwoorden overigens.)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef ludovico het volgende:
Als iemand zich lastiggevallen voelt betekent dat niet per definitie dat iemand iets doet wat niet door de beugel kan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:59:52 #42
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184892699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:56 schreef ludovico het volgende:

Kun je het hier mee eens zijn:

De persoon in kwestie vindt dat zij lastig gevallen wordt en acteert daar op. Jouw waardeoordeel is daarbij irrelevant.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184892729
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De persoon in kwestie vindt dat zij lastig gevallen wordt en acteert daar op. Jouw waardeoordeel is daarbij irrelevant.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef ludovico het volgende:
Als iemand zich lastiggevallen voelt betekent dat niet per definitie dat iemand iets doet wat niet door de beugel kan.
Kan je het hier mee eens zijn ja of nee?
Dit is gewoon een vraag waar je met ja of nee op kunt antwoorden. Wat houdt je tegen?

Hoe iemand ergens op acteert moeten ze verder zelf weten.

[ Bericht 2% gewijzigd door ludovico op 08-02-2019 11:09:00 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184892731
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef ludovico het volgende:
Als iemand zich lastiggevallen voelt betekent dat niet per definitie dat iemand iets doet wat niet door de beugel kan.
nee en als vrouwen die vinden dat ze worden lastig gevallen in de sportschool zonder dat dit juridisch zo is allemaal aangifte gaan doen heb je een punt
Het enige war nu gebeurt is dat ze iets als vervelend ervaren en een keus maken om dus zich te verwijderen van die, voor hun, vervelende situatie

Als ik vind dat in een bepaalde club de muziek te hard staat en ik ga dus liever naar een bruin café is er toch ook geen man overboord. En een inhoudelijke discussie over bij hoeveel decibel ik het te hard mag vinden is totaal niet relevant
pi_184892800
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:02 schreef Allures het volgende:

[..]

[quote]Het enige war nu gebeurt is dat ze iets als vervelend ervaren en een keus maken om dus zich te verwijderen van die, voor hun, vervelende situatie
Nou mooi dat dat kan dan toch?
quote:
Als ik vind dat in een bepaalde club de muziek te hard staat en ik ga dus liever naar een bruin café is er toch ook geen man overboord. En een inhoudelijke discussie over bij hoeveel decibel ik het te hard mag vinden is totaal niet relevant
Dit is geen terechte vergelijking m.b.t. lastigvallen, als iemand té vervelend aandacht zoekt kan dat je gevoel van veiligheid aantasten.. Terwijl een toko met te harde muziek iets is waar je - zoals je zegt - gewoon weg kunt lopen.

Dat eerste hoort niet te gebeuren dat tweede is prima.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:12:47 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184892894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:02 schreef ludovico het volgende:

Wat houdt je tegen?
Dat het niet relevant is voor het onderwerp. Voor de 3461ste keer.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184892919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou mooi dat dat kan dan toch?

[..]

Dit is geen terechte vergelijking m.b.t. lastigvallen, als iemand té vervelend aandacht zoekt kan dat je gevoel van veiligheid aantasten.. Terwijl een toko met te harde muziek iets is waar je - zoals je zegt - gewoon weg kunt lopen.

Dat eerste hoort niet te gebeuren dat tweede is prima.
maar jij probeert een objectieve maatstaf te leggen op iemands gevoel van veiligheid en wanneer deze aangetast mag zijn. Dat kan nou eenmaal niet
pi_184892927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat het niet relevant is voor het onderwerp. Voor de 3461ste keer.
Niet relevant?

Dit is precies wat ik non stop duidelijk probeer te maken. Kun je dan werkelijk niet begrijpend lezen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184892933
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:14 schreef Allures het volgende:

[..]

maar jij probeert een objectieve maatstaf te leggen op iemands gevoel van veiligheid en wanneer deze aangetast mag zijn. Dat kan nou eenmaal niet
Dit zeg ik helemaal nergens.

Mensen zijn vrij zich te voelen zoals ze zich voelen. Ik leg helemaal geen objectieve maatstaf op het gevoelsleven van een individu.

Ik vind dat als je spreekt van een maatschappelijk probleem dat je moet oordelen op de maatstaven van de samenleving en niet die van het individu, die is daar veel te subjectief voor ja.

Als je er als maatschappij iets aan wilt doen moet je met objectieve maatstaven komen. Niet met de interpretatie van een individu.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:17:36 #50
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184892969
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:14 schreef ludovico het volgende:

Niet relevant?
Inderdaad.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')