Laat zequote:Op donderdag 7 februari 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al 5 jaar wachten ze op een kampioenschap haha
Wtfquote:
quote:
quote:
Zeker en hij is goedquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je Guendouzi binnen gehengeld?
Ergens bij Arnhem, en jij?quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar kom je vandaan?
Je bent mijn hart nu wel aan het veroverenquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker en hij is goed. Hij blijft voorlopig in mijn team. Alleen ff kijken hoe hij het doet in de weekend league. Hij gaat een verdedigend blok vormen met mijn Torreira
Goed hequote:Op donderdag 7 februari 2019 19:47 schreef Monopoly het volgende:
En dat voor een Feyenoorder
[ afbeelding ]
Bepaal ik zelf welquote:
had gelezen dat je naar ierland gaat en dan is het hier niet waard om te posten goeie vriendquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
over een uur hebben 5 mensen weer een ban en dan is het weer janken natuurlijk
Ik ga jullie missenquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
Strijden. 48 uur bloeden uit de aars, voor jouw vermaak. Wij doen dat.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
hoe gewillig ben je ?quote:
Zou onterecht zijn die bans dus terecht gejankquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
Is goed, wat is je nummerquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh dat is wel sexy, ik ergens bij Winterswijk dus dat is mooi dichtbij. Daten?
Bedankt, ik FOK! tenminste niet op mijn vakantie zoals zeer, Aber en Noelquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gelezen dat je naar ierland gaat en dan is het hier niet waard om te posten goeie vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |