Chai houdt de database bij. Elke referentie naar hem levert haar 1 euro op. Zij is kk rijk vriendquote:
Te ver ditquote:
Denk dat jij van een koude bestelling thuiskomt wijfiequote:Op donderdag 7 februari 2019 19:53 schreef SideEffect het volgende:
Had 1,5uur geleden besteld en bezorger is net onderweg. Verwacht wel een gratis drankje erbij
die heeft even gebeerd met zijn collega'squote:Op donderdag 7 februari 2019 19:53 schreef SideEffect het volgende:
Had 1,5uur geleden besteld en bezorger is net onderweg. Verwacht wel een gratis drankje erbij
Is niet om te lachen jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
In de slagaders naar zijn hoofd zeker
Dit is raarquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je je moeder bezwangerd, lekker knul
Geen probleemquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je moet me goed begrijpen. Ik hou van je, maar dit gaat me allemaal wat te snel.
Hij is er over 2 minuten, zal het laten wetenquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat jij van een koude bestelling thuiskomt wijfie
quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je het gek, dat dikke lichaam heeft beweging nodig
Valt meequote:Op donderdag 7 februari 2019 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je het gek, dat dikke lichaam heeft beweging nodig
Is goed tatlimquote:
Een lekker kwakje mayoquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die heeft even gebeerd met zijn collega's
Zosk plsquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt he, staat nog op de klok dat kan niet
Oké staat genoteerdquote:
Verga je nu van de honger of heb je wat te snacken gepakt om het gat op te vullenquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:53 schreef SideEffect het volgende:
ze staan gewoon onder filmsquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:56 schreef Zosk het volgende:
Heb eindelijk een film gevonden op Netflix, duurt steeds langer
42, jij?quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Fijn! Ook nog wel relevant, wat is je leeftijd?
Wat heb jequote:Op donderdag 7 februari 2019 19:56 schreef Zosk het volgende:
Heb eindelijk een film gevonden op Netflix, duurt steeds langer
Stopquote:
quote:
Heb nooit een hongergevoel, dat signaal krijg ik nooit dus neequote:Op donderdag 7 februari 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verga je nu van de honger of heb je wat te snacken gepakt om het gat op te vullen
whut, echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb nooit een hongergevoel, dat signaal krijg ik nooit dus nee
Godtyfusquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent de enige met dezelfde BMI als leeftijd hier
Netjes doe je ook aan IFquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb nooit een hongergevoel, dat signaal krijg ik nooit dus nee
Nee ben 30quote:
Nee nog niet want heb mn computer niet meer aangehad sindsdienquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nou die ene al gezien waarvan ik zei dat je die moet gaan kijken?
ik krijg ze meestal nadat ik terugkom van het poepen dus ik hou me een paar dagen inquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ban krijg je meestal pas een hele tijd na de daad
mocht normale dm zijn hoeft niet perse een nude te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |