abonnement Unibet Coolblue
pi_184886535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat een fetish? :o
Ja.
pi_184886620
Ken persoonlijk zelfs een dame die er deels haar geld mee verdiend.
pi_184886758
Je hebt ook gewoon sugardaddy's waar het geen scam is, maar gewoon een fetish en manier van geld verdienen voor die meiden is. Maar dat je hierin trapt is wel heel triest inderdaad, zie je ook vaak bij van die 'opgelicht' programma's.
pi_184886894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je hebt ook gewoon sugardaddy's waar het geen scam is
je hebt ze even geprobeerd?
pi_184887054
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

je hebt ze even geprobeerd?
Nee, maar iedereen met wat algemene kennis over het onderwerp ziet toch dat beide groepen krijgen wat ze willen. Die oude rijke mannen krijgen aandacht en gesimuleerde liefde van knappe vrouwen en die meiden krijgen geld en cadeaus. Hoezo is dat een scam dan? Het heet zelfs niet voor niks sugardaddy.
  donderdag 7 februari 2019 @ 23:25:37 #26
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_184887929
Kan ze in elk geval tegen haar vriendinnen zeggen dat die nigeriaanse vriend haar zo goed heeft genaait.

[ Bericht 63% gewijzigd door Speekselklier op 08-02-2019 01:07:16 ]
Tot nooit .......
pi_184888081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Diegene die ik ken is vrachtwagenchauffeur en een superknappe Amerikaanse dokter was in hem geďnteresseerd. Ze had ook foto's in bikini gestuurd met een grote bloem in haar haar. Met een brief met allemaal spelfouten (die hij niet opmerkte omdat zijn Engels niet zo heel goed is). De slecht spellende Amerikaanse arts die poseert in bikini wordt over internetverliefd op de Nederlandse vrachtwagenchauffeur die niet zo goed Engels kan. Het duurde voor mij 10 seconden voor ik: 'scam!!' dacht.
mensen zijn goedgelovig.

Leuke setting voor een comedy trouwens zo'n arts in bikini en een vrachtwagenchauffeur.
pi_184890553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je hebt ook gewoon sugardaddy's waar het geen scam is, maar gewoon een fetish en manier van geld verdienen voor die meiden is. Maar dat je hierin trapt is wel heel triest inderdaad, zie je ook vaak bij van die 'opgelicht' programma's.
klopt maar in dit geval was het een oudere vrouw die echt liefde zocht. Triest dat ze zo gepakt is, maar hoe goedgelovig kan je zijn 8/7
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 08:06:54 #29
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184890640
quote:
Slachtoffers van datingfraude worden vaak aangesproken dat ze 'dom' zijn dat ze erin zijn getrapt. Onterecht, vindt van der Zee.
Hmmm, nee, vind het wel terecht.

quote:
"Je moet echt zien dat het stukje bij beetje gebeurt en je er steeds verder ingezogen wordt. Als je verliefd bent, doe je soms dingen die wat minder rationeel zijn", zegt de criminologe.
Minder rationeel = dom, toch? :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184891086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je hebt ook gewoon sugardaddy's waar het geen scam is, maar gewoon een fetish en manier van geld verdienen voor die meiden is. Maar dat je hierin trapt is wel heel triest inderdaad, zie je ook vaak bij van die 'opgelicht' programma's.
Hoerrrrrrrrrr! :+
pi_184891758
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:28 schreef Loekie1 het volgende:
Kees van der Spek heeft er een aflevering over gemaakt in de serie Oplichters op het internet. Precies hetzelfde verhaal. Ik vraag me af hoe de oplichters weten dat zo’n vrouw goed in de slappe was zit.
En hoe komen die vrouwen zo naief dat ze denken dat een superknappe Amerikaan interesse in hun heeft.
Dat weten ze nietm, ze benaderen gewoon heel veel vrouwen dat verhoogt de kans dat er een paar bij zitten die in te palmen zitten en veel geld hebben. Ik denk dat de meeste vrouwen die ze de eerste keer om geld vragen niets geven, waarna de groep heel snel interesse verliest en hun aandacht verlegt
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_184895778
'Kun je me wat geld sturen?' TRINGGG, ALARMMMFASE 1 2 EN 3, TOETTOET, EINDE AAN MAKEN EINDE AAN MAKEN, AFHAKEN, AFGELOPEN, JAMMER JAMMER JAMMER 'Nee lieverd, daar begin ik niet aan.'
pi_184895958
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:30 schreef Loekie1 het volgende:
'Kun je me wat geld sturen?' TRINGGG, ALARMMMFASE 1 2 EN 3, TOETTOET, EINDE AAN MAKEN EINDE AAN MAKEN, AFHAKEN, AFGELOPEN, JAMMER JAMMER JAMMER 'Nee lieverd, daar begin ik niet aan.'
Ja, hoe moeilijk kan het zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184896042
Mijn partner had eens een eigen zaakje opgezet met de strekking "juwelen".
Na een paar maandjes kreeg ik een telefoontje thuis van een "investeringsbedrijf" (Engelstalig), die me grote winsten beloofde als ik door hun mijn geld liet beleggen.
Mijn eerste, tweede en derde afwijzing leidde tot de telefoon niet meer beantwoorden, vloekend opnemen en opnemen met een voetbalhoorn. Hij bleef echter doorzetten, elke week weer.
OK, ik toch maar eens een rustig gesprek aangegaan waarom hij dacht dat daar ik geld voor had. Hij zei; "je hebt toch een juweliersbedrijf?"
Na hem uitgelegd te hebben dat dat een hobby van mijn partner was, 4x per jaar wel eens een armbandje verkocht, we in een gammele auto van 15 jaar oud rijden en maandelijks nčt rond kon komen hebben we het gesprek afgerond en heb ik nooit meer van hem gehoord.
Racist
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:42:41 #35
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_184918288
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:30 schreef Loekie1 het volgende:
'Kun je me wat geld sturen?' TRINGGG, ALARMMMFASE 1 2 EN 3, TOETTOET, EINDE AAN MAKEN EINDE AAN MAKEN, AFHAKEN, AFGELOPEN, JAMMER JAMMER JAMMER¨- 'Nee lieverd, daar begin ik niet aan.'
Dit dus.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_184924380
Dat ze hiermee de media in durft :')
pi_184933004
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:06 schreef Myrr het volgende:
Dat ze hiermee de media in durft :')
Ik vind het dapper, een (zoveelste) waarschuwing financiën en hormonen gescheiden te houden.
Racist
pi_184940340
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 10:37 schreef Toga het volgende:

Ik vind het dapper, een (zoveelste) waarschuwing financiën en hormonen gescheiden te houden.
Ik vind het ook dapper :Y Ik zou me rot schamen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')