Beter ik dan iemand die een Opel Corsa in beheer heeft gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om het podium op te stormen en te gaan stagediven.
warm zat deze winterquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:29 schreef BarryOSeven het volgende:
Haags kan wel meer willen. Het begon net lekker op te warmen.
Hoop dat je ervan genietquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Halfje, hou niet zoveel geld over maandelijks
Ik moet chill doen van Haagsquote:
Wist helemaal niet dat ie nog muziek maakte eigenlijk.. Hoor er niks meer over? Maar ja, ook al zou je zn muziek niks vinden denk dat het meemaken al leuk isquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede. Thanks. Dat ga ik wel doen. Wil echt een keer een Steen concert mee maken. Lijkt me pure chaos. Goud!
Queen of the Southquote:
gewoon meer kopen, dan vergeet je ook je zorgen dat je geen geld hebt voor de rest vd maand.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom nietquote:
Nieuwe album van hem is echt geweldig. Alleen heel grof en ik denk niet dat het iets is voor jou, persoonlijk. Maar ik ben echt fanquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat ie nog muziek maakte eigenlijk.. Hoor er niks meer over? Maar ja, ook al zou je zn muziek niks vinden denk dat het meemaken al leuk is
- Nee -quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
gewoon meer kopen, dan vergeet je ook je zorgen dat je geen geld hebt voor de rest vd maand.
quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Godverdomme Driepink, je maakt het me wel heel makkelijk zo
Halfje wat?quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dus gewoon 0,2 als je geluk hebtquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Inkoppertjes, net als Cynthia haar openstaande gleuf
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |